Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop januari 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
934

Sortera efter

Baylis

Kvinna ·

14 jan, 2013

Nu har man landat i Helsingborg hos Gerlee, dax för sista konsultationen sen i morron smäller det.. Nu börjar man bli riktigt nervös :S
Gilla

Busan83

Kvinna ·

14 jan, 2013

Baylis skrev:
Nu har man landat i Helsingborg hos Gerlee, dax för sista konsultationen sen i morron smäller det.. Nu börjar man bli riktigt nervös :S

Ah så spännande! :) Vad blir det för storlek? :) Lycka till!! :)))
Gilla

Smarrig

Kvinna ·

14 jan, 2013

Baylis skrev:
Massor med lycka till nu!!!!
Gilla

Anna.

Kvinna ·

14 jan, 2013

Imorgon vid denna tid har jag förhoppningsvis mina nya boobs!! Är nervös, mest för allt jag borde göra innan men inte vet om jag hinner (sopsortera, köpa mjölk osv..) , dels att jag kommer va såååå hungrig, har tid 9.30 imorgon och blir en riktig BITCH utan mat, och dels att jag ska svimma efter.. :S
Gilla

Baylis

Kvinna ·

14 jan, 2013

Tack tack flickor :) Det blir mellan 425-450cc hp submuskulär
Gilla

Busan83

Kvinna ·

14 jan, 2013

Åhhh vad tiden går långsamt! :S
Gilla

Champagne

Man ·

14 jan, 2013

Hur hart det gått?
Gilla

Champagne

Man ·

14 jan, 2013

För mig är det bara 2 dagar kvar, eller ja - onsdag så för mig känns det som en dag! Fy faro vad jag längtar, och jag struntar i hur ont det gör , ge mig ett par bröst nu, nu, nu!! Jag har väntat i åtta åt, nu är det två dagar kvar.. det är overkligt!
Gilla

Busan83

Kvinna ·

14 jan, 2013

Champagne skrev:
För mig är det bara 2 dagar kvar, eller ja - onsdag så för mig känns det som en dag! Fy faro vad jag längtar, och jag struntar i hur ont det gör , ge mig ett par bröst nu, nu, nu!! Jag har väntat i åtta åt, nu är det två dagar kvar.. det är overkligt!

Jag har också väntat på detta i många år, nu när dagen D börjar närma sig så känns det helt ofattbart! :) Lycka till på onsdag! :D

Gilla

Lillamy88

Kvinna ·

14 jan, 2013

Kom in ca kl 11 idag å vaknade upp runt klockan 2, har piercing i tungan som jag fick ta ut, de första dom fick gö när jag vaknat och blivit försäkrad om att dom verkligen hade opererat mig de var att säga åt dom att he tillbaka piercigen halvt sövd :P det gör ont som fan. Mer än vad jag föreställt mig. Men lokalbedövningen dom sprutar in, jag bara älskar den.. Berättelse och bilder kommer här i dagarna :)
Gilla

Busan83

Kvinna ·

14 jan, 2013

Lillamy88 skrev:
Kom in ca kl 11 idag å vaknade upp runt klockan 2, har piercing i tungan som jag fick ta ut, de första dom fick gö när jag vaknat och blivit försäkrad om att dom verkligen hade opererat mig de var att säga åt dom att he tillbaka piercigen halvt sövd :P det gör ont som fan. Mer än vad jag föreställt mig. Men lokalbedövningen dom sprutar in, jag bara älskar den.. Berättelse och bilder kommer här i dagarna :)

Grattis till dina nya bröst! :)))
Haha jag kommer göra likadant då jag också har tungpiercing ;) :P
Lycka till med läkningen och hoppas att du får sova inatt! :)
Gilla

Miss Marvel

Kvinna ·

14 jan, 2013

5 dagar kvar. 😛
Gilla

Smarrig

Kvinna ·

14 jan, 2013

Har snart bara en. Detta är sjukt! :D
Gilla

Miss Marvel

Kvinna ·

14 jan, 2013

Smarrig skrev:

Lycka till! 😀 Känns som det är en evighet kvar, som att närmaste 5 dagar kommer gå i slow motion. Samtidigt som det har gått så sjukt fort sedan jag var på konsultation. Konstig känsla liksom. Haha!
Gilla

andrasidanköping

Kvinna ·

14 jan, 2013

Anna. skrev:
Imorgon vid denna tid har jag förhoppningsvis mina nya boobs!! Är nervös, mest för allt jag borde göra innan men inte vet om jag hinner (sopsortera, köpa mjölk osv..) , dels att jag kommer va såååå hungrig, har tid 9.30 imorgon och blir en riktig BITCH utan mat, och dels att jag ska svimma efter.. :S

haha jag förstår dig men där ligger du i lä när det gäller att vara bitch utan mat ;) jag har tid kl 12 på dan och ska åka bil tre timmar och måste typ fast en halv dag ju så fatta hur elak jag kommer vara haha
min sambo undrar hur han ska stå ut med mig i bilen på väg ner ;) jag får väl försöka sova i bilen så jag fortfarande har ett förhållande när vi kommer fram ;)
ingen mat + nervös + dålig sömn = DÅLIGT (värsta Bitchen)
men förhoppningsvis går allt bra och blir ett bra resultat :)
Gilla

Smarrig

Kvinna ·

14 jan, 2013

Miss Marvel skrev:
Smarrig skrev:

Lycka till! 😀 Känns som det är en evighet kvar, som att närmaste 5 dagar kommer gå i slow motion. Samtidigt som det har gått så sjukt fort sedan jag var på konsultation. Konstig känsla liksom. Haha!
Tack!! Och snart detsamma! Haha alltså det roliga är att dom där dagarna kommer gå sjukt snabbt! De gjorde det för mig iaf, jag fattar inte varför. Och då har jag knappt gjort något. Men det är väl så att plötsligt är dagen här trots att det gått segt och då glömmer man bort att man väntat länge :P Du ska ju på samma klinik! Bor du nära eller reser du en bit?:)
Gilla

Jullan

Kvinna ·

15 jan, 2013

2 dagar kvar :D
legat vaken nästintill hela natten, måste vara att kroppen känner av att op närmar sig.. skit jobbigt !
hoppas ni andra sover gott om nätterna :)
Gilla

Anna.

Kvinna ·

15 jan, 2013

Sitter hungrig i väntrummet på Plastikakademin , NERVÖS!
Gilla

LillaMy89

Kvinna ·

15 jan, 2013

Lillamy88 skrev:
Grattis till de nya tuttarna :) ser fram emot att se bilder och höra op-berättelsen :) Haha jag va likadan när jag vaknade, kollade att brösten va där sen satte jag in piercingen i tungan halvsövd men lyckades på första försöker hehe
Gilla

Lillamy88

Kvinna ·

15 jan, 2013

Op-berättelsen är nu uppe :) bilder kommer när dom snyggat till sig lite :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem