Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop januari 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
934

Sortera efter

Anna.

Kvinna ·

16 jan, 2013

Mina är helt tejpade, jag vill också se dom!! ;D
Gilla

Baylis

Kvinna ·

16 jan, 2013

Anna. skrev:
Har idag varit frusen till och från, (opades igår) kan vara feber som lurar i kroppen, man kan visst få det efter op.. Fortfarande revbenen som är jävligast, dom är så ömma precis under brösten.. Måste lyfta på tröjan och kika ibland att dom verkligen är kvar .. :) provade dra på mig en tshirt över huvudet förut (pyjamas ..) och det gick, men hur fan ska jag få av den imorgon... !
Har oxå varit frysen, men ingen feber.. Tror mer för att jag är så trött, sov verkligen crap, stackars ryggen, sen lite stel i bröstmusklerna.. Haha.. Kan bli lite krångel kanske att få av t-shirten, men med lite hjälp så :)
Gilla

Anna.

Kvinna ·

16 jan, 2013

Längtar efter att kunna ligga på sidan..! När törs man det?
Gilla

Jullan

Kvinna ·

16 jan, 2013

Baylis skrev:
Jullan skrev:
Då vart "spritduschen" avklarad, wiiiiieee snart min tur ÄNTLIGEN!
ni som redan opererats, vill gärna se bilder på era nya snygga bröst;)!!!
Härligt ;) man känner sig verkligen ren.. Lycka till i morron.. Har lagt upp bild på mina färskingar :)

man hör ju alla klaga att håret blir svinto. men mittnhar vart precis som vanligt, inget svinto här inte:) kanske imon morgon säkert bara för det :D
aaaah nu börjar jag bli lite nervös och tänker shit vad har jag gett mig in på, ska jag skita i det:D haha men nä aldrig, som jag har längtat nu!!!

åååh då måste jag kika :D
Gilla

Jullan

Kvinna ·

16 jan, 2013

Jullan skrev:
Baylis skrev:
Jullan skrev:
Härligt ;) man känner sig verkligen ren.. Lycka till i morron.. Har lagt upp bild på mina färskingar :)

man hör ju alla klaga att håret blir svinto. men mittnhar vart precis som vanligt, inget svinto här inte:) kanske imon morgon säkert bara för det :D
aaaah nu börjar jag bli lite nervös och tänker shit vad har jag gett mig in på, ska jag skita i det:D haha men nä aldrig, som jag har längtat nu!!!

dom ser ju riktigt fina ut och speciellt för att vara så färska !!!!:) grattis !!
jag ska göra exact samma som dig, 450 mentor hp??:)

Gilla

Baylis

Kvinna ·

16 jan, 2013

Anna. skrev:
Längtar efter att kunna ligga på sidan..! När törs man det?
Undrar detsamma (?)
Gilla

Baylis

Kvinna ·

16 jan, 2013

Jullan skrev:
Jullan skrev:
Baylis skrev:
Jullan skrev:

dom ser ju riktigt fina ut och speciellt för att vara så färska !!!!:) grattis !!
jag ska göra exact samma som dig, 450 mentor hp??:)

Jag slapp tvätta håret, men andra hat pratat om att man blir torr i hyn, men slapp det :) Tack så mkt :) ja jag är super nöjd.. Yes 450cc hp mentor släta, delvis bakom..
Gilla

mammii

Kvinna ·

16 jan, 2013

några timmar kvar och jag kan inte sova! hur skall detta gåå..
Har just duschat i descutan o de svider i arhålorna som sjutton :P
Gilla

Jullan

Kvinna ·

17 jan, 2013

Nu ska jag alldeles strax gå min 5 minuters promenad till kliniken, ska vara där Kl 8:) smått nervös nu. Har bett om att få vara först ut;) Lycka till ni andra som ska op idag !!
Gilla

zzofia

Kvinna ·

17 jan, 2013

Lycka till tjejer uppdatera senare i dag hur det gick!? :)
Gilla

Booblover

Kvinna ·

17 jan, 2013

Anna. skrev:
Lycka till allihopa! Första natten avklarad hemma. Har halvsuttit i soffan hela natten. Revbenen är jäkligt ömma, känns som att jag hostat konstant i veckor! Är så nyfiken på hur brösten ser ut där under.!!
Förstår vad du menar! Jag har som mest ont in mot mitten av revbenen, typ som om jag haft världens mördarpass för magen. Kan inte sätta mig upp själv från liggande och inte lägga mig ner heller för den delen!Har du samma problem?:)
Gilla

Busan83

Kvinna ·

17 jan, 2013

Lycka till idag! :-)))) kram på er!
Gilla

Smarrig

Kvinna ·

17 jan, 2013

Booblover skrev:
Anna. skrev:
Lycka till allihopa! Första natten avklarad hemma. Har halvsuttit i soffan hela natten. Revbenen är jäkligt ömma, känns som att jag hostat konstant i veckor! Är så nyfiken på hur brösten ser ut där under.!!
Förstår vad du menar! Jag har som mest ont in mot mitten av revbenen, typ som om jag haft världens mördarpass för magen. Kan inte sätta mig upp själv från liggande och inte lägga mig ner heller för den delen!Har du samma problem?:)
Har samma problem. Haha kan inte ens öppna sovrumsdörren själv. Har två tjocka soffkuddar bakom ryggen plus en vanlig. Är inte lika lätt som det var igår på all smärtstillande :P
Gilla

Anna.

Kvinna ·

17 jan, 2013

Jag har sovit halvsittande i soffan, men i natt runt 3 sa ryggen ifrån och jag förflyttade mig till sängen . Jag har mer ont ut på sidorna av revbenen , men att sätta sig upp känns..! Bildörrar och osthyvlar tillhör inte favoriterna just nu ;)
Gilla

kakan xoxo

Kvinna ·

17 jan, 2013

zzofia skrev:
kakan xoxo skrev:
Woop woop!
nu är det en veckas nerräkning till operation hos örjan 🙂
har beställt 525 ultra high allergan, soft touch
nervositet kommer av o till.
det händer mkt nu,
op o kommande stambyte i min lägh,
har en vecka i lugn o ro i lägenheten innan de kommer, ha ha.

lycka till alla som skall göra sin op snart!
o grattis alla som har klarat av sina, hoppas ni inte har för ont!
Va kul att du lägger in samma storlek som mig :) tog precis bort min tejp på min krångel bröst och det sitter som det ska Örjan har gjort ett snyggt jobb som vanligt! ;) Lycka till tjejen håller tummarna för dig!
Tackar!
vad skönt att det löste sig efter lite strul..
håller tummarna att bröstet är "lydigt" nu 😉

Gilla

mammii

Kvinna ·

17 jan, 2013

Nu är min op avklarad för några Tim sedan. Är så glad o lättad är de är klart. Att jag vaknade! Jag har mått väldig bra idag, nästan så att jag skämdes för tjejen bredvid mig låg o mådde fruktansvärt medans jag o narkosläkaren stod o skämt dansade några salsa steg (mest lite rumpvickande) Men nu jag jag letar sovit några timmar o fy helvete vad ont det gjorde när jag vaknade. Dock gick jag upp o rörde på mig o de känns mkt bättre igen.
Gilla

Balobas

Kvinna ·

17 jan, 2013

mammii skrev:
Nu är min op avklarad för några Tim sedan. Är så glad o lättad är de är klart. Att jag vaknade! Jag har mått väldig bra idag, nästan så att jag skämdes för tjejen bredvid mig låg o mådde fruktansvärt medans jag o narkosläkaren stod o skämt dansade några salsa steg (mest lite rumpvickande) Men nu jag jag letar sovit några timmar o fy helvete vad ont det gjorde när jag vaknade. Dock gick jag upp o rörde på mig o de känns mkt bättre igen.

Härligt! 
Gilla

Baylis

Kvinna ·

17 jan, 2013

mammii skrev:
Grattis till dina nya vänner :) vad skönt att allt har gått så bra.. Jag mådde oxå oförskämt bra och grannen mådde mindre bra.. Visst är han underbar narkosläkaren :)
Gilla

Anna.

Kvinna ·

17 jan, 2013

Jäkla revben som är jäkliga då!!! På sidorna under/bredvid brösten gör det så ont, känns som att nån hoppat på dom..!
Gilla

mammii

Kvinna ·

17 jan, 2013

Ja han var så go :-) underbara människa går ju knappt hitta. Ja men det känns ju bra att man själv är den som mår bra för en gångs skull. Men man tyckte ju så synd om henne. Hur känns dina nu när det gått några dagar? Kram
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem