POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop januari 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
Sortera efter
Anna.
Kvinna ·
16 jan, 2013
Mina är helt tejpade, jag vill också se dom!! ;D
Gilla
Baylis
Kvinna ·
16 jan, 2013
Anna. skrev:
Har idag varit frusen till och från, (opades igår) kan vara feber som lurar i kroppen, man kan visst få det efter op..
Fortfarande revbenen som är jävligast, dom är så ömma precis under brösten..
Måste lyfta på tröjan och kika ibland att dom verkligen är kvar .. :) provade dra på mig en tshirt över huvudet förut (pyjamas ..) och det gick, men hur fan ska jag få av den imorgon... !Gilla
Anna.
Kvinna ·
16 jan, 2013
Längtar efter att kunna ligga på sidan..! När törs man det?
Gilla
Jullan
Kvinna ·
16 jan, 2013
Baylis skrev:
Jullan skrev:
Då vart "spritduschen" avklarad, wiiiiieee snart min tur ÄNTLIGEN!
ni som redan opererats, vill gärna se bilder på era nya snygga bröst;)!!!
man hör ju alla klaga att håret blir svinto. men mittnhar vart precis som vanligt, inget svinto här inte:) kanske imon morgon säkert bara för det :D
aaaah nu börjar jag bli lite nervös och tänker shit vad har jag gett mig in på, ska jag skita i det:D haha men nä aldrig, som jag har längtat nu!!!
åååh då måste jag kika :D
Gilla
Jullan
Kvinna ·
16 jan, 2013
Jullan skrev:
Baylis skrev:
Jullan skrev:
man hör ju alla klaga att håret blir svinto. men mittnhar vart precis som vanligt, inget svinto här inte:) kanske imon morgon säkert bara för det :D
aaaah nu börjar jag bli lite nervös och tänker shit vad har jag gett mig in på, ska jag skita i det:D haha men nä aldrig, som jag har längtat nu!!!
dom ser ju riktigt fina ut och speciellt för att vara så färska !!!!:) grattis !!
jag ska göra exact samma som dig, 450 mentor hp??:)
Gilla
Baylis
Kvinna ·
16 jan, 2013
Anna. skrev:
Längtar efter att kunna ligga på sidan..! När törs man det?Gilla
Baylis
Kvinna ·
16 jan, 2013
Jullan skrev:
Jullan skrev:
Baylis skrev:
Jullan skrev:
dom ser ju riktigt fina ut och speciellt för att vara så färska !!!!:) grattis !!
jag ska göra exact samma som dig, 450 mentor hp??:)
Gilla
mammii
Kvinna ·
16 jan, 2013
några timmar kvar och jag kan inte sova! hur skall detta gåå..
Har just duschat i descutan o de svider i arhålorna som sjutton :P
Gilla
Jullan
Kvinna ·
17 jan, 2013
Nu ska jag alldeles strax gå min 5 minuters promenad till kliniken, ska vara där Kl 8:) smått nervös nu. Har bett om att få vara först ut;)
Lycka till ni andra som ska op idag !!
Gilla
zzofia
Kvinna ·
17 jan, 2013
Lycka till tjejer uppdatera senare i dag hur det gick!? :)
Gilla
Booblover
Kvinna ·
17 jan, 2013
Anna. skrev:
Lycka till allihopa!
Första natten avklarad hemma. Har halvsuttit i soffan hela natten.
Revbenen är jäkligt ömma, känns som att jag hostat konstant i veckor!
Är så nyfiken på hur brösten ser ut där under.!!Gilla
Busan83
Kvinna ·
17 jan, 2013
Lycka till idag! :-)))) kram på er!
Gilla
Smarrig
Kvinna ·
17 jan, 2013
Booblover skrev:
Anna. skrev:
Lycka till allihopa!
Första natten avklarad hemma. Har halvsuttit i soffan hela natten.
Revbenen är jäkligt ömma, känns som att jag hostat konstant i veckor!
Är så nyfiken på hur brösten ser ut där under.!!Gilla
Anna.
Kvinna ·
17 jan, 2013
Jag har sovit halvsittande i soffan, men i natt runt 3 sa ryggen ifrån och jag förflyttade mig till sängen .
Jag har mer ont ut på sidorna av revbenen , men att sätta sig upp känns..! Bildörrar och osthyvlar tillhör inte favoriterna just nu ;)
Gilla
kakan xoxo
Kvinna ·
17 jan, 2013
zzofia skrev:
kakan xoxo skrev:
Woop woop!
nu är det en veckas nerräkning till operation hos örjan 🙂
har beställt 525 ultra high allergan, soft touch
nervositet kommer av o till.
det händer mkt nu,
op o kommande stambyte i min lägh,
har en vecka i lugn o ro i lägenheten innan de kommer, ha ha.
lycka till alla som skall göra sin op snart!
o grattis alla som har klarat av sina, hoppas ni inte har för ont!
Tackar!
vad skönt att det löste sig efter lite strul..
håller tummarna att bröstet är "lydigt" nu 😉
Gilla
mammii
Kvinna ·
17 jan, 2013
Nu är min op avklarad för några Tim sedan. Är så glad o lättad är de är klart. Att jag vaknade! Jag har mått väldig bra idag, nästan så att jag skämdes för tjejen bredvid mig låg o mådde fruktansvärt medans jag o narkosläkaren stod o skämt dansade några salsa steg (mest lite rumpvickande)
Men nu jag jag letar sovit några timmar o fy helvete vad ont det gjorde när jag vaknade. Dock gick jag upp o rörde på mig o de känns mkt bättre igen.
Gilla
Balobas
Kvinna ·
17 jan, 2013
mammii skrev:
Nu är min op avklarad för några Tim sedan. Är så glad o lättad är de är klart. Att jag vaknade! Jag har mått väldig bra idag, nästan så att jag skämdes för tjejen bredvid mig låg o mådde fruktansvärt medans jag o narkosläkaren stod o skämt dansade några salsa steg (mest lite rumpvickande) Men nu jag jag letar sovit några timmar o fy helvete vad ont det gjorde när jag vaknade. Dock gick jag upp o rörde på mig o de känns mkt bättre igen.Härligt!
Gilla
Baylis
Kvinna ·
17 jan, 2013
mammii skrev:
Nu är min op avklarad för några Tim sedan. Är så glad o lättad är de är klart. Att jag vaknade! Jag har mått väldig bra idag, nästan så att jag skämdes för tjejen bredvid mig låg o mådde fruktansvärt medans jag o narkosläkaren stod o skämt dansade några salsa steg (mest lite rumpvickande)
Men nu jag jag letar sovit några timmar o fy helvete vad ont det gjorde när jag vaknade. Dock gick jag upp o rörde på mig o de känns mkt bättre igen.Gilla
Anna.
Kvinna ·
17 jan, 2013
Jäkla revben som är jäkliga då!!! På sidorna under/bredvid brösten gör det så ont, känns som att nån hoppat på dom..!
Gilla
mammii
Kvinna ·
17 jan, 2013
Ja han var så go :-) underbara människa går ju knappt hitta. Ja men det känns ju bra att man själv är den som mår bra för en gångs skull. Men man tyckte ju så synd om henne. Hur känns dina nu när det gått några dagar? Kram
Gilla