Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop januari 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
934

Sortera efter

Erika13

Kvinna ·

16 dec, 2012

3 Januari på proforma, Örjan Gribbe blir det för mej :) 
Gilla

Anonym användare

16 dec, 2012

Jag ska opereras den 15/1 av Tuve Mårtensson på Citadellkliniken :-) någon annan som ska dit samma dag som mig?! Jag skall på konsultation den 4/1 :-)

Gilla

zzofia

Kvinna ·

16 dec, 2012

Erika13 skrev:
3 Januari på proforma, Örjan Gribbe blir det för mej :) 
Kul då kanske vi ses där :) nervös ?
Gilla

Erika13

Kvinna ·

16 dec, 2012

Jaa det gör vi nog :) 
Njaa inte än, velar mellan storlekarna bara.. Mer det jag är orolig över! 
Själv då?
Gilla

LillaMy89

Kvinna ·

16 dec, 2012

Jag ska operera mig 9 januari. Både lyft och förstoring. Är jätte nervös resan :)
Gilla

zzofia

Kvinna ·

16 dec, 2012

Erika13 skrev:
Jaa det gör vi nog :) 
Njaa inte än, velar mellan storlekarna bara.. Mer det jag är orolig över! 
Själv då?
Inte så värst :) mest glad att det ska bli av... Tror helt klart att du kommer bli nöjdast med allergan implantaten :) om det inte är så att du vill ha ett naturligare resultat för då ska du nog satsa på mentor. Ska du lägga bakom eller framför ?
Gilla

Erika13

Kvinna ·

16 dec, 2012

Okej :) Nää vill ha nåt mitt emellan naturligt å fejk, vill ha fin form på de men ändå klämvänliga :) Ska ha bakom :)
Gilla

Busan83

Kvinna ·

16 dec, 2012

LillaMy89 skrev:
Jag ska operera mig 9 januari. Både lyft och förstoring. Är jätte nervös resan :)
Jag ska oxå lyfta o förstora, ska bli väldigt intressant! :-)))
Gilla

zzofia

Kvinna ·

16 dec, 2012

Erika13 skrev:
Okej :) Nää vill ha nåt mitt emellan naturligt å fejk, vill ha fin form på de men ändå klämvänliga :) Ska ha bakom :)
Okej det blir nog bra vad du än väljer :) sa han till dig att du inte får dricka på nyår? För han har inte nämnt nått sånt för mig. Sist jag opererade mig sa dom bara på skämt att jag inte skulle komma bakis till operations dagen haha
Gilla

LillaMy89

Kvinna ·

16 dec, 2012

Vad kul busan83 :) jag längtar som bara den tills op. Tycker tiden kan gå lite snabbare Är de någon här som ska göra hos Tammy fiabema i Oslo? :)
Gilla

Busan83

Kvinna ·

16 dec, 2012

Ja nu får tiden gärna springa iväg lite så man får det gjort! :-)
Gilla

Erika13

Kvinna ·

16 dec, 2012

Jo får hoppas det, lite beslutsångest bara.. 
Hahaha! Han sa att jag kunde dricka ett glas men inte mer än så, men känns lite onödigt så jag tror jag kommer avstå från å dricka helt iaf :)
Gilla

zzofia

Kvinna ·

16 dec, 2012

Erika13 skrev:
Jo får hoppas det, lite beslutsångest bara.. 
Hahaha! Han sa att jag kunde dricka ett glas men inte mer än så, men känns lite onödigt så jag tror jag kommer avstå från å dricka helt iaf :)
Ja då får jag med göra de ;) vad är en nyår mot en operation lixom :)
Gilla

Tigern

/ ·

17 dec, 2012

7/1 citadellkliniken Landskrona, Peter Cosmo .. Någon mer som ska opereras där och då? :)

Velar jättemkt mellan 275 cc mx och 305 cc mp ..

Är 1,72 lång. Inbillar mig att det inte blir så stor skillnad vilket jag än tar. Stämmer det?
Någon som har några tips? :)

Gilla

roxy_

Kvinna ·

18 dec, 2012

Jag ska operera mig den 10 januari! :D Men de sa att jag skulle få papper med massa information vad man skulle tänka på innan op. Jag har inte fått de ännu. Någon som vet? ;) Liksom att festa tio dagar innan operation, om man verkligen får ta ut svängarna och fira in de nya året ordenligt, eller om man ska ta de lugnt?...
Gilla

Prelin

Kvinna ·

18 dec, 2012

Jag opas samma dag :) frågade om just nyår och min kirurg sa att det var lugnt :)
Gilla

roxy_

Kvinna ·

18 dec, 2012

åh gött ju! :D 10 januari smäller de ja :D haha ;)
Gilla

Balobas

Kvinna ·

18 dec, 2012

Hej!

Ska också operera mig i januari hade jag tänkt :) Har 2 datum på 2 kliniker preliminärbokade:
25e januari på Laser & Estetik, Patrik
28 januari på Citadellkliniken, Tuva (konsultation 4 januari)

Fick jättebra intryck av Patrik men eftersom jag helst skulle vilja ha snitten i armhålan så har jag bokat konsultation även hos Citadell för att diskutera saken...

Gilla

Sommarflickan

Kvinna ·

18 dec, 2012

Hej brudar!
Hakar på!

Ska opereras på KKAB i Falköping den 3 januari. Åker in den 2 januari till kvällen..

Har inlägg nu. 370cc nagor, varav det ena spruckit. (Ivan KKAB Falköping)
Det blir Mentor HP 550-600cc eller UHP 590cc.
Dock lutar det mest åt HP då det finns i coshive 2.

Gud så nervös jag är!!!!!
Gilla

Sommarflickan

Kvinna ·

18 dec, 2012

Tigern skrev:
7/1 citadellkliniken Landskrona, Peter Cosmo .. Någon mer som ska opereras där och då? :)

Velar jättemkt mellan 275 cc mx och 305 cc mp ..

Är 1,72 lång. Inbillar mig att det inte blir så stor skillnad vilket jag än tar. Stämmer det?
Någon som har några tips? :)

Ta det större alternativet. Tror inte det blir så stor skillnad, men man ska alltid ta det större alternativet.
Alla jag pratat med ångrar sig, att man inte tog i lite mer.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem