Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop januari 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
934

Sortera efter

VadSkaManHeta

Kvinna ·

19 dec, 2012

Balobas jag har också 25 januari på Laser&estetik hos Patrik :)
Gilla

Jullan

Kvinna ·

19 dec, 2012

vad är det för skillnad på coshive 2 och 1?? :)
Gilla

Busan83

Kvinna ·

19 dec, 2012

Jullan skrev:
vad är det för skillnad på coshive 2 och 1?? :)

1 är mjukare och 2 är fastare :) Ju fastare dessto mer fejklook :P

Gilla

Balobas

Kvinna ·

19 dec, 2012

VadSkaManHeta skrev:
Balobas jag har också 25 januari på Laser&estetik hos Patrik :)

Spännande :) Då kanske vi ses där!

Gilla

roxy_

Kvinna ·

20 dec, 2012

Jag ska ha cohesive III, är de ovanligt? Är de de man kallar gelehallon? eller är de ngt annat? :P vilse jag e!
Gilla

Anonym användare

20 dec, 2012

Cohesive = gelehallon implantat, (cohesive 1 är mjukast.) Här kan du läsa lite mer om cohesive implantaten https://plastikoperationsforum.se/plastikoperationer-plastikkirurgi-forum/kropp/brostforstoring/coh-123 :-)
Gilla

Sommarflickan

Kvinna ·

20 dec, 2012

Jullan skrev:
Smothie skrev:
Jag va aldrig på kkab har bara glömt att ta bort det. Dock har jag varit där och gjort laser, anledningen att det blev Art Clinic va att de va de enda som kunde erbjuda kvällstider. Jag har även vänner som gjort på Art Clinic och är nöjda med dem. Ska du göra på kkab?

jaha okej man undrar ju hur andra tänker och har blivit bemötta å så :)!
men jaaa jag kommer göra på kkab (har vänner som gjort där och blivit nöjda, man får gå på magkänslan helt enkelt:) )
bra att dom har kvällstider ju, jag ska vara där kl 8 på morgonen! phuu!

Jag ska göra min andra operation på KKAB i Falköping. De är helt UNDERBARA där!!!!
Jag kände mig som en prinsessa sist :)

Gilla

zzofia

Kvinna ·

20 dec, 2012

Nu känns det nära när man fått smset från proforma vad man inte får äta innan operationen. Gick till och med och köpte descutan i dag bara för att alla säger att det är slut överallt och att de är svårt att hitta. Men första Apoteket jag gick in i så fanns det :D Kan jag och pojkvännen dela på paketet tror ni? Alltså att jag inte tar dubbel dusch dan innan så han får en svamp? Så tar jag en dubbel dusch på opererations dagen i stället?
Gilla

Kitty_H

Kvinna ·

20 dec, 2012

Jag ska operera mig 9/1!! Känns så knäppt.. man är nervös, jätteglad, samtidigt lite orolig (har aldrig opererats eller hamnat på sjukhus för ngt innan.. max vaccinerat mig typ!) 
Tänk när det är gjort! Kommer man kunna sluta spegla sig?! ;D
Gilla

Tigern

/ ·

20 dec, 2012

Okej tack! :)
Gilla

Nusse

Kvinna ·

20 dec, 2012

Jag ska opas 2 Januari!! Så spänd! Har drömt om tuttar i 3 dagar nu! boksavligen...
Önskar nästan att jag hade tagit tiden som fanns idag, då hade jag fått det överstökat...

Gilla

Busan83

Kvinna ·

20 dec, 2012

Åh så spännande! :-) Jag har några dagar kvar och tiden går såååå långsamt! :-( Jag men nu får du ju fira jul och nyår utan smärta ;-)
Gilla

Anonym användare

20 dec, 2012

Jag opererar mig också den 3/1 av Örjan Gribbe! :)
Gilla

zzofia

Kvinna ·

20 dec, 2012

Va kul!! :)
Gilla

Peutetre

Kvinna ·

20 dec, 2012

23 Januari på Proforma i Sthlm av Carl-Johan :) Var på konsultation idag!
Gilla

Anonym användare

21 dec, 2012

Jag opererar mig också den 3/1 hos Örjan Gribbe :)
Gilla

roxy_

Kvinna ·

21 dec, 2012

Idag kom sista lönen in innan Op. Så nu har man sina 46.000 färdig sparade! VILKEN LÄTTNAD :D Jag har att jag ska betala minst tio dagar innan op så de känns skönt! Man måste ju ha pengar för mediciner och sådant så de är ju bara perfekt att de är jul och hoppas man får pengar i julklapp haha ;) för de pengarna som är över räcker precis till hyra o bilen o allt annat! :D
Gilla

Jullan

Kvinna ·

21 dec, 2012

roxy_ skrev:
Idag kom sista lönen in innan Op. Så nu har man sina 46.000 färdig sparade! VILKEN LÄTTNAD :D Jag har att jag ska betala minst tio dagar innan op så de känns skönt! Man måste ju ha pengar för mediciner och sådant så de är ju bara perfekt att de är jul och hoppas man får pengar i julklapp haha ;) för de pengarna som är över räcker precis till hyra o bilen o allt annat! :D

Oho vad gött !! kollade mitt konto nyss och hade fått en go julbonus av jobbet! satt ju som en smäck!!:D
vad det skiljer sig, jag betalar på mitt op datum.. nu får tiden gå fort så vi har våra snygga boobis snart;)

Gilla

kakan xoxo

Kvinna ·

21 dec, 2012

zzofia skrev:
Jag opererar mig den 3 januari på proforma av Örjan gribbe :)
hej tjejen.
jag skall opas av örjan den 22 januari.
såg att du skall lägga bakom, är du orolig för bakom-problem?
jag velar om placeringen, tycker bakombröst är snyggast 🤭
men är orolig för komplikationer..
Gilla

zzofia

Kvinna ·

21 dec, 2012

kakan xoxo skrev:
zzofia skrev:
Jag opererar mig den 3 januari på proforma av Örjan gribbe :)
hej tjejen.
jag skall opas av örjan den 22 januari.
såg att du skall lägga bakom, är du orolig för bakom-problem?
jag velar om placeringen, tycker bakombröst är snyggast 🤭
men är orolig för komplikationer..
Ja jag e skit nojig för muskel relaterade komplikationer!!!! Men bakom bröst är så snygga och framför passade inte mig så har ju inget alternativ :/
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem