POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop januari 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
Sortera efter
Anonym användare
29 dec, 2012
Här t.ex :http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/fast-carbs-1500-g-naturell
Gilla
Busan83
Kvinna ·
29 dec, 2012
22dagar kvar!!! Känns som att bröst är det enda man tänker på nuförtiden men som jag längtar!!! :-))))
Gilla
Baylis
Kvinna ·
29 dec, 2012
16 dagar kvar :D men är det någon som vet hur det funkar med att äta skaldjur? Vet ju att man inte bör äta fisk..
Gilla
Lycka2013
Kvinna ·
29 dec, 2012
Jag skulle ha opererats den 8JAnuarie men nu preciis så ringgde ÖRjan & frågade om vi kunnde flytta fram det till den 10 ist, kände att om jag redan har väntat i flera år aå kan ja lika gärna vänta 2 dagar till, men jag längtar som bara den! Vill bara att det sika bli den 10 nu sammtidigt som jag fortfarande är osäker på val av storlek & jag börjat bli otroligt nervös villket jag inte va innan:-P Lycka till allihoppa & GOtt nytt år på er!:-) kram
Gilla
LillaMy89
Kvinna ·
29 dec, 2012
Prime_best skrev:
Gilla
Jullan
Kvinna ·
29 dec, 2012
19 dagar kvar här :D
jag börst är det enda som man tänker på och drömmer om;)!
Gilla
Smultronpuss
Kvinna ·
29 dec, 2012
Ska på konsultation på proforma, Örjan gribbe,den 7/1 och hoppas på op snarast efter! Tjejen som svarade sa att inom ett par veckor va inga problem. Hoppas hon har rätt för ska till gran canaria i mars och vill vara läkt då :)
Gilla
Jullan
Kvinna ·
29 dec, 2012
Smultronpuss skrev:
Ska på konsultation på proforma, Örjan gribbe,den 7/1 och hoppas på op snarast efter! Tjejen som svarade sa att inom ett par veckor va inga problem. Hoppas hon har rätt för ska till gran canaria i mars och vill vara läkt då :)vart ska du opas någonstanns?:) jjag ska också göra på kkab i jönköping!:)
Gilla
Lisa Andersson
Kvinna ·
29 dec, 2012
11 dagar kvar nu. 9 januari är det dags. Håller med Jullan, bröst är det enda man har i huvudet just nu.
Gilla
roxy_
Kvinna ·
29 dec, 2012
12 jävla dagar kvar för mig!!! IIIIIHHH fyfan vad detta ska bli kul å få bröst! :D Smärtan får man tänka på sen xD
Men har fortfarande inte fått papper hemskickade om vad jag ska tänka på innan op! Bra va?! ;)
Gilla
Nusse
Kvinna ·
29 dec, 2012
4 dagar kvar! Jag tror inte jag riktigt förstår hur snart det är! Jag fick op tid 3 veckor efter konsultation så jag tror kbte min hjärna har hajjat till än. Tänker att det är nästa år så det känns som en evighet dit. Har drömt tuttar nästan varje natt i 2 veckors tid, börjar bli lite enformigt!
Gilla
Busan83
Kvinna ·
29 dec, 2012
Oh så spännande!!! :-) Kan tänka mig att du är jättespänd! :-) Jag får pirr i magen bara jag tänker på op! :-) :-P
Gilla
LillaMy89
Kvinna ·
29 dec, 2012
Lisa Andersson skrev:
11 dagar kvar nu. 9 januari är det dags. Håller med Jullan, bröst är det enda man har i huvudet just nu.
Gilla
Booblover
Kvinna ·
30 dec, 2012
Jag ska operera mig den 16/1 och är otroligt taggad och nervös på samma gång! Tiden går långsamt, kan inte tänka på något annat!
Gilla
zzofia
Kvinna ·
31 dec, 2012
Gott nytt år på er alla! I dag är det bara 3 dagar kvar för mig och är överlycklig även fast jag funderar i bland på vad fan jag håller på med! :p de är så många som har problem med att ha implantatet bakom muskeln och så ska jag flytta back mina.... Får hoppas att jag blir nöjdare med detta resultatet eller att jag vinner på lotto eller nått sp jag kan betala en ytligare operation ;) positivt tänkande njaa inte direkt men det är väll nerverna som spökar.
Lycka till alla andra som opererar sig snart!
Gilla
Busan83
Kvinna ·
31 dec, 2012
zzofia skrev:
Gott nytt år på er alla! I dag är det bara 3 dagar kvar för mig och är överlycklig även fast jag funderar i bland på vad fan jag håller på med! :p de är så många som har problem med att ha implantatet bakom muskeln och så ska jag flytta back mina.... Får hoppas att jag blir nöjdare med detta resultatet eller att jag vinner på lotto eller nått sp jag kan betala en ytligare operation ;) positivt tänkande njaa inte direkt men det är väll nerverna som spökar.
Lycka till alla andra som opererar sig snart!Gilla
zzofia
Kvinna ·
31 dec, 2012
Tycker denna månaden har gått sjukt snabbt! De är klart jag gör. Så fort jag orkar:)
Gilla
Busan83
Kvinna ·
31 dec, 2012
Kan du sova om nätterna? Jag vaknar vissa nätter och tänker att Shit snart är det min tur! :-)
Gilla
zzofia
Kvinna ·
31 dec, 2012
Nej de kan jag inte men de beror inte på operationen utan att jag har en liten valpis och snarkande sambo bredvid mig haha!! ;) men lär nog inte bli mycket till sömn dan innan operationen för då kommer nog hjärnan gå på hög varv!
Gilla
Skbj
Kvinna ·
31 dec, 2012
Ingen skumpa för mig ikväll då... 44 timmar tills infinnandet på proforma... Fortfarande osäker på storlek.. Annars taggad till 1000!!!! :)
Gilla