POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop januari 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
Sortera efter
zzofia
Kvinna ·
31 dec, 2012
Skbj skrev:
Ingen skumpa för mig ikväll då... 44 timmar tills infinnandet på proforma... Fortfarande osäker på storlek.. Annars taggad till 1000!!!! :)Gilla
Smultronpuss
Kvinna ·
31 dec, 2012
Jullan skrev:
Smultronpuss skrev:
Ska på konsultation på proforma, Örjan gribbe,den 7/1 och hoppas på op snarast efter! Tjejen som svarade sa att inom ett par veckor va inga problem. Hoppas hon har rätt för ska till gran canaria i mars och vill vara läkt då :)vart ska du opas någonstanns?:) jjag ska också göra på kkab i jönköping!:)
Gilla
Skbj
Kvinna ·
31 dec, 2012
Tack detsamma zzofia inte långt kvar för dig heller :)
Gilla
Busan83
Kvinna ·
31 dec, 2012
Skbj skrev:
Ingen skumpa för mig ikväll då... 44 timmar tills infinnandet på proforma... Fortfarande osäker på storlek.. Annars taggad till 1000!!!! :)Gilla
Busan83
Kvinna ·
31 dec, 2012
zzofia skrev:
Nej de kan jag inte men de beror inte på operationen utan att jag har en liten valpis och snarkande sambo bredvid mig haha!! ;) men lär nog inte bli mycket till sömn dan innan operationen för då kommer nog hjärnan gå på hög varv!Gilla
zzofia
Kvinna ·
31 dec, 2012
Busan83 skrev:
zzofia skrev:
Nej de kan jag inte men de beror inte på operationen utan att jag har en liten valpis och snarkande sambo bredvid mig haha!! ;) men lär nog inte bli mycket till sömn dan innan operationen för då kommer nog hjärnan gå på hög varv!Gilla
zzofia
Kvinna ·
31 dec, 2012
Skbj skrev:
Tack detsamma zzofia inte långt kvar för dig heller :)Gilla
kakan xoxo
Kvinna ·
31 dec, 2012
Gott nytt år tjejer!!!!!
All lycka o framgång till er o nya bröst ;)
Gilla
Nusse
Kvinna ·
31 dec, 2012
Skbj skrev:
Ingen skumpa för mig ikväll då... 44 timmar tills infinnandet på proforma... Fortfarande osäker på storlek.. Annars taggad till 1000!!!! :)Det blir ett lungt nyår för oss! :) lycka till! vi ses säkert där :)
Gilla
Skbj
Kvinna ·
31 dec, 2012
zzofia skrev:
Skbj skrev:
Tack detsamma zzofia inte långt kvar för dig heller :)skulle opereras på akademikliniken först och det datumet var den tredje, men sedan jag bytte till proforma har det alltid varit den andra :)
Gilla
zzofia
Kvinna ·
31 dec, 2012
Skbj skrev:
zzofia skrev:
Skbj skrev:
Tack detsamma zzofia inte långt kvar för dig heller :)skulle opereras på akademikliniken först och det datumet var den tredje, men sedan jag bytte till proforma har det alltid varit den andra :)
Gilla
Smarrig
Kvinna ·
01 jan, 2013
Nu är det VÅRAT år!! :) eller ja, våran månad! Hoppas ni har det fint och är lika nervöst taggad som jag ! Puss
Gilla
Sommarflickan
Kvinna ·
01 jan, 2013
Herregud. Kan inte fatta!
I övermorgon åker jag till Falköping. MY GOD!!
Det enda jag tänker på är strl. VAD SKA JAG TA!!!!!???
Gott nytt år brudar!
Gilla
Busan83
Kvinna ·
01 jan, 2013
Smarrig skrev:
Nu är det VÅRAT år!! :) eller ja, våran månad! Hoppas ni har det fint och är lika nervöst taggad som jag ! PussGilla
Busan83
Kvinna ·
01 jan, 2013
Sommarflickan skrev:
Herregud. Kan inte fatta!
I övermorgon åker jag till Falköping. MY GOD!!
Det enda jag tänker på är strl. VAD SKA JAG TA!!!!!???
Gott nytt år brudar!
Gilla
Balobas
Kvinna ·
01 jan, 2013
Smarrig skrev:
Nu är det VÅRAT år!! :) eller ja, våran månad! Hoppas ni har det fint och är lika nervöst taggad som jag ! PussBörjar verkligen längta nu!
Gilla
Busan83
Kvinna ·
01 jan, 2013
Balobas skrev:
Smarrig skrev:
Nu är det VÅRAT år!! :) eller ja, våran månad! Hoppas ni har det fint och är lika nervöst taggad som jag ! PussBörjar verkligen längta nu!
Gilla
Busan83
Kvinna ·
01 jan, 2013
Nej nu får dagarna springa iväg lite fortare, jag är så otålig! ;-)
Gilla
Jullan
Kvinna ·
01 jan, 2013
tålamod tålamod ;) visan när var det din tur (minns ej)
Gilla
Busan83
Kvinna ·
01 jan, 2013
Jullan skrev:
tålamod tålamod ;) visan när var det din tur (minns ej)Gilla