Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

23 maj, 2012

Vilka opereras i juli 2012?

Andra bröstoperationer

Jag opereras på proforma och gjorde först denna tråd till proformafolk, men tänkte att det kan va kul att diskutera även övriga ställen.. Jag var på konsultation hos Örjan i måndags efter nästan 11års väntan (inte vågat, haft råd, möjlig het o.s.v) och fick då även en OP tid den 25/7, men har inte sådär överdrivet många att diskutera detta med så tänkte att vi kanske kunde fundera, snacka och tipsa varann här. Det är ju ändå en väldigt viktig och stor dag (iallafall för mig) :D

222

Sortera efter

Anonym användare

01 jul, 2012

Berätta hur du tyckte skrubben va ;)
Gilla

cutie91_

Man ·

01 jul, 2012

jag är helt ny här, hittade precis hit, jag opereras också den 4e juli hos örjan :)
Gilla

cutie91_

Man ·

01 jul, 2012

jag opereras också då fast tiden efter dig kl 12 hihi!!
Gilla

Anonym användare

02 jul, 2012

Välkommen! Då är det din tur smart då :) vad ska du göra? Tjejer som ligger på OP/är på kliniken säger jag bara: hoppas ni slipper den värsta smärtan och att ni blir grymt nöjda med alla storlekar å sånt!
Gilla

cutie91_

Man ·

02 jul, 2012

tack :) jag är skitnojig fick tiden när jag var där i fredags, hehe 325 cc moderate plus profil :) men är osäker på hur stort det egentligen blir :S
Gilla

Anonym användare

02 jul, 2012

Det är sjukt svårt att veta.. Jag velar oxå, men han tyckte att jag skulle ta 485, så jag litar på hans ord.. Men känns lite läskigt, men jag har ett par veckor kvar att vela på ;)
Gilla

Miss-C

Man ·

02 jul, 2012

Jag opereras 17 juli hos Örjan :) har beslutsångest över både storleken och placeringen... Vill inte ha små men inte heller för stora, fortfarande kunna dölja dom med kläder om jag vill liksom. För några dagar sedan funderade jag på att ändra till 325 istället för 350 och nu funderar jag på om jag kanske borde ta 375 istället, så svårt att bestämma mig.. Är det mycket som "försvinner" när man har bakom?

Gilla

Emelies

Kvinna ·

02 jul, 2012

Å misty jag ska också lägga in485 litar också på Örjan blir nog Super! har ifrågasatt allt hundra gånger men han förklarar fint i lugn och ro varje gång stackarn jag måste vara suuuper jobbig! Däremot så gjorde receptionisten fel och la in mig för operation 7 november dvs 7/11 istället för 11/7 men Örjan hann upptäcka detta tur nog så jag får fortfarande komma dit den 11 juli haha å idag har alla pengar gått iväg till kliniken :)) är såååååååå nervös!
Gilla

Anonym användare

03 jul, 2012

Kul, vilken sort ska du ha? Jag ska ha allergan... Vilken tuttat han hann upptäcka problemetinnan det va försent. Jag skickade mina pengar förra veckan, men sen ska MF lägga resten eftersom jag har en maxad OP som blev mkt dyrare än planerat eftersom saker måste tas bort oxå :/ Ser att du har barn hemma, hur gamla är dom och får du hjälp med dom efter OP?
Gilla

Sthlm_sc

Kvinna ·

03 jul, 2012

Åh vilken bra tråd. Jag tänkte också starta en "juli tråd" men hakar på den här. Jag ska också opereras på Proforma Clinic av Örjan Gribbe. Jag opereras den 25 juli. Bara 22 dagar kvar fär mig nu 😀

Gilla

Binkebonken

Kvinna ·

03 jul, 2012

Får jag vara med här, trots att jag inte ska opas förren 8/8?

Har konsultation på Fredag och har nog redan i det närmsta bestämt mig för att opa mig där, om inget känns knas när jag väl är där dvs...

Just nu känner jag mig helt störd, allt är tuttar hit och tuttar dit. Kollar på tuttar, funderar på tuttar och våndas inför tuttar, haha.

Jag är dessutom övertygad feminist och får lite existensiell ångest över att glutta tuttar 24/7, haha.

Jag vill ha "suicide girls"-looken, lite Deeta, men inga strutar, snarare silikoniga, runda, puttuttar. Jag är stor och ska ha stora tuttar för att få proportioner till min ändalykt. Jag ser bröstop som en form av body modification och det är jag ju väldigt positiv till, så det jag måste släppa är min präktighet och mitt förnekande att det är viktigt att få känna sig kvinnlig, trots att man är och lever jämställt.

Gilla

liljan84

Kvinna ·

03 jul, 2012

Hej tjejer, imorgon är det dax för mig är så nervig just nu... ska vara där kl 07:45 så nu kan man börja räkna timmar 😀.  Håll tummarna för mig imorgon tjejer.

Gilla

Sthlm_sc

Kvinna ·

03 jul, 2012

Lycka till liljan84, det kommer gå så bra! Hoppas du har lust att berätta lite om det när du piggnat till. Ser så mycket fram emot min dag hos Örjan!!!

Gilla

Six

Kvinna ·

03 jul, 2012

Aaaaaaaaaaah! Jag kör också all in imorgon :D Liljan84 vi ses där då kanske haha :) Vart tog tiden vägen?! Btw kul att vi är så många i tråden nu! All lycka till er :) ingen av oss har speciellt långt kvar nu!
Gilla

Dani

Kvinna ·

03 jul, 2012

Då kanske vi ses imorn tjejer !!! Fan lycka till er alla !!!!:)
Gilla

Dani

Kvinna ·

03 jul, 2012

Emelies skrev:
Å misty jag ska också lägga in485 litar också på Örjan blir nog Super! har ifrågasatt allt hundra gånger men han förklarar fint i lugn och ro varje gång stackarn jag måste vara suuuper jobbig! Däremot så gjorde receptionisten fel och la in mig för operation 7 november dvs 7/11 istället för 11/7 men Örjan hann upptäcka detta tur nog så jag får fortfarande komma dit den 11 juli haha å idag har alla pengar gått iväg till kliniken :)) är såååååååå nervös!
Ska du lägga framför eller bakom?
Gilla

Six

Kvinna ·

04 jul, 2012

Jag är opererad! Jag har bröst! Fyfan vad glad jag är! :D som jag längtat efter den här dagen! Sitter i mitt rum på Proforma och äter en smörgås och dricker kaffe :) Jag delar rum med en jättegullig tjej som tyvärr inte är så pigg just nu. Hoppas hon känner sig bättre snart :)
Gilla

lillatjejen

Kvinna ·

04 jul, 2012

Six grattis till dina nya bröst! vad skönt att allt gick bra för dej :) Blir så glad av att läsa hur glada alla är så grattis:), snart är det min tur med bara längtar!!! Kan det ine bli Måndag nu nu nu! Hoppas att dom läker som dom ska och att du inte harallt för ont. Kraam!

Gilla

Emelies

Kvinna ·

04 jul, 2012

Dani skrev:
Emelies skrev:
Ska du lägga framför eller bakom?
Jag lägger bakom:-)
Gilla

Emelies

Kvinna ·

04 jul, 2012

Jaa verkligen! Ja mitt datum blev bestämt huxflux så fick trolla fram betalningen, dvs flörta liiiite extra med sambon haha men de gick bra MF står för 30000 utav min op som totalt kostar 45000. :-) ska också ha allergan! Yes den minsta är 9mån sambon blir hemma 6dagar men därefter så har min mor semester så jag åker nog till henne på dagarna om jag har ont därefter :-) har du barn? När var det du skulle op?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem