Anonym användare
23 maj, 2012
Vilka opereras i juli 2012?
Andra bröstoperationerJag opereras på proforma och gjorde först denna tråd till proformafolk, men tänkte att det kan va kul att diskutera även övriga ställen.. Jag var på konsultation hos Örjan i måndags efter nästan 11års väntan (inte vågat, haft råd, möjlig het o.s.v) och fick då även en OP tid den 25/7, men har inte sådär överdrivet många att diskutera detta med så tänkte att vi kanske kunde fundera, snacka och tipsa varann här. Det är ju ändå en väldigt viktig och stor dag (iallafall för mig) :D
Sortera efter
Anonym användare
01 jul, 2012
cutie91_
Man ·
01 jul, 2012
cutie91_
Man ·
01 jul, 2012
Anonym användare
02 jul, 2012
cutie91_
Man ·
02 jul, 2012
Anonym användare
02 jul, 2012
Miss-C
Man ·
02 jul, 2012
Jag opereras 17 juli hos Örjan :) har beslutsångest över både storleken och placeringen... Vill inte ha små men inte heller för stora, fortfarande kunna dölja dom med kläder om jag vill liksom. För några dagar sedan funderade jag på att ändra till 325 istället för 350 och nu funderar jag på om jag kanske borde ta 375 istället, så svårt att bestämma mig.. Är det mycket som "försvinner" när man har bakom?
Emelies
Kvinna ·
02 jul, 2012
Anonym användare
03 jul, 2012
Sthlm_sc
Kvinna ·
03 jul, 2012
Åh vilken bra tråd. Jag tänkte också starta en "juli tråd" men hakar på den här. Jag ska också opereras på Proforma Clinic av Örjan Gribbe. Jag opereras den 25 juli. Bara 22 dagar kvar fär mig nu 😀
Binkebonken
Kvinna ·
03 jul, 2012
Får jag vara med här, trots att jag inte ska opas förren 8/8?
Har konsultation på Fredag och har nog redan i det närmsta bestämt mig för att opa mig där, om inget känns knas när jag väl är där dvs...
Just nu känner jag mig helt störd, allt är tuttar hit och tuttar dit. Kollar på tuttar, funderar på tuttar och våndas inför tuttar, haha.
Jag är dessutom övertygad feminist och får lite existensiell ångest över att glutta tuttar 24/7, haha.
Jag vill ha "suicide girls"-looken, lite Deeta, men inga strutar, snarare silikoniga, runda, puttuttar. Jag är stor och ska ha stora tuttar för att få proportioner till min ändalykt. Jag ser bröstop som en form av body modification och det är jag ju väldigt positiv till, så det jag måste släppa är min präktighet och mitt förnekande att det är viktigt att få känna sig kvinnlig, trots att man är och lever jämställt.
liljan84
Kvinna ·
03 jul, 2012
Hej tjejer, imorgon är det dax för mig är så nervig just nu... ska vara där kl 07:45 så nu kan man börja räkna timmar 😀. Håll tummarna för mig imorgon tjejer.
Sthlm_sc
Kvinna ·
03 jul, 2012
Lycka till liljan84, det kommer gå så bra! Hoppas du har lust att berätta lite om det när du piggnat till. Ser så mycket fram emot min dag hos Örjan!!!
Six
Kvinna ·
03 jul, 2012
Dani
Kvinna ·
03 jul, 2012
Dani
Kvinna ·
03 jul, 2012
Six
Kvinna ·
04 jul, 2012
lillatjejen
Kvinna ·
04 jul, 2012
Six grattis till dina nya bröst! vad skönt att allt gick bra för dej :) Blir så glad av att läsa hur glada alla är så grattis:), snart är det min tur med bara längtar!!! Kan det ine bli Måndag nu nu nu! Hoppas att dom läker som dom ska och att du inte harallt för ont. Kraam!
Emelies
Kvinna ·
04 jul, 2012
Emelies
Kvinna ·
04 jul, 2012