Anonym användare
23 maj, 2012
Vilka opereras i juli 2012?
Andra bröstoperationerJag opereras på proforma och gjorde först denna tråd till proformafolk, men tänkte att det kan va kul att diskutera även övriga ställen.. Jag var på konsultation hos Örjan i måndags efter nästan 11års väntan (inte vågat, haft råd, möjlig het o.s.v) och fick då även en OP tid den 25/7, men har inte sådär överdrivet många att diskutera detta med så tänkte att vi kanske kunde fundera, snacka och tipsa varann här. Det är ju ändå en väldigt viktig och stor dag (iallafall för mig) :D
Sortera efter
Six
Kvinna ·
30 maj, 2012
Anonym användare
30 maj, 2012
helikopter
Kvinna ·
30 maj, 2012
Hej tjejer,
ska också opas på proforma, men redan om en vecka! Supernervös nu, hatar sjukhus! Men sen är det ju avklarat:-)
Visste inte att man kunde välja Allergan där, vet någon vad det kostar extra för att få Allergan istället för Mentor på runda implantat?
Anonym användare
30 maj, 2012
Anonym användare
30 maj, 2012
helikopter
Kvinna ·
30 maj, 2012
Ok, tack för det. Jo jag längtar också, eller gjorde tills för en liten stund sen iaf, haha. Nu har jag mest panik! Nå, man får tänka på när det är över och man är lycklig!:-)
helikopter
Kvinna ·
30 maj, 2012
Ok, tack för det. Jo jag längtar också, eller gjorde tills för en liten stund sen iaf, haha. Nu har jag mest panik! Nå, man får tänka på när det är över och man är lycklig!:-)
Six
Kvinna ·
31 maj, 2012
Six
Kvinna ·
31 maj, 2012
helikopter
Kvinna ·
31 maj, 2012
Chihiro
Kvinna ·
31 maj, 2012
Ska på konsultation imorgon hos Örjan, får se om det finns några op tider kvar ;) Men förhoppningsvis så gör det det!
Six
Kvinna ·
31 maj, 2012
Robelleis
Kvinna ·
31 maj, 2012
Ska på konsultation imorgon hos Örjan, får se om det finns några op tider kvar ;) Men förhoppningsvis så gör det det!
Åh vilken tid ska du vara där? Ska också på konsulation imorgon, kl 11 :)
Pratade med Proforma nyss, dom har operationstider kvar i Juli. :)
Anonym användare
31 maj, 2012
lillatjejen
Kvinna ·
31 maj, 2012
Hej jag ska ju operera mej på Proforma den 9 juni och jag har ju sparat ihop pengarna men det fattas lite. Vet ni när skattepengarna kommer in på kontot, jag deklarerade via nätet och har anmält mitt konto. Får jag inte dom pengarna så måste jag ju låna till rästen. Någon som vet???
liljan84
Kvinna ·
31 maj, 2012
Jag fick lite panik i dag när jag förstod att det faktiskt "bara" är 5 veckor kvar. Det var så länge sedan jag bokade min OP tid så det har varit så lång fram i tiden så jag har inte tänkt på det så mycket, men nu är det ju dax snart :) Är jätte osäker på på storlek dok, har valt en när jag var på konsultationen men det känns inte 100%, ååååå jag vet inte kanske ska jag höra av mig till Örjan och säga att jag är lite osäker på mitt val....eller vad säger ni??
helikopter
Kvinna ·
31 maj, 2012
helikopter
Kvinna ·
31 maj, 2012
Six
Kvinna ·
31 maj, 2012
Anonym användare
01 jun, 2012
Hej jag ska ju operera mej på Proforma den 9 juni och jag har ju sparat ihop pengarna men det fattas lite. Vet ni när skattepengarna kommer in på kontot, jag deklarerade via nätet och har anmält mitt konto. Får jag inte dom pengarna så måste jag ju låna till rästen. Någon som vet???