Anonym användare
23 maj, 2012
Vilka opereras i juli 2012?
Andra bröstoperationerJag opereras på proforma och gjorde först denna tråd till proformafolk, men tänkte att det kan va kul att diskutera även övriga ställen.. Jag var på konsultation hos Örjan i måndags efter nästan 11års väntan (inte vågat, haft råd, möjlig het o.s.v) och fick då även en OP tid den 25/7, men har inte sådär överdrivet många att diskutera detta med så tänkte att vi kanske kunde fundera, snacka och tipsa varann här. Det är ju ändå en väldigt viktig och stor dag (iallafall för mig) :D
Sortera efter
Anonym användare
05 jun, 2012
Six
Kvinna ·
05 jun, 2012
Anonym användare
05 jun, 2012
Anonym användare
08 jun, 2012
Six
Kvinna ·
08 jun, 2012
Anonym användare
08 jun, 2012
Six
Kvinna ·
08 jun, 2012
liljan84
Kvinna ·
08 jun, 2012
Jag är också kvar :).
Misty jag tror att du valt Allergan HP 485 cc.
Ja det där med kläder var det ja, Jag har ingen anning om vad jag ska ha på mig när jag åker hem. Det blir att köpa något då jag inte äger något som lätt att ta på.
Har fortfarende inte mailat Örjan om storlek böjar kanske bli dax.
Bubblan11
Kvinna ·
08 jun, 2012
Hej!
Jag opereras den 3 juli på akademikliniken :-) Såååå glad och förväntansfull! Äntligen blir det av! Men vad svårt det är att bestämma sig för exakt hur stora bröst man vill ha.. jag vill gärna kunna idrotta efter och så.. hur tänker ni??
Anonym användare
08 jun, 2012
Six
Kvinna ·
10 jun, 2012
Anonym användare
10 jun, 2012
Anonym användare
12 jun, 2012
Six
Kvinna ·
12 jun, 2012
Jag är jättenervös!
Det känns otroligt läskigt för nu är det inte alls långt kvar :S Jag är mest rädd för kapsel eller att det ska bli nån infektion i såret..... fy! Jag försöker att tänka på annat och koncentrera mig på jobbet just nu :)
Mina "bröst" har jag velat förstora i så många år och jag tar helt klart risken!
Anonym användare
12 jun, 2012
Six
Kvinna ·
13 jun, 2012
Anonym användare
13 jun, 2012
Hej tjejer!
Har operationstid på proforma hos Örjan den 2/7!
Har varit på banken idag och fixat lite.. Just nu är jag bara förväntansfull, inte alls orolig! :D
Anonym användare
13 jun, 2012
Hej tjejer!
Har operationstid på proforma hos Örjan den 2/7!
Har varit på banken idag och fixat lite.. Just nu är jag bara förväntansfull, inte alls orolig! :D
Anonym användare
14 jun, 2012
Ja, idag är det bara 18 dagar kvar och jag tror att dom kommer gå rätt så fort! Jag har hand om min två barn ensam hela dagarna så jag har lite att göra och därför brukar dagarna gå rätt snabbt :) De sista dagarna kommer kanske inte gå lika snabbt ;) hehe.
dock har jag inte fått något klockslag när jag ska vara där.. har ni?
man ska ju ringa en vecka innan och bekräfta sin tid så man kanske får det då? :)
Nej det är ju dumt att oroa sig i "onödan" om ni förstår. det är klart att man ska fundera över komplikationer och sådär men att oroa sig för mycket gör nog en bara mer nervös när det är dags! :)
Jag är så jäkla glad över att det äntligen är dags, blir det nå komplikationer så tar jag det när/om det kommer :)
Anonym användare
14 jun, 2012