Anonym användare
23 maj, 2012
Vilka opereras i juli 2012?
Andra bröstoperationerJag opereras på proforma och gjorde först denna tråd till proformafolk, men tänkte att det kan va kul att diskutera även övriga ställen.. Jag var på konsultation hos Örjan i måndags efter nästan 11års väntan (inte vågat, haft råd, möjlig het o.s.v) och fick då även en OP tid den 25/7, men har inte sådär överdrivet många att diskutera detta med så tänkte att vi kanske kunde fundera, snacka och tipsa varann här. Det är ju ändå en väldigt viktig och stor dag (iallafall för mig) :D
Sortera efter
Dani
Kvinna ·
27 jun, 2012
Dani
Kvinna ·
27 jun, 2012
Six
Kvinna ·
28 jun, 2012
Dani
Kvinna ·
28 jun, 2012
Six
Kvinna ·
28 jun, 2012
Dani
Kvinna ·
28 jun, 2012
lillatjejen
Kvinna ·
28 jun, 2012
Snart är det dax för mig med! 9/7 Jag velar åxå jätte mycket med storleken. Ska man ta 450 eller 500? Vill lixom inte att dem ska bli allt för stora. Kan man bära upp 500 när man e 163cm och väger 57kg?
liljan84
Kvinna ·
28 jun, 2012
Ja då har det gått en dag till då ,härligt. Detta är faktiskt sista torsdagen som jag sitter här med mina gammla små tuttar känns helt sjukt.
Välkommen till oss Dani, kul då ses på Proforma på onsdag kl 07:45 💋.
Dani
Kvinna ·
28 jun, 2012
Ja då har det gått en dag till då ,härligt. Detta är faktiskt sista torsdagen som jag sitter här med mina gammla små tuttar känns helt sjukt.
Välkommen till oss Dani, kul då ses på Proforma på onsdag kl 07:45 💋.
Anonym användare
28 jun, 2012
Anonym användare
28 jun, 2012
De flesta som lagt bakom säger ju att det försvinner 50cc när de väl är på plats, så velar man mellan två storlekar så är det ju smartast att ta den största :) det brukar ju inte skilja så himla mkt mellan dom två man velar mellan heller :)
Six
Kvinna ·
28 jun, 2012
Dani
Kvinna ·
29 jun, 2012
liljan84
Kvinna ·
29 jun, 2012
Jag frågade Örjan på min konsultation hur mycket som försvinner när man lägger bakom och han sa ingeting på dig. Vet inte riktigt vad han menade, med efter det sa han du har nästan inget underhudsfett så det kanske har något med det att göra men det känns ju lite konstigt. 😇
Emelies
Kvinna ·
29 jun, 2012
Har tid den 11 juli 2012 hos gribbe någon mer? =)
Anonym användare
30 jun, 2012
Anonym användare
30 jun, 2012
nej vad tråkigt med halsfluss😕 Men som du sa så är det ju tur att du fick det nu när du har nån vecka kvar innan OP! Hoppas att det ger sig snabbt! krya på dig🙂
Jag ska opereras på måndag!!👍 idag har jag tvättat all tvätt och städat hela lägenheten noooga eftersom jag antar att jag inte kommer kunna städa normalt nästa gång det är dags för städning 😉
I morgon ska jag packa resväskan för tåget till sthlm går kl 20 imorgon kväll. Ska sova hos en kompis på då, då jag ska vara på proforma kl 7.45 på måndag. Sen ska jag stanna hos kompisen i några dagar och vila upp mig medan min mamma är hemma hos mig och tar hand om barnen!
Dagarna har gått så jäkla fort och i morgon kan jag typ slänga min nuvarande bh! (eller okej då, jag kanske ska ha på mig den till kliniken på måndag men ändå) haha.. Känns häääärligt!😀
Anonym användare
01 jul, 2012
Anonym användare
01 jul, 2012
Shit imorgon e det dags!!! Har inte förberett något alls, måste ju packa å så....Vad ska man ta med?? kläder , orkar man läsa ngt??
Ska bli såå roligt, men börjar bli galet nervös, vill bara få det överstökat nu. :)
Anonym användare
01 jul, 2012