Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Höst Barn profilbild

Höst Barn

Kvinna ·

22 apr, 2012

Vilka ska Opas i Juni 2012?

Bröstförstoring

Som rubriken lyder vilka ska Opas i juni? Dag, plasering, vart, cc, storlek innan och vad hoppas ni det slutliga visuella resultatet blir ?

513

Sortera efter

Tillslut

Kvinna ·

30 jun, 2012

Idag mår jag mycket bättre:-) tar dock mina tabletter, vilka jag verkligen behöver:-) jag är så himla glad!!!! Kan inte slita mig från spegeln ibland;-) Känner inget illamående och börjar känna hungern komma då den ska, dvs frukost, lunch och middag. Väger 2kg mer än på operationsdagen:@ men det kanske försvinner när svullnaden går ner;-) visst kan jag piloa med att väga ca 600gr mer iom implantaten:-) Jag har 295cc anatomiska i varje bröst och är suuuuupernöjd än så länge:-):-):-):-):-) Så lycklig@-}--
Gilla

Rumidz

Kvinna ·

30 jun, 2012

Tillslut; Det låter bra det. Du får lägga upp någon blid på nytillskotten!

Gilla

Tillslut

Kvinna ·

30 jun, 2012

Bild kommer i morgon när tejpen tas bort och jag fått duscha:-) Hur går det för er andra?:-)
Gilla

Hillevi

Kvinna ·

30 jun, 2012

Hej tjejer. hoppar in här lite på kanten nu, opererades i onsdags.

Har varit ganska död och inte fattat riktigt vad det är som hänt, förens nu när jag gick in här igen, och fick den där känslan man har innan op, man längtar så man håller på att dö. då fattade jag, JAG HAR BRÖST NU!! Började stor böla och blev överlycklig. detta e sjukt :D 

Gilla

Tillslut

Kvinna ·

30 jun, 2012

Visst är det en märklig känsla, overklig på något sätt!! Tror inte riktigt på det ännu måste jag erkänna, tror nästan att det inte kommer att synas! Men jag hade ju verkligen så himla liten byst innan så vad som helst kommer göra skillnad! Glädjetårar kom på kliniken och lite då och då hemma;-) knäppa vi är ändå;-) fast helt värda det vi köpt!!
Gilla

Tillslut

Kvinna ·

01 jul, 2012

God morgon på er:-) var morgon blir bättre! Lite mot i ryggen pga sovpositionen men det blir bra så fort jag kliver upp. Idag får jag duscha och va bort den tejp som trycker ner implantaten, den går från armhåla till armhåla och är inte så himla bekväm alltid! Jag drömde en hemsk dröm om att implantaten ramlade ut som två stora ostar, triangelformade, hårda. Påminde om port salut;-) stygnen hade helt gått upp och skinnet hängde som en gardin, trasigt och dant:'( och inte fick jag tag på Anders, min kirurg:'(:'(:'( Men sen vaknade jag och kände att mina fina ff satt kvar:-):-) Hur mår ni?
Gilla

Sc11

Kvinna ·

01 jul, 2012

Hej! Usch, vilken hemsk mardröm. Har också drömt lite konstigt och sovit oroligt. Men jag sover ju iaf, alltid något😎

Igår var det min femte dag, och jag kände "snart måste detta vända..." Och vips, idag mår jag jättebra! Stel, såklart, på morgonen.. Men inte så värst ont alls. Tar bara en ipren och två alvedon mot "smärtan". Känns mest som mjölkstockning ..

Mina bröst är ojämna och sitter olika högt upp.

Tuve har ritat två små streck där bygeln ska sitta men det känns FEL, och gör skitont när den sitter på hans markeringar..

Ingen aning heller hur jag ska ha bröstbandet.. Ganska högt upp sa Tuve, men då skär det in i armhålorna.

Ska dit på tisdag, då ska sambon hänga med, så får vi se till att bh och bröstband sitter som det ska🙂

Har en del bristingar sen innan, och dom har spruckit lite. Det var väntat, men blev ändå lite besviken.

Sen tycker jag mig ana lite db på ena bröstet (det bröstet som han ändrat bröstvecket på)

Är ni andra fortfarande svullna på magen ? Jag ser ut att vara gravid i 6:e månaden eller nått, haha. Känner mig svullen överallt, och gått upp hrla 4 kg? :P

Gilla

Rumidz

Kvinna ·

01 jul, 2012

Jag vaknar fortfarande på natten, men det är nog för att jag sover på dagen en stund. Blir verkligen helt slut av ingenting... Hur är det för er?

Jag tar panodil 2 st var sjätte timma fortfarande... vill inte sluta än för då kanske man får ont.

Mina ser precis lika svullna ut som efter op... Hade hoppats att den värsta svullnaden skulle ha lagt sig nu.

Är era det oxå?

Jag är svullen på magen men mest utåt sidorna... ser lite roligt ut

Gilla

Ramlösa76

Kvinna ·

01 jul, 2012

Jag är supersvullen över magen, inte vet jag hur jag blir av med det heller :/ Antagligen är det medicinerna :(
Gilla

Tillslut

Kvinna ·

01 jul, 2012

Mina är också svullna men det börjar lägga sig. Har nu duschat och känner mig tusen gånger bättre. Har tagit bilder som jag ska lägga upp men jag lyckas inte få över de till datorn, snart så. Jag är ff supernöjd över resultatet, dock har det ena bröstet lite ojämn form men tror att det kommer att lägga sig med tiden. Är lite trött nu, det tog mer av krafterna att fixa till sig, torka håret och klä på sig, vi är små delikata ena;-) Jag vaknar också flera gånger per natt och det känns som att jag sover bäst mellan 00-03 sen blir det hattigt. Jag ska försöka ta bort en dos tradolan idag och förlita mig på Alvedon och diklofenak, vågar inte ta bort allt ännu, vill inte riktigt känna sanningen än;-) Jag blir svullen om magen när jag äter, inte annars, sån tur har jag. Däremot är jag förstoppad:-( och har ont i magen av det, här inte varit på toa sen i onsdags det går helt enkelt inte - någon som har tips på någon huskur? Hoppas ni mår bättre snart!! Ska bli roligt att se hur resultaten blir:-):-)
Gilla

Ramlösa76

Kvinna ·

01 jul, 2012

Välkommen i de förstoppades klubb :(
Gilla

Sc11

Kvinna ·

01 jul, 2012

mitt bästa tips är att köpa katrinplommon-juice (finns en på glasflaksa) drick den innan frukost- sen jävlar ;)

Kunde åtminstonde gå på toa, litegrann :P får köra en dos till..

jag upplever mig själv som mkt större nu, alltid sett så benig å tunn ut upptill innan. Nu är det färdigt med alla a-linje formade tunikor. nu kan man ha en tight tröja och framhäva midjan osv.. :) känner mig som en stor amazon-kvinna, haha.. är ju 178 lång med.. :P

Gilla

Tillslut

Kvinna ·

01 jul, 2012

Vet inte om det är 'tack' jag ska säga nu;-);-)
Gilla

Tillslut

Kvinna ·

01 jul, 2012

Så roligt sc11! Det är roligt att vara mer proportionerlig:-) 75A bh kan slänga sig i väggen!!:-) äntligen kan jag sluta ha scarf för att dölja att tröjan hänger på bh kanten:-) Tjohooo vad jag är glad:-):-) Katrinplommon ska jag testa!
Gilla

Ramlösa76

Kvinna ·

01 jul, 2012

Jag käkar katrinplommon som aldrig förr, men det händer inte så mycket.../( Får testa juice sen. Ja, d är underbart att ha boobies! Man ser Plötsligt ut som man vill :D Nu ska bara magen bort, den står ju rakt ut. Ser hemskt ut...:(
Gilla

Lucky

Kvinna ·

01 jul, 2012

Jag har med skit ont av bh, hoppas blir någon ändring i morgon på återbesöket! Jag är oxå väldigt svullen över magen, undra hur länge man brukar va det? =)

Gilla

Ramlösa76

Kvinna ·

01 jul, 2012

Antagligen tills man slutat med Medicinen antar jag...:/ Riktigt trist, brösten ser ju små ut...hahaha :P
Gilla

Tillslut

Kvinna ·

01 jul, 2012

Nu har jag uppdaterat med lite bilder, en hel del i skillnad mellan före och efter - vilket jag gillar :-) samtidigt som det inte är stort så är det precis som jag ville ha :-)

Gilla

Sc11

Kvinna ·

02 jul, 2012

Tillslu -dom är jättefina! :) Hur mår ni nu? jag mår "som vanligt" sen igår. sjätte dagen idag..och det spänner bara lite:) Duschat, fönat och plattat håret med lite assistans ;) Brösten är jätte strutiga och toppiga. står rakt ut och går inte ens att dölja med stora trjor. utan bröstbandet ser det dock bättre..jobbigt att ha det så 4-veckor ..ser väldigt yppig ut :D
Gilla

Rumidz

Kvinna ·

02 jul, 2012

Jag mår bra, det spänner lite men annars känns det bra.

Tyvärr har jag nu blivit lat av att inte göra något på typ en vecka...

Ska väl ta några lång promenader med hunden, men annars vet jag inte. Tycker det är pest att vara hemma utan att få göra något.

Vad gör ni på dagarna?

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem