Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Höst Barn profilbild

Höst Barn

Kvinna ·

22 apr, 2012

Vilka ska Opas i Juni 2012?

Bröstförstoring

Som rubriken lyder vilka ska Opas i juni? Dag, plasering, vart, cc, storlek innan och vad hoppas ni det slutliga visuella resultatet blir ?

513

Sortera efter

Nallon

Kvinna ·

27 maj, 2012

Tycker ni inte att det är dags för en lista? Det börjar närma sig👍

JUNI OPERATIONSTRÅD

"Kopiera hela inlägget inklusive detta och lägg till dig själv efter op datum"

14Nallon, Citadellkliniken Cosmo, Helena Sveinsdottir, 500HP runda Perthese, delvis bakom.

26Rumidz, KKAB, Stefan Modin, troligtvis 350 cc, runda MP+, coh 1, beslutar på op-dagen, delvis bakom

Gilla

Höst Barn

Kvinna ·

27 maj, 2012

Bra insiativ :) Får kopiera när ja sitter vid datorn i morgon :)
Gilla

Essy

Kvinna ·

28 maj, 2012

JUNI OPERATIONSTRÅD

4 Essy, Estetisk Kirurgi, Eija Olsson, 450/550 HP runda Mentor, delvis bakom.

14 Nallon, Citadellkliniken Cosmo, Helena Sveinsdottir, 500HP runda Perthese, delvis bakom.

26 Rumidz, KKAB, Stefan Modin, troligtvis 350 cc, runda MP+, coh 1, beslutar på op-dagen, delvis bakom.

Gilla

imbra

Kvinna ·

28 maj, 2012

JUNI OPERATIONSTRÅD

9 Imbra, Plastikakademin, Gunnar Kratz, 400 MP runda Mentor, coh 2, delvis bakom (tror jag! Har ej diskuterat med Gunnar än!)

14 Nallon, Citadellkliniken Cosmo, Helena Sveinsdottir, 500HP runda Perthese, delvis bakom.

26 Rumidz, KKAB, Stefan Modin, troligtvis 350 cc, runda MP+, coh 1, beslutar på op-dagen, delvis bakom.

Gilla

Trollmamma

Kvinna ·

29 maj, 2012

JUNI OPERATIONSTRÅD

9 Imbra, Plastikakademin, Gunnar Kratz, 400 MP runda Mentor, coh 2, delvis bakom (tror jag! Har ej diskuterat med Gunnar än!)

11 Trollmamma, Citadellkliniken Cosmo, Peter Cosmo, 410 MP runda Perthese, delvis bakom

Gilla

girlie_360

Kvinna ·

29 maj, 2012

JUNI OPERATIONSTRÅD "Kopiera hela inlägget inklusive detta och lägg till dig själv efter op datum" 4 Essy, Estetisk Kirurgi, Eija Olsson, 450/550 HP runda Mentor, delvis bakom. 9 Imbra, Plastikakademin, Gunnar Kratz, 400 MP runda Mentor, coh 2, delvis bakom (tror jag! Har ej diskuterat med Gunnar än!) 11 Trollmamma, Citadellkliniken Cosmo, Peter Cosmo, 410 MP runda Perthese, delvis bakom 14 Nallon, Citadellkliniken Cosmo, Helena Sveinsdottir, 500HP runda Perthese, delvis bakom. 26 Rumidz, KKAB, Stefan Modin, troligtvis 350 cc, runda MP+, coh 1, beslutar på op-dagen, delvis bakom. 29 girlie_360, Plastikkirurgene, Tammy Fiabema, 590 cc, text/släta vet ej, Mentor co1.
Gilla

girlie_360

Kvinna ·

29 maj, 2012

Ska op:as igen i Oslo, plastikkirurgene. 29:e juni.

Tyckte inte att han lyssnade tillräckligt, kirurgen alltså, första gången för ett år sedan vad jag var ute efter.

Ville att det skulle synas i kläder medan nu märker jag knappt något om jag t.ex. går i en tröja. Toppar är enklare att framhäva om man nu vill det. Men vill att det ska synas i allt. (Ja kanske inte ytterkläder, men det fattar ni)

Blir 590 cc mot de 395 cc jag har nu. Dock ingen skillnad på placering. Framför även denna gång. Like it.

Gilla

Jenna_J

Kvinna ·

29 maj, 2012

Essy, vi ska operera oss på samma dag i Ockelbo, då lär vi synas :D
Gilla

Jenna_J

Kvinna ·

29 maj, 2012

"Kopiera hela inlägget inklusive detta och lägg till dig själv efter op datum" 4 Essy, Estetisk Kirurgi, Eija Olsson, 450/550 HP runda Mentor, delvis bakom. 4 Jenna_J, Estetisk Kirurgi, Eija Olsson, 400 cc, runda Mentor, delvis bakom. 9 Imbra, Plastikakademin, Gunnar Kratz, 400 MP runda Mentor, coh 2, delvis bakom (tror jag! Har ej diskuterat med Gunnar än!) 11 Trollmamma, Citadellkliniken Cosmo, Peter Cosmo, 410 MP runda Perthese, delvis bakom 14 Nallon, Citadellkliniken Cosmo, Helena Sveinsdottir, 500HP runda Perthese, delvis bakom. 26 Rumidz, KKAB, Stefan Modin, troligtvis 350 cc, runda MP+, coh 1, beslutar på op-dagen, delvis bakom. 29 girlie_360, Plastikkirurgene, Tammy Fiabema, 590 cc, text/släta vet ej, Mentor co1.
Gilla

Loppefia

Kvinna ·

29 maj, 2012

4 Jenna_J, Estetisk Kirurgi, Eija Olsson, 400 cc, runda Mentor, delvis bakom.

9 Imbra, Plastikakademin, Gunnar Kratz, 400 MP runda Mentor, coh 2, delvis bakom (tror jag! Har ej diskuterat med Gunnar än!)

11 Trollmamma, Citadellkliniken Cosmo, Peter Cosmo, 410 MP runda Perthese, delvis bakom

14 Loppefia Citadellkliniken Cosmo Helena Sveinsdottir 600HP runda perhese, delvis bakom.

29 girlie_360, Plastikkirurgene, Tammy Fiabema, 590 cc, text/släta vet ej, Mentor co1.

Gilla

Rumidz

Kvinna ·

29 maj, 2012

14 Loppefia Citadellkliniken Cosmo Helena Sveinsdottir 600HP runda perhese, delvis bakom.

26 Rumidz, KKAB, Stefan Modin, troligtvis 350 cc, runda Mentor, coh 1, beslutar resten på op-dagen, delvis bakom.

29 girlie_360, Plastikkirurgene, Tammy Fiabema, 590 cc, text/släta vet ej, Mentor co1.

Jag hade visst missat att fylla i vilket implantat.

Gilla

Essy

Kvinna ·

30 maj, 2012

Jenna.J, vad kul :D Vilken tid ska du vara där?? :D
Gilla

Jenna_J

Kvinna ·

30 maj, 2012

Essy skrev:
Jenna.J, vad kul :D Vilken tid ska du vara där?? :D

Klockan 12 :) Jag ska inte göra lyft enbart förstoring. Då kommer jag när du är klar :D

Gilla

Essy

Kvinna ·

30 maj, 2012

Hahaha, ja förmodligen :P Jag ska vara där klockan åtta.Ville ha en så tidig tid som möjligt då jag verkligen inte kan hoppa över frukosten egentligen, mår så illa om jag inte äter på morgonen. Så jag hoppas att jag klarar mig utan att må dåligt när jag vaknar..fast det kanske är det minsta jag behöver vara orolig över :P

Ska försöka komma ihåg att heja på dig om jag känner mig pigg. Hoppas att vi får ligga i samma rum, det hade varit roligt :)

Gilla

Jenna_J

Kvinna ·

30 maj, 2012

Essy skrev:

Hahaha, ja förmodligen :P Jag ska vara där klockan åtta.Ville ha en så tidig tid som möjligt då jag verkligen inte kan hoppa över frukosten egentligen, mår så illa om jag inte äter på morgonen. Så jag hoppas att jag klarar mig utan att må dåligt när jag vaknar..fast det kanske är det minsta jag behöver vara orolig över :P

Ska försöka komma ihåg att heja på dig om jag känner mig pigg. Hoppas att vi får ligga i samma rum, det hade varit roligt :)

Har du tänkt stanna över natten? Jag åker hem på morgonen dagen efter :) Ja, illamående får vi hoppas att vi slipper :D Hehe.. vi kommer nog båda vara lite dåsiga :) Hoppas vi inte har allt för ont bra :)

Gilla

Höst Barn

Kvinna ·

30 maj, 2012

14 Höst Barn, Gerlee, Marcus gerlee, 375-425 HP runda mentor, delvis bakom.

26 Rumidz, KKAB, Stefan Modin, troligtvis 350 cc, runda Mentor, coh 1, beslutar resten på op-dagen, delvis bakom.

Gilla

helikopter

Kvinna ·

31 maj, 2012

Jag ska opas nästa vecka på torsdag. Är nu sjukt nevös!!
Gilla

helikopter

Kvinna ·

31 maj, 2012

"Kopiera hela inlägget inklusive detta och lägg till dig själv efter op datum"   4 Essy, Estetisk Kirurgi, Eija Olsson, 450/550 HP runda Mentor, delvis bakom. 4 Jenna_J, Estetisk Kirurgi, Eija Olsson, 400 cc, runda Mentor, delvis bakom. 7 helikopter, Proforma Örjan Gribbe, troligtvis 300/325, mest troligt bakom, high profile. 9 Imbra, Plastikakademin, Gunnar Kratz, 400 MP runda Mentor, coh 2, delvis bakom (tror jag! Har ej diskuterat med Gunnar än!) 11 Trollmamma, Citadellkliniken Cosmo, Peter Cosmo, 410 MP runda Perthese, delvis bakom 14 Nallon, Citadellkliniken Cosmo, Helena Sveinsdottir, 500HP runda Perthese, delvis bakom. 14 Loppefia Citadellkliniken Cosmo Helena Sveinsdottir 600HP runda perhese, delvis bakom. 14 Höst Barn, Gerlee, Marcus gerlee, 375-425 HP runda mentor, delvis bakom. 26 Rumidz, KKAB, Stefan Modin, troligtvis 350 cc, runda Mentor, coh 1, beslutar resten på op-dagen, delvis bakom. 29 girlie_360, Plastikkirurgene, Tammy Fiabema, 590 cc, text/släta vet ej, Mentor co1.
Gilla

nami

Kvinna ·

31 maj, 2012

den 19/6 dock korr, har sen innan delvis bakom med 440 och 410 cc :)

Gilla

Lucky

Kvinna ·

31 maj, 2012

Jag ska opereras den 25 juni på Citadellkliniken Cosmo. Blir bakom via armhålan och 500cc hög profil. Hade 70 B innan, vill ha lite större bröst men dem får inte bli för stora =)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem