lottis8812 jul, 2021Någon som opererats av Armin Assareh?Är det någon som har opererat sig hos Armin Assareh på Akademikliniken Göteborg?Bröstförstoring07Dela
emlanT11 jul, 2021Känns som ena inplatatet "fastnat" mer än det andraHej Har nu gått 3 månader sedan jag gjorde min bröstförstoring, och mitt ena bröst känns "mjukare" och är mer "flyttbart" än de andra inplatatet. Är det någon av er som känner igen det? Och i så falll är det något som kommer släppa eller har de "fastnat" där? Bröstförstoring02Dela
Hejtjejen11 jul, 2021Art clinic, recept läkemedelHej! Den 10 aug ska jag opereras för första gången, på Art clinic. Ni som har gjort en bröstförstoring på Art clinic, när har ni fått era läkemedel utskrivna? Min kirurg kommer tillbaks från sin semester mån v.32 och jag har min operation inbokad på tisdagen. Tänker att man vill kunna förbereda så gott det går inför sin op ?Bröstförstoring09Dela
Uska11 jul, 2021NK eller AKHej på er. Jag är ny här. Jag har planer på att göra ett bröstlyft med vårtgårdsföminskning. Troligtvis också med anatomiskt inplantat då det enligt min smak ger snyggast resultat. Jag har fastnat för Nordiska kliniken och Akademikliniken. Nordiska kliniken för att de har lättvikts implantaten B-lite. Jag skulle vilja höra era tankar och åsikter...Bröstförstoring01Dela
roxibella10 jul, 2021Stor skillnad mellan 550 cc och 725 cc?Hej! Jag opererades hos Tuve Mårtensson i Juni 2020 och la in Motiva 550 cc hög profil samt gjorde ett ankarlyft. Nu har jag tankar och funderingar på att gå upp till storleken större då jag endå ska genomgå en korrigering i December. Alltså 725 cc corse funderar jag på att gå upp till. Jag har lite frågor... Är det stor skillnad på 550 cc och 7...Bröstförstoring03Dela
Humlis08 jul, 2021Bröstförstoring Richard Rylander erfarenheter?Någon som gjort bröstförstoring hos Richard på conturkliniken? Och vill dela med sig av era erfarenheter? Är ni nöjda med slutresultatet och fick ni fina diskreta ärr ? :)Bröstförstoring00Dela
Knasen08 jul, 2021Kup storlekar bhHur vet man vilken storlek på bh kupa man får efter op? Tex med motiva ergonomix demi 245? Eller round? Blir det olika kupstorlekar då? Och vilken? Typ om man vill ha C-kupa vad gäller?Bröstförstoring03Dela
Knasen08 jul, 2021Erfarenheter Carovivakliniken?Undrar igen om någon varit på Carovivakliniken uppsala? Vill ni dela med er av upplevelserna av både op resultat bemötande...?Bröstförstoring00Dela
Kristina1107 jul, 2021Op nästa vecka! Nervös men super taggadÄr det någon mer som har OP nästa vecka? Ska äntligen göra min bröstförstoring då den 14e ! Finns det någon som vill följas? Har tips och råd inför eller efter OP? Någon som kanske kan lugna ens nerver haha. Någon som satt in mentor anatomiska 350 hp? Någon som opererats på Art Clinic i Göteborg? Jaa alla som vill är välkomna att skri...Bröstförstoring08Dela
Kokobella07 jul, 2021Efterlysning bilder på hängiga bröst räddade utan lyftHej! Jag förstår att det är en konsultation som till 100% kan ge mig svar på min undran. På Nordiska Klinikens informationsvideos säger de att i många fall kan bröst efter barn enbart behöva implantat och behöver inte alla gånger genomgå en lyftoperation. Jag har ganska mkt massa kvar i mina bröst men de är så fasansfullt platta upptill och h...Bröstförstoring026Dela