Tuttan0523 maj, 2021Bh att sova iInne på min andra vecka med nya tuttar och inser att jag behöver fler bh-ar! Speciellt en att sova i. Vad har ni när ni sover? Bröstförstoring01Dela
Tuttan0523 maj, 2021Voltaren gel Har sååå ont i muskeln i mitt ena bröst. Någon som testat voltaren gel på bröstet? Är det ens okej?? Opererade mig för snart två veckor sedan.Bröstförstoring04Dela
Tilda9922 maj, 2021Ta bort egen bröstvävnad?Hej! På tisdag är det dags för min op och jag är så himla förväntansfull. Jag kommer göra lyft+förstoring och valde att köra på 355 cc egonomix då de var dem minsta storleken för att fylla ut min bröstkorg och valde sedan att köra på full profil. Vi diskuterade eventuellt att ta ut lite av min egna bröstvävnad då jag är lite orolig över att brösten...Bröstförstoring00Dela
Osiris7522 maj, 2021Återbesök 6 mån - bröstlyft, fettransplantation till bröst, fettsugning och halsplastikSkulle haft återbesök 15/5 men kirurgen blev sjuk så jag hade det den 20/5 istället. Återbesöket gick bra! Kommer dock att bli en ny operation då han inte var nöjd med resultatet. Dels har jag en hudflärp under ena armhålan som hänger över ärret, som även jag ville ha korrigerat så där är vi överens. Min historia med halsen är en pågående p...Bröstförstoring022Dela
Thuttar22 maj, 2021400 Ergonomix full eller 380 ergo demi?Har en urammad c-kupa, har att välja på 400 full Ergonomix och 380 Ergonomix Demi. Har fyra timmar till Tuve för ny konsultation... jag väger 61 och är 169cm. Jag kan inte bestämma mig!! Är det någon som haft samma dilemma!?Bröstförstoring01Dela
Qwert21 maj, 2021Kompressionsbh/postopbhHej och hjälp! Hoppas att någon kan ge mig en klarhet i denna djungel av kompressionsbh:ar. Hur i hela friden ska man kunna köpa något i förväg när man inte vet vad måtten blir efter operationen? Eller är det bäst att köpa på kliniken? Och hur fungerar det egentligen. Måste man in någon dag i förväg eller kan man köpa på operationsdagen fast man ha...Bröstförstoring07Dela
Moorboobs21 maj, 2021Hur länge gick ni med operations bh-n?Hur länge gick ni? Jag ska bära sport bh dygnet runt de 4 första veckorna, därefter dagtid ytterligare 8 veckor. Det går bra att vara utan när den tvättas. Använd inte bh med bygel de första 3 månaderna. Kan jag alltså inte bära min nya kimberly och Swegmark nästa vecka ( min v4)?Bröstförstoring01Dela
Qwert21 maj, 2021Moderate plusNågon som har valt mentors moderate plus profil? Är ni nöjda? Gärna någon som inte hade så mkt egen bröstvävnad som utgångsläge. Har sett i många medlemmars ”signatur” att flertalet som haft den profilen sedan har omopererat sig och bytt till hög profil. Någon här som har moderate plus o är nöjd? Eller någon som bytt som vill dela med sig om varför...Bröstförstoring05Dela
Blomma202020 maj, 2021Snus efter opHej! Det här kanske många tycker är en dum tråd, men men. Jag tänkte höra med er som socialt/fest röker eller snusar, om ni har vågat göra det efter op och isåfall när och om det påverkat något? Eller bara ni som vill säga något om detta. Det har snart gått 3 månader sedan min bröstförstoring och lyft( är inne på 11:e veckan) och jag har självklar...Bröstförstoring05Dela
ases20 maj, 2021Snälla, finns det någon mer?10 dagar sen jag gjorde min operation och paniken sprider sig. Har givetvis pratat med kliniken och jag ska inte vara orolig. Har varit lyckligt lottad med överkomlig smärta, snitten i bröstvecken ser fina ut. Men höger bröst ger mig panik, först blixtrande smärtor vid vissa rörelser - som blivit bättre. Men nu framförallt på eftermiddagarna känner...Bröstförstoring08Dela