Moorboobs05 maj, 2021Det här med att sovaNär kan man sova på sidan? Min kropp är trött att ligga på ryggen hela tidenBröstförstoring030Dela
Daliloel05 maj, 2021Vad säger ni på jobbet?Hej allihop! Snart dags för op och jag undrar hur ni gjort med arbete och sjukskrivning. Mina närmaste chefer vet vad jag ska göra men inga andra medarbetare. Jag tänker att jag inte vill outa mig helt och hållet på jobbet. Arbetar administrativt och har precis haft Corona så jag kan inte spela det kortet om någon undrar varför jag är hemma. Någo...Bröstförstoring011Dela
Mija05 maj, 2021Waterfall deformity/ snoopy deformity Är det någon här som drabbats av sk Waterfall deformity/ snoopy deformity? Ingår korr på detta eller hur går det till? Går det att fixa? Bröstförstoring04Dela
Jojjo197905 maj, 2021Tommaso på AK! Hej! Jag kom just från en konsultation på Akademikliniken. Jag träffade Tommaso Pellegatta, och fick ett väldigt bra intryck. Men! Hittar inga rekommendationer/omdömen om honom online? Som den vana googlare man är blir man ju direkt lite orolig när man inte hittar något alls om honom online. Känns som ett så stort begrepp att känsla: mage kan...Bröstförstoring07Dela
Blomma202004 maj, 2021När får ni ha bikiniHejsan Jag opererades på nordiska där det är rekommenderat att ha på sig läkbhn i 6 månader dygnet runt och helst undvika bikini, annars en med mycket stöd. Jag tycker de e så svårt att hitta bikinis med bra stöd som faktiskt e snygga?har aldrig haft de problemet innan… Så min fråga är först och främst, vad har ni som opererats på andra klini...Bröstförstoring04Dela
azalea04 maj, 2021Art Clinic gbg eller jkpgHej, jag har konsultation bokad både i Göteborg hos Per Windh och i Jönköping hos Karl Bremer. Behöver erfarenheter står och velar det ena är närmare mig och det andra alternativet kan nog ge mig en operation närmare den tid jag önskar. Vet inte hur jag ska tänka eller prioritera. Så erfarenheter av dessa vem är värd att rätta sig efter? Fråga numm...Bröstförstoring00Dela
Skorpan8204 maj, 2021Brösten känns olika Jag har gjort en bröstoperation för mindre än en vecka sedan (onsdags 28/4). Idag känns brösten olika stora samt olika höjd, är det normalt? Jag har fortfarande bröstbandet på mig o OP-bh-n o har inte vågat tagit av mig dessa för att kolla men jag känner upptill att de känns olika... Nån som varit med om samma känsla o när tog ni av eventuellt br...Bröstförstoring018Dela
Angi8603 maj, 2021BH efter operation? Ni som gjort bröstförstoring på Nordiska kliniken vad har ni blivit rekommenderade och köpt för BH efter den första operationsbh som man har på sig efter uppvaket? Finns ju flera BH paket att välja mellan... Så nyfiken på vilken BH ni har som har mentors implantat? Eller det kanske inte spelar någon roll. Någon som kan informera lite om BH:na fr...Bröstförstoring011Dela
Anonym användare03 maj, 2021Förväntat resultat Har läst endel trådar nu. Tycker det är fantastiskt att kunna läsa om era erfarenheter! Jag börjar bara undra,och skulle verkligen vilja veta, hur många av er som känner sig väldigt nöjda med sin bröstförstoring? Som absolut känner att det blev som du förväntat dig? Förstår på er att man inte får ha för orealistiska förväntningar, men nöjd och g...Bröstförstoring00Dela
lösgodis03 maj, 2021450 cc eller 500 cc!?Har op tid om 3 v på Nordiska hos Mattias. Han tyckte 450 cc full round på mig plus att jag ska göra ett till bröstlyft. Men velar nu mellan 450 eller 500..Har 300 cc anatomiska idag..Lite rädd att 500 blir för stort..? Kunde bestämma mig innan op så jag har lite tid att fundera..Bröstförstoring01Dela