Tess8315 apr, 2021Akademikliniken malmöHej! Är det någon som opererats hos Selcuk på ak i malmö? Han är väldigt ny där på ak, någon med erfarenheter? Har op hos honom 10maj, Bröstförstoring00Dela
Dafne9215 apr, 2021Har jag fått en komplikation? Hjälp!Hej! Se gärna bilderna i min profil! Jag opererade mig i februari förra året och allt har gått över förväntan. Dock har jag märkt att jag fått som ”rippling” senaste månaden/två månaderna. Men jag tror att det kanske är MFD, då mina bröstmuskler fäster exakt där det blivit två små ”gropar”. Är jätteledsen då det inte känns som att jag kommer kun...Bröstförstoring02Dela
Tess8315 apr, 2021Vänner som lägger sig i..Igår åkte jag på en andra konsulation på ak i malmö, har haft svårt å bestämma mig för storlek. Då får jag meddelande av min vän som säger: gör nu inte barbietuttar mm.. vill inte folk sätter en stämpel på dig mm.. Nån som känner igen sig? Jag tycker de är svårt nog som det är att bestämma sig för att göra detta, och jag tycker inte att stora brös...Bröstförstoring015Dela
Jenny33314 apr, 2021Återbesök efter bröstförstoring, lång bilresa.Vad jag fattat det som så ska man på återbesök efter cirka en vecka efter operationen. Känns lite sådär att åka på det om allt känns bra. Har 8 timmar tur och retur. Kan tänka mig att det inte är speciellt skönt att sitta i bilen så länge efter nygjort op. Hur har ni andra gjort som har långt att åka?, Bröstförstoring06Dela
Hundtokig114 apr, 2021Hur länge ömmade era bröst efter bröstförstoringGjorde bröstförstoring 7 april. För en vecka sedan. Ömmar ff en hel del, framför allt hö bröstet. Satte implantaten bakom bröstmuskeln. Känns som när man ammade och fick mjölkstockning. Har återbesök imorg hos läkaren. Bröstförstoring06Dela
Sally199214 apr, 2021Nordiska Kliniken (Patrik) - stort ärr av läkningsbhJag opererades för snart nio månader sedan (625cc motiva egonomix) på Nordiska Kliniken av Patrik Höijer. Idag har jag ett stort ärr på ca 10x1cm under ena bröstet. Jag valde att lägga snittet i armhålorna men pga av att Patrik gav mig en för liten BH under läkningstiden har jag numera ett SKIT stort HEMSKT ärr under högra bröstet. Jag var i ko...Bröstförstoring019Dela
Moorboobs13 apr, 2021SKEPP Å HOJ, KOLLA HÄRNu har jag lagt ut mina 3D bilder!? Mitt utgångsläge är ju inte så.... ja, ni ser ju... Jag vill ha lite mer put, fyllning - känna mig fin. Men om jag väljer 350cc kommer jag ångra mig att jag inte tog 405 för ” det försvinner lite under muskeln”? Vill inte ha bollar under hakan men ändå få tuttar som man saknat i 25+ år? Men ska jag passa på...Bröstförstoring016Dela
Sandvikentjejen12 apr, 2021Rekommendationen känns för storJag vill ha ganska små bröst och hade genom att titta på bilder här kommit fram till ca 250cc var perfekt. Var på konsultation hos Örjan Gribbe på Proforma clinic idag och fick rekommendationen 425cc, som minst 380cc , eftersom jag har ganska bred bröstkorg. Jag tycker att det känns för stort. Det var min första konsultation och jag blev förvirrad...Bröstförstoring08Dela
Korallblomma12 apr, 2021Storleksskillnad efter opHej! Gjorde lyft och förstoring i början av mars. 550cc och 500cc. Vänster var mindre innan och höger märkbart större. Så 550cc i vänster och 500 i höger. Svullnad har lagt sig och brösten har mjuknat och läkt fint. Men upplever synlig skillnad i form och storlek. Vänster är märkbart större, både fyllighet och bredd. Vet det tar upp till...Bröstförstoring02Dela
Aneman12 apr, 2021Demi eller full?!Jag har äntligen bestämt mig för att göra bröstoperation. Efter att i flera år sagt, när jag är klar med barn och när jag fyller 35 och inte skulle vara nöjd med mig själv... då ska jag göra det Jag har en operation inbokad hos Patrik på nordiska kliniken i slutet på maj. På konsultationen uppgav jag att jag ville efter två barn ha en bröstforst...Bröstförstoring09Dela