Tegan22 jun, 2012Bh efter opVad får man för "läkbh" på laser och estetik ? det verkar ju vara olika på olika kliniker Bröstförstoring02Dela
Jenna_J22 jun, 2012Träna efter operation?Hej, när började ni träna efter er operation? Och vad för typ av träning? Jag tycker mycket om att löpträna men vet inte riktigt när jag kan börja. Bröstförstoring035Dela
alltidhvit22 jun, 2012Behöver lite hjälp, 3 dje operationen nu ska de blir bra, behöver råd!!!Jag ska i okt göra min 3 bröstoperation. 1 op så gjorde jag ett lyft och satte 375 cc hög Framför men de blev ej bra, de hängde till sig för mycket och fyllde ej ut min vävnad. Så jag gjorde ett nytt lyft nu i feb ett ankar men de blev ej heller bra. Så nu ska jag gör en 3 op och hoppas de blir bra nu. De vi kom fram till på återbesöket är att ja...Bröstförstoring01Dela
justv22 jun, 2012På vilken position måste man sova efter en bröstförtoring?Hej glada tjejer! Jag fick ingen råd igår från min läkare när det gäller hur ska man sova. Igår så hade jag bara dubbel kuddar på sängen, så när jag vaknade hade jag otroligt ont på brösten och musklarna, ryggen var inte så dåligt. Nu är jag rädd för natten, min make tog min sun chair inuti och jag tog en nap där och det var faktiskt skönt...Bröstförstoring05Dela
miss_madness22 jun, 2012Mina nya boobs! Bild!Här är mina nya boobs! Är supernöjd och hoppas att slutresultatet kommer att bli fint det med! Jag är sååå glad att jag gjorde detta! Bröstförstoring05Dela
Misan7322 jun, 2012Hjælp, pludselig hævelse af det ene bryst dag 10 efter operationenHej fik den 12/6 lavet brystforstöring og nu på 10 dagen er det ene bryst hævet op, det er som om der er væske i kanten omkring det men ikke meget. Er der nogen der har været udsat for det? Jeg har ingen tegn til infektion og hævelsen af brysterne efter operation var igår begyndt at aftage, men idag er det ene bryst meget spændt, det giver en sove...Bröstförstoring01Dela
Anonym användare22 jun, 2012Framförplacering Någon som gjort en bröstförstoring och placerat framför muskeln? Kan ni rabbla upp lite nackdelar som ni fått?Bröstförstoring05Dela
Rakel22 jun, 2012Team Cosmo- Vem rekommenderar ni?Hej alla! Jag har börjat bli tveksam ang mitt val av kirurg för min bröstförstoring.. Allt fler härinne verkar missnöjd med Johan Nordqvist på Citadellkliniken,eller? Nu börjar jag fundera på Cosmo ist, är alla bra där el vem rekommenderar ni? Hjälp!!Bröstförstoring07Dela
Fitzpatrick22 jun, 2012ProformaHejsan! E det ngn som har opererat sig hos Dr.Gribbe / Proforma? :) Bröstförstoring019Dela
Fitzpatrick22 jun, 2012Komplikationer!Hejsan! Undrar lite vad skillnaden mellan bakom och framför placering är när det kommer till komplikationer? Tacksam för svar! :) Bröstförstoring02Dela