vårtan21 jun, 2012dem sitter nära varandra? NY BILDHej! Har jag symastia? Tycker dem sitter nära varandra? Bröstförstoring018Dela
Anonym användare21 jun, 2012Bild , inte allvarligare än att de inte lagt sig rätt?Heeeelp mee ! Som ni ser så tiltar hela tutten , är de bara implantatet som inte lagt sig rätt än ? Bröstförstoring03Dela
kaffemissbrukare21 jun, 2012Vad händer med storleken vid ett bröstlyft?Hej flickor! Var på konsultation igår, och vi kom fram till (om operationen ens kan bli av, det beslutar kirurgen först efter att ha konsulterat med neurokirugen) att lägga in 400cc HP. Min egen vävnad beräknade han till 150cc(vä) och 200cc(hö). Han vill även göra ett lyft, för annars får jag inget bra resultat sa han. Jag mitt nöt glöm...Bröstförstoring07Dela
Anonym användare21 jun, 2012Framförplacering 450 cc high profileJa, detta har jag bestämt mig för. Är rädd för muskelpåverkan och framförallt DB/Dubbelkontur som jag vet att många med tydliga veck kan få. Jag använder 80b i bh storlek men har väldigt små bröst (uppfattas som en a-kupa). Har jag valt rätt placering? Behöver hjälp! Bröstförstoring04Dela
Getingen21 jun, 2012Citadellkliniken CosmoSådär ja, då har jag haft min konsultation hos dr Cosmo. Jag tycte att allt kändes jätte bra och operationsdatumet är spikat! Mitt problem nu är att jag är orolig att jag har valt för stora inplantat. Han ville lägga 400cc i det ena och 425cc i det andra (asymetri). Nu i efterhand är jag orolig att det blir förstort. Jag vill absolut inte ha jätte...Bröstförstoring030Dela
daria21 jun, 2012hjälpTänker och tänker om jag skulle bytta till större inplantat märket mentor framför, hur bred ska inplantaten va för att få mindre mellan rum mellan bröstet..vill ha de runda .hög profil. snälla ni som kan vad skulle passa mig bäst vill öka från 375cc till minst 500cc ,men tror ni att det kan hänga efter en viss tid? jag har gjort lyft nu och jag...Bröstförstoring02Dela
Harley21 jun, 2012Olika stora - Framför eller bakom?Hej tjejer! Sitter och suger i mig så mycket information som jag bara kan. Har fått tummen upp för op bekostad av ladstinget i höst och den kommer bli av på Karolinska Sjukhuset. Läkaren sa att hon ville lägga bakom men efter att ha läst alla trådar här så blir jag väldigt tveksam. Ni som är lite kunniga, vad tror ni blir bäst efter mina gr...Bröstförstoring015Dela
LipziL21 jun, 2012Kanske fått min muskel rekonstruerad.Hej alla! Vet att många av er vill veta vad Örjan sa att han hade gjort när han beskrev för mig att han "sytt ner" min muskel. (För er som inte vet mina problem kan ni läsa min sign!) Idag var jag på återbesök, 3 veckor senare. Jag frågade vad han hade gjort för att rekonstruera den, om han nu hade gjort det - och då svarade han ungefär såh...Bröstförstoring06Dela
Miss.B21 jun, 2012Varma och röda bröst=komplikation???Hej! Jag undrar om det är någon annan som har upplevt att era bröst är/har blivit varma och röda efter bröstförstoringen? Jag har inte haft några andra problem med brösten förutom just detta, någon som vet vad detta kan bero på? Jag var på kliniken idag för att se om jag kunde slippa bröstbandet vilket jag inte kunde samt ta bort tejpen runt br...Bröstförstoring00Dela
Ipomoea21 jun, 2012Byta till mindre implantat?Är det någon som bytt till mindre implantat? Hur blir det? Hängigt? Hur hamnar bröstvårtan? Tycker mina är för stora nu :( känns inte som jag.Bröstförstoring00Dela