lillamig02 jun, 2012Skillnad på implantatmärke?Vad är skillnaden på olika implantatmärken - egentligen? Bröstförstoring00Dela
e-licious02 jun, 2012ni som opat på KKAB?Hej jag undrar lite, ni som opats eller ska opas på KKAB i falköping, jönköping osv.. har ni mätt ut er bröstbredd osv innan op? jag sitter o försöker bestämma mig lite vilken storlek jag skall ha, men jag har ingen aning.. vet liksom inte hur jag skall tänka eller så... jag har inte blivit mätt ännu... o ja har hört att ja inte...Bröstförstoring00Dela
Anonym användare02 jun, 2012!0 dagars bröst CosmoNu har det redan hunnit gå 10 dagar och jag är fortfarande supernöjd. Det enda är att det vänstra bröstet ser lite större ut men beror nog på att det fortfarande är rundare än det högra, kanske för att jag är vänsterhänt? Visst kommer dem förhoppningsvis att bli jämnare med tiden? :) Bröstförstoring019Dela
Anonym användare02 jun, 2012Andra konsultationen gratis, Proforma?Tittade i en gammal tråd här på forumet där en tjej nämnde att man kan få en konstnadsfri konsultation med en annan kirurg på Proforma om man redan varit där tidigare. Alltså om du varit hos Örjan kan du få träffa Calle gratis om du skulle vilja det. Inte hört det förut. Stämmer detta? :) Kram Bröstförstoring010Dela
Meia02 jun, 2012250 cc Nu har 4 dagar gått sedan op och jag har äntligen fått ducha och tittat på mina tuttisar.. Jag har gjort lyft och lagt in 250 cc mp bakom och det räcker gått o väl måste jag säga.. det var tur att jag inte tog mer. Men nu är det så svullet så det ser väl extra strort ut, längtar tills det har lagt sig. Bröstförstoring04Dela
Loppefia02 jun, 2012Policy att inte sjukskriva vid skönhetsoperationer!?min chef ringde precis och meddelade mej att i borås stad har man minsann som policy att inte betala sjukskrivning för skönhetsoperationer!! jag jobbar inom kommunen. kan hon verkligen neka mej sjukskrivning?? ska ringa facket på måndag morgon! Bröstförstoring037Dela
Betty02 jun, 2012Har helt ändrat spår i mina tankar-Gunnar Kratz?Hej alla goa! Nu önskar jag mig lite info om denna herren. Har läst och sökt i forumet och det är som sagt en hel djungel :) Det står rätt mycket om honom här i forumet, men vill ha lite mer nya kommentarer. Tidigare var jag inne på citadell men efter att jag samlat på mig mer info om framför vs bakom så har jag bestämt mig för en framför p...Bröstförstoring021Dela
skaran02 jun, 2012Implantatbyte till rabatterat pris. Pris på Plastikakademin??Min första tanke då jag vaknade upp var att det blev ju ingen skillnad och kände en stor fasa att mina gamla BH med A-kupa skulle passa nu även efter bröstförstoringen. Kändes riktigt deppigt och jag var så besviken på mig själv. Jag var ju igentligen nöjd med ristestet på 325-350cc. Men väl på plats spelade nerverna ett spratt och jag trodde nog i...Bröstförstoring011Dela
ullabella201201 jun, 2012Gunnar Kratz vs Ivan LetterforsHar tänkt operera mig och ev göra ett bröstlyft till hösten, valet är mellan Gunnar Kratz på Plastikakademin eller Ivan Letterfors på KKAB Jönköping. Kan någon rekommendera eller inte rekommendera någon av dessa kirurger/kliniker?? Bröstförstoring019Dela
SFH01 jun, 2012Använder alla kliniker bröstband?Som rubriken lyder, ni som lagt in gelehallon bakom muskeln har ni alla använt bröstband? Sjunker brösten en del när "muskeln släpper"? Bröstförstoring022Dela