carilutan
Kvinna ·
25 jan, 2015
2015, året vi går ur vassen!
Träning, hälsa, kost och viktÄr det möjligtvis någon mer än mig som känner att det är dags att gå från vassen till stranden? 🤭
Eller är det kanske så att detta är nånting man "lovar" sig varje år, men år efter år blir de ändå vassen 💋
Jag är ialf en av dom. Man intalar sig "I år ska jag fasiken lyckas" , men tyvärr är jag en person som inte har någon som helst karaktär...
Men nu känner jag faktiskt att de får vara nog, jag mår inte bra med dessa kilon som är för mycket för min kropp.
Så därför bestämde ja mig för att köra en detoxkur med frukt & grönsaksjuicer.
Jag bestämde innan att jag ska göra allt för att försöka köra i 14 dagar, och idag är jag på min 12:e dag, alltså bara 2 hela dagar kvar 👍 Så jag kommer att fixa detta!!
Trotts att jag snart e klar så e de ju fortfarande lång väg kvar, för att även att jag har gått ner ett par kilon, så har jag några kvar. Speciellt att sedan behålla vikten och inte gå upp allting igen, som har hänt innan.
Så detta är min tråd för oss som försöker nå våran vikt, och för oss som behöver peppandet och hjälp av er som kan! Är det någon som kört detox själv? Vad gör ni? Tips å knep är tacksamt
2015 är VÅRAT ÅR!!!!! 👍
Sortera efter
Fyrtornet
Kvinna ·
29 jan, 2015
Men dåhjälpervi varann tillatt byter intällning i denna tråden 🙂
Jag har igentligen 2 datum, för den 13 februari ska jag med ett jäkla tjejgäng gå och titta på 50 shades of grey 😀
carilutan
Kvinna ·
29 jan, 2015
Åh vad skoj, då har du mycket kul att se fram emot! Blir ju en extra morot! Hur har det gått med din detox? Har du gått ner något? Eller känner du sig bara tajtare i kroppen? Ja jag har gjort två bröstförstoringar, den första vart jag inte riktigt nöjd med. Men nu är jag suuupernöjd! Tack :) det gäller att ha tålamod och försöka tänka att det är för nåt bra jag måste ta det lugnt för. Dom ska ju läka på plats.
Jag har gjort detox en gång innan, men denna gången tyckte jag va lite jobbigare, men jag tog dag för dag bara.
Ja gick ner 7 kilo, men nu när jag börjat ÄTA grönsaker, så har jag gått upp 1 kg, men de hade jag förväntat mig. Tror jag är på min trivselvikt, så nu gäller det som sagt att ta tag i träningen rejält :) Samt äta bra, men jag känner mig taggad.
Jag känner mig inte tajt i kroppen, mer löst om man säger så...
Fyrtornet
Kvinna ·
29 jan, 2015
Mandelblom
Kvinna ·
21 feb, 2015
Nu har jag ätit jättedåligt. Suck, hur motiverar man sig att äta rätt och motionera? Ska man sätta upp en bild på sig själv från när man var smalare? Har ni tips? Har ingen bil och det är för långt att gå och cykla till gymmet men vi har löpband hemma och lite hantlar eftersom min man tränar mycket hemma och ville ha det och jag har använt det många gånger men nu på ett tag har det bara inte blivit av.
Vonkan
Kvinna ·
21 feb, 2015
Fyrtornet
Kvinna ·
22 feb, 2015
Nu har jag ätit jättedåligt. Suck, hur motiverar man sig att äta rätt och motionera? Ska man sätta upp en bild på sig själv från när man var smalare? Har ni tips? Har ingen bil och det är för långt att gå och cykla till gymmet men vi har löpband hemma och lite hantlar eftersom min man tränar mycket hemma och ville ha det och jag har använt det många gånger men nu på ett tag har det bara inte blivit av.
Theresee
Kvinna ·
22 feb, 2015
Fyrtornet
Kvinna ·
22 feb, 2015
Pygme
Kvinna ·
22 feb, 2015
Hjärtat3
Kvinna ·
22 feb, 2015
Det allra bästa sättet att gå ner i vikt och bli fastare är faktiskt att äta rätt och träna. Finns få saker som stör mig så mycket som tex folk som äter lchf och lutar sig tillbaka. Och dessutom säger "grejen med lchf är ju att jag inte behöver träna". Det är bara lathet i mina ögon.
Jag har prövat dieter, fasta och pulver, men går alltid upp igen. Kroppen behöver riktig energi för att orka. Det allra bästa resultatet har jag fått nu de senaste månaderna då jag minskat på kolhydrater (bröd, pasta och ris) och öst på med grönsaker istället och går till gymmet 3-4 dagar i veckan. Mår toppen! :) Alla bebiskilona är äntligen borta!
Jag taggade mig själv genom att tex köpa ett par råsnygga jeans, men som va en el ett par storlekar för små. Lyckan när jag kunde dra dem på mig var total! :D
If you want it, work for it. :)
Pygme
Kvinna ·
22 feb, 2015
Mandelblom
Kvinna ·
22 feb, 2015
Har tagit fram ett foto från när jag och maken förlovade oss juli 1997, är vältränad, lite solbränd och har en svart sommarklänning på mig på kortet. Nu ska jag springa lite på löpbandet och göra lite armhävningar och situps :)
Vonkan
Kvinna ·
22 feb, 2015
Karin-m
Kvinna ·
22 feb, 2015
Vonkan
Kvinna ·
22 feb, 2015
Karin-m
Kvinna ·
22 feb, 2015