Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
boobi profilbild

boobi

Kvinna ·

29 jul, 2013

Alla som ska operera sig i oktober 2013

Bröstförstoring
Jag har inte bestämt hos vem till 100% ännu men det blir antingen Proforma eller kkab i Oktober då båda dessa kliniker hade tider då .. Tänkte kolla vilka tjejer som planerat in op i Oktober ? Kramisar
342

Sortera efter

giggi

Kvinna ·

21 okt, 2013

Jag opa mig i fredags :D
Gilla

Molle1981

Kvinna ·

21 okt, 2013

Jag är nyopererad sen i torsdags 17e....mår bra på dagarna...visst, det trycker å drar å allt däromkring...men nätterna är ett helvete...har ju alltid sovit på sidan och det går ju då rakt inte...tänkte jobbat idag men med ingen sömn så var det ingen ide...så hemma å tråkar ut mig själv!!! Men jag har fått jättefina bröst så smärtan kommer va värd det...i slutändan...även om jag nu på nätterna vill slita ut implantaten å kasta iväg dem
Gilla

Anki

Kvinna ·

21 okt, 2013

Jag såg att du oxå ska dit, kul. Jag ska vara där 9.00, när ska du vara där?
Gilla

MissCharlotte

Kvinna ·

21 okt, 2013

Får man fråga vem du syftar på? 
Är en massa som kommenterat över :P
Gilla

tubulärabröst

Kvinna ·

21 okt, 2013

10 dagar kvar för mig med!! :D
Gilla

Anonym användare

21 okt, 2013

Har gått två veckor sedan jag opererade mig. Mår sjukt bra. Lite för bra för jag måste påminna mig själv om att inte lyfta minstingen, trycka ifrån när jag ska kliva upp ur sängen eller sträcka armarna ovanför huvudet.
Gilla

Jojo.i.karlstad

Kvinna ·

22 okt, 2013

MCK skrev:
Jag har om 2 dagar!!!!!! :0 för två veckor sedan kändes det som en evighet men shit vad fort det gått! Riktigt nervös för narkosen.
Samma dag som mig!! Vad kul! Fast jag har en annan klinik....Hoppas det går bra för dig och lycka till! Vi kanske hörs efter för att se hur det gick:))
Gilla

MCK

Kvinna ·

22 okt, 2013

Jojo.i.karlstad skrev:
MCK skrev:
Jag har om 2 dagar!!!!!! :0 för två veckor sedan kändes det som en evighet men shit vad fort det gått! Riktigt nervös för narkosen.
Samma dag som mig!! Vad kul! Fast jag har en annan klinik....Hoppas det går bra för dig och lycka till! Vi kanske hörs efter för att se hur det gick:))
Jaa men tack!! Lycka till du också!!! Måste försöka sova nu men är så himla nervös. Spänner mig alldeles för mycket nu!
Gilla

Jojo.i.karlstad

Kvinna ·

22 okt, 2013

MCK....ja ska oxå försöka sova. Vet inte om det går men vi får se:) Får se när vi hörs igen då....förmodligen när vi har nya boobs:D
Gilla

Skidrow

Kvinna ·

25 okt, 2013

Jag opererades i onsdags. 300cc samt bröstlyft och vårtgårdsförminskning. Just nu känns dom väldigt små och jag är rädd att jag var försiktig med storleken... I övrigt jättefina och bemötandet på citadellkliniken var verkligen underbart på alla vis!!!
Gilla

Somenlitensol

Kvinna ·

26 okt, 2013

Lilla_Mimsan skrev:
Har gått två veckor sedan jag opererade mig. Mår sjukt bra. Lite för bra för jag måste påminna mig själv om att inte lyfta minstingen, trycka ifrån när jag ska kliva upp ur sängen eller sträcka armarna ovanför huvudet.

Varför  ska du inte lyfta armarna över huvudet? :)

Gilla

MissCharlotte

Kvinna ·

26 okt, 2013

Ohhh bara idag och imorgon kvar för mig :D. 
Dock grymt nervös för narkosen :/
Gilla

jfkj88

Kvinna ·

28 okt, 2013

MissCharlotte skrev:
Ohhh bara idag och imorgon kvar för mig :D. 
Dock grymt nervös för narkosen :/
hoppas allt gått bra för dig!! imorgon är det min tur!!
Gilla

MissCharlotte

Kvinna ·

28 okt, 2013

Sååå,äntligen! Sitter hemma nu! Allt gick bra,dock lite ont där bröstet är sänkt :/. Men annars konstigt nog as pigg och inte ont :D. Lite groggy fortfarande bara :P. Mycket piggare än första gången och kan röra armarna bättre :)
Gilla

Halle

Kvinna ·

28 okt, 2013

Någon som gjort ankarlyft och förstoring under oktober i denna tråd??:)
Gilla

carrox

Kvinna ·

28 okt, 2013

Åhåååå på torsdag är det dags för mig! Äntligen :) känns sjukt att det äntligen är dags.
Gilla

East Newbie

Kvinna ·

29 okt, 2013

Åh nej nej nej :( Ska opas på torsdag och vaknade med halsont imorse :( Hoppas hoppas det inte blir värre nu, jag vet inte vad jag tar mig till om jag måste boka om tiden!
Gilla

tubulärabröst

Kvinna ·

29 okt, 2013

East Newbie skrev:
Åh nej nej nej :( Ska opas på torsdag och vaknade med halsont imorse :( Hoppas hoppas det inte blir värre nu, jag vet inte vad jag tar mig till om jag måste boka om tiden!
  Och jar har haft feber hela helgen.... Känner mig fortfarande lite klen men hoppas att det har vänt nu så man är pigg på torsdag! Lite värre för dig dock så vaknade upp idag, två dagar innan, med halsont. Inte bra :(
Gilla

Boobies2013

Kvinna ·

29 okt, 2013

Gjorde bröstförstoring i onsdags 23/10 Allt gick super :) Var så nervös men alla på gerlee va så himla jordnära o trevliga så man blev glad o lugn o rätt som d va va d dax o sova sen vakna man men fina boobs :) Opererades ca 13:45 i Helsingborg och va hemma i Malmö ca 17:30, mådde kanon när jag vakna o kunde åka en ganska direkt. Har haft sjukt ont men börjar bli bättre men mycket man inte kan göra ännu! Hoppas ni mår bra o allt har gått bra :)
Gilla

Annlun

Kvinna ·

29 okt, 2013

Opas på torsdag jag me och varit sjuk över en vecka... förkyld. Hoppas jag får opas ändå! SÅ mycket man planerat in..
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem