boobi
Kvinna ·
29 jul, 2013
Alla som ska operera sig i oktober 2013
BröstförstoringJag har inte bestämt hos vem till 100% ännu men det blir antingen Proforma eller kkab i Oktober då båda dessa kliniker hade tider då .. Tänkte kolla vilka tjejer som planerat in op i Oktober ? Kramisar
Sortera efter
Önskar-B
Kvinna ·
23 sep, 2013
Jag har betalat hela min operation i förra veckan, sista dagen var den 18/9 och jag skall opereras den 2/10!
Gilla
Nattfrost
Kvinna ·
23 sep, 2013
Iloveboobies: det var lite dubbla bud, senast tio dagar innan eller på op-dagen :) eller det kanske är med faktura? För då skulle jag också betala hela summan tio dgr innan op sa dem, men jag betalar hellre resterande summ bör jag är där.
Ska ni ha någon med er under dagen? Jag blir körd och hämtad av pappa som jobbar i Gbg men under dagen är Jag ensam.
Gilla
Amy87
Kvinna ·
23 sep, 2013
Hoppas på i slutet av oktober om jag bara kan bestämma mig för om jag bara ska lägga in implantat eller lyfta och implantat!
Gilla
Amy87
Kvinna ·
23 sep, 2013
Kan tillägga att jag vart på konsultation både på kosmetisk kirurgi och hos Bo Cederqvist på Clinic strömstad och bestämt mig för att göra det hos Bo när jag väl bestämt mig
Gilla
puffen13
Kvinna ·
23 sep, 2013
Jag betalade in till kliniken i morse (40500 kr), allt på en gång. Det är nog olika från klinik till klinik. Om jag velat kunde jag ha beltalt samma dag som op men jag har ingen större lust att ha så mycket pengar liggande hemma eller på kortet som kan bli stulet....hemska tanke!!! Tänk om man hade haft pengarna på privatkontot o nån länsat det. Då hade jag nog gråtit blod o bara velat gräva ner mig :s
Gilla
83Tina
Kvinna ·
23 sep, 2013
Jag ska ha med mig min syster, medans sambon får ta hand om barnen.
Gilla
melina84
Kvinna ·
23 sep, 2013
Jag betalade idag, nu är det två veckor kvar! Det går att sluta röka men det är jobbigt, det är en så skön känsla att inte va beroende av något!
Gilla
MissCharlotte
Kvinna ·
23 sep, 2013
Tror bara man betalar en viss % om man väljer att betala summan på plats.
På min första OP betalade jag allt på dirrn 3 veckor innan, blir samma nu igen :)
Gilla
carrox
Kvinna ·
23 sep, 2013
Jag ska också opas av örjan den 31/10 :) vi kanske ses!!
Gilla
Chouchou
/ ·
24 sep, 2013
Jag ska operera mig den 3/10 och är såå taggad. Däremot står jag fortfarande och väljer mellan 325cc och 370cc och det börjar bli lite stessigt. Är det någon som kan göra mig lite klokare? Kommer jag ens märka någon skillnad mellan de olika volymerna?
Gilla
East Newbie
Kvinna ·
24 sep, 2013
Här är en till som opas den 31/10 av Örjan :) Ska på konsultation på måndag och är så nervös att han kommer rekommendera lyft! Annars så längtar jag som bara den till dagen D och blir alldeles pirrig i magen när jag tänker på det, vilket är hela dagarna haha! Äntligen kommer jag få mina tuttar!
Gilla
83Tina
Kvinna ·
24 sep, 2013
En dag kvar bara så ska jag på konsultationen och bestämma storlek, ska bli intressant att se vad läkaren rekomenderar. Operationen är 2 veckor efter
Gilla
MissCharlotte
Kvinna ·
24 sep, 2013
Nej du lär inte märka skillnaden mellan de :P.
Ska mins vara 150 för att man ska se skillnad :P
Gilla
Nattfrost
Kvinna ·
26 sep, 2013
14 dagar till op och jag har nu betalt handpenningen :) aah det börjar verkligen närma sig nu!!! Frågade när man åker hem efteråt och hon svarade ca 2 timmar efter op om man mår bra...det spräckte mitt tidsschema en aning...
Gilla
iloveboobies
Kvinna ·
26 sep, 2013
Oj det lät lite lite.. När jag frågade sa de ungefär 5-6 timmar efter där jag ska operera mig :) Men om du mår dåligt får du ju säkert vara kvar längre :)
Gilla
Nattfrost
Kvinna ·
26 sep, 2013
Ja hon sa att dem självklart inte sparkar ut mig, mår jag dåligt får jag självklart stanna längre.
Gilla
iwana
Kvinna ·
26 sep, 2013
Jag ska operera mig på den 30 oktober i kkab Falköping.
börja redan nu blir nervös.
Gilla
83Tina
Kvinna ·
26 sep, 2013
Har varit idag på konsultation hos Patrik och jag är riktigt nöjd över att jag valde honom som läkare. Vi kom överens om 350 vilket såg väldigt bra ut på 3D bilderna så hoppas bara det inte blir för stort. Men hellre för stort än för lite.
Gilla
carrox
Kvinna ·
26 sep, 2013
Jagvska också opas 31/10 av örjan :) vi lär ju ses då!!! :))
Gilla
Johannika
Kvinna ·
26 sep, 2013
Ska lägg mig under kniven 10:e oktober! Kan knappt bärga mig! Mycket som snurrar i skallen nu!
Gilla