boobi
Kvinna ·
29 jul, 2013
Alla som ska operera sig i oktober 2013
BröstförstoringJag har inte bestämt hos vem till 100% ännu men det blir antingen Proforma eller kkab i Oktober då båda dessa kliniker hade tider då .. Tänkte kolla vilka tjejer som planerat in op i Oktober ? Kramisar
Sortera efter
83Tina
Kvinna ·
27 sep, 2013
Jag fick ändrad tid till den 11e istället, men det passade mig bättre så det var bra.
Gilla
Felicia-boob
Kvinna ·
28 sep, 2013
2 oktober på citadellkliniken hos cosmo!!! Sååå nära nu :D
Gilla
boobi
Kvinna ·
30 sep, 2013
Nu närmar det sig verkligen för alla oktober brudar :)
Gilla
Nattfrost
Kvinna ·
30 sep, 2013
Ja verkligen! Visst är det väl någon imorgon, jag har ju 10 dagar kvar, men det känns som om det kommer ta en evighet tills dess. Har iaf betalt in det första och om några dagar kommer kliniken att ringa för ett sista samtal innan den stora dagen :)
Gilla
carromedk
Kvinna ·
30 sep, 2013
Åå du opas en dag innan mig:-D
Gilla
Nattfrost
Kvinna ·
30 sep, 2013
Det är så nära men ändå så långt bort!!! Men som alltid har vi fullt upp hemma, kommer en grävmaskin i veckan för att fixa trädgården, dop till helgen för en kompis son mm så vi har verkligen fullt upp!!! Hoppas det går fort.
Gilla
carromedk
Kvinna ·
30 sep, 2013
Ja då går det nog fort!
Sj ska jag jobba 6 dar denna veckan.. så hoppas det går fort. . O att de sista dagarna nästa vecka inte är suuupersega:-D
Gilla
AnifareS
Kvinna ·
30 sep, 2013
Jag opas 14 oktober på citadellkliniken i Landskrona:) åh herregud så nervös jag är!! Måste betala idag.. Såååå mycket pengar:o
Gilla
carromedk
Kvinna ·
30 sep, 2013
Vad tar dom på citadell?
Clinic strömstad tar 25.000 :- :-)
Gilla
MissCharlotte
Kvinna ·
30 sep, 2013
Får man fråga varför det bara kostar 25 där du ska göra dina? Ingår inte försäkring osv då eller?
Citadell tar 42 :)
Gilla
carromedk
Kvinna ·
30 sep, 2013
jo försäkring och kapselgaranti m,m ingår.
Taget från deras hemsida!
"Då vi har verksamhet i både Norge och Sverige så är våra priser anpassade till den norska marknaden där priserna generellt är lägre på kosmetiska ingrepp jämfört med Sverige. "
Gilla
Mini_Me
Kvinna ·
30 sep, 2013
Nu är allt betalt och klart, 17 dagar kvar!! Tiden går fort.. Kan inte förstå att det snart dags!
Gilla
83Tina
Kvinna ·
30 sep, 2013
Hur mycket ska du lägga i?
Gilla
AnifareS
Kvinna ·
30 sep, 2013
42 k är sjukt mycket pengar;( men jag räknar med att ha dem 15 år...
Gilla
East Newbie
Kvinna ·
01 okt, 2013
4 veckor kvar och jag längtar som bara den, känner mig rastlös som aldrig förr och kämpar med att sluta röka samtidigt som man har världens pms! Dålig dålig dag! Nu börjar jag oroa mig för om jag valt rätt implantat =/ Min egen bröstbredd är 12 cm och implantatet är 13 cm, det kändes rätt när jag prova ut dom eftersom jag vill försöka få bröstvårtorna lite mer centrerade men nu är jag rädd att det kommer bli för tight i klyftan! Vill ju ändå ha något mellanrum mellan brösten... Kommer det fortsätta så här ända fram till op att man börjar vela om allting??
Gilla
Amy87
Kvinna ·
01 okt, 2013
Ska också göra clinic strömstad:-) Kände mig trygg där och bara hört gott om dem!
Varför det är så mycket billigare i strömstad beror på att det ligger så nära Norge där det kostar runt 25, så skulle han ta mer skulle han inte få några kunder. Bo har jobbat med bröstcancerpatienter i Norge i flera år, tror även han är på någon klinik i stockholm emellanåt!
Gilla
MissCharlotte
Kvinna ·
01 okt, 2013
Haha har med typ 4 veckor kvar.
Fast kommer ihåg min första OP att jag velade fram till slutet eller när jag var där vilken storlek jag skulle ta :P.
Tror man är nervös över att välja fel storlek, antingen blir man efter att man tycker "Fan jag skulle tatt större" eller "Fan varför tog jag inte mindre" :P.
Men det kommer gå bra :D.
Dock mest nervös för att sövas själv.
Gilla
East Newbie
Kvinna ·
01 okt, 2013
Ja det är hemskt med det här velandet! Man blir ju så nervös av att tänka på allt! Egentligen borde jag hålla mig borta från pof fram till operationen för att jag inte ska bli ett nervvrak av allt man läser haha!
Gilla
carrox
Kvinna ·
01 okt, 2013
Fan. Jag blir tokig på att vänta! Jag vill ha mina tuttar nuuuuuuuu!!!!
Gilla
MissCharlotte
Kvinna ·
01 okt, 2013
Haha, sååååå nöjd.....fick hem mina papper redan och har betlat!
Dock blev jag sådär smått nervös över narkosen redan -.-'
Fast ja, 28/10 kl.7:30......👍
Gilla