Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
boobi profilbild

boobi

Kvinna ·

29 jul, 2013

Alla som ska operera sig i oktober 2013

Bröstförstoring
Jag har inte bestämt hos vem till 100% ännu men det blir antingen Proforma eller kkab i Oktober då båda dessa kliniker hade tider då .. Tänkte kolla vilka tjejer som planerat in op i Oktober ? Kramisar
342

Sortera efter

carromedk

Kvinna ·

01 okt, 2013

Amy87 skrev:
Ska också göra clinic strömstad:-) Kände mig trygg där och bara hört gott om dem!

Varför det är så mycket billigare i strömstad beror på att det ligger så nära Norge där det kostar runt 25, så skulle han ta mer skulle han inte få några kunder. Bo har jobbat med bröstcancerpatienter i Norge i flera år, tror även han är på någon klinik i stockholm emellanåt!
Ja han e i sthlm ibland också. O då gar han runt 45.000 :-P
Gilla

83Tina

Kvinna ·

01 okt, 2013

Lycka till nu alla som ska operera sig den här månaden, nu kommer det nog börja hända lite mer på den här tråden. 😀
Gilla

Annlun

Kvinna ·

01 okt, 2013

31 oktober!!!fattar inte det är sant..
Gilla

Önskar-B

Kvinna ·

01 okt, 2013

Åh, imorgon är det dags!! Skall vara på kliniken kl.8:30 och sedan smäller det! :) Hjälp, är nervös! Någon som har lite peppande ord så här på kvällskvisten?
Gilla

symboler

Kvinna ·

01 okt, 2013

Jag ska operera mig den 15 av Peter Cosmo på Citadellkliniken, ska lägga in perthese 550 hp. Börjar bli lite nervös nu!
Gilla

kiss

Kvinna ·

02 okt, 2013

Om några timmar är det dags! Velar med storleken fortfarande!:/
Gilla

83Tina

Kvinna ·

02 okt, 2013

Lycka till och hoppas allt går bra och att du blir nöjd med storleken du väljer.
Gilla

new boobies

Kvinna ·

02 okt, 2013

Jaha då var dagen kommen. Sjuuukt nervös nu måste jag säga. Ska snart träffa Ivan för att bestämma storlek :-o Hjälp!! Lycka till ni som också opas idag!
Gilla

Nattfrost

Kvinna ·

02 okt, 2013

Åh va spännande!!! Lycka till!
Gilla

83Tina

Kvinna ·

02 okt, 2013

Så skönt nu kan jag slappna av lite inför operationen. Var inne hos chefen idag och berättade vad jag skulle göra och att jag skulle bli sjukskriven. Jag har en jätte bra chef, hon kan vara både sträng och hård och raka motsatsen så jag visste inte riktigt hur hennes reaktion skulle bli på en sån operation. Men hon skratta och undrade ifall jag skulle komma tillbaka med jätte grejer under tröjan. Så nu ser jag fram extra mycket till operationen.
Gilla

new boobies

Kvinna ·

03 okt, 2013

Go morron damer!! Har ligger jag med mina nya boobs. Har faktiskt inte jätteont. Stretchar och så emellanåt så cirkulationen kommer igånr. Det blev iaf 275 i vä och 300 i hö. :-D
Gilla

Nattfrost

Kvinna ·

03 okt, 2013

Åh grattis new boobies!!! Hoppas att allt gått bra, har du fått se dem ännu?
Gilla

puffen13

Kvinna ·

03 okt, 2013

Nu är det gjort, har gjort mitt lyft.
Har varit ganska nervös så att jag har inte velat vara ute på pof och läst och skrivit något utan velat koncentrerat mig på mig själv. Kändes bäst så.
Men nu mår jag finfint, brösten är som en dröm och jag är toknöjd, jag hade kunnat krama sönder Ivan.
Nu håller jag alla tummar som jag kan komma på för ar alla andra som ska op er snart. Lycka till, det kommer gå superbra!!
Gilla

Nattfrost

Kvinna ·

03 okt, 2013

Ännu en med operationen avklarad. Hoppas att du mår fint :)
Gilla

puffen13

Kvinna ·

03 okt, 2013

Nattfrost skrev:
Ännu en med operationen avklarad. Hoppas att du mår fint :)
Mår som en prinsessa :) Går och klappar mina nya fina bröst så försiktigt hela tiden, kan inte låta bli att klämma på dem lite. Är överförtjust i dem!
Gilla

pecan nut

Kvinna ·

03 okt, 2013

Grattis new boobies och puffen13 ! Så himla skönt att det blev gjort :) snart blir det min tur på kkab:)) *new boobies * tog du bakom?
Gilla

new boobies

Kvinna ·

03 okt, 2013

Nattfrost, japp jag har kikat. Ser hur bra ut som helst. Längtar tills dom hänger till sej bara då dom är rätt spända rätt fram nu. Men så snyggt. Linne utan bh liksom ooh yes :-D Pecan nut, Jepp jag har bakom, det kändes liksom bäst så så får vi hoppas att jag klarar mej utan komplikationer. När har ddu din op?
Gilla

new boobies

Kvinna ·

03 okt, 2013

Just det ja, va det gäller smärtan efteråt. Det är ju långt ifrån så illa som jag hade räknat med. Innan var jag så orolig för smärtan men det är ju inget farligt alls. Puffen13, så grymt glad för din skull. Skitsnygga blev dom ju. Behövs inga implantat där. :-)
Gilla

Meriah

Kvinna ·

03 okt, 2013

Jag ska op mig på Proforma 17 okt =)
Gilla

puffen13

Kvinna ·

04 okt, 2013

new boobies skrev:
Just det ja, va det gäller smärtan efteråt. Det är ju långt ifrån så illa som jag hade räknat med. Innan var jag så orolig för smärtan men det är ju inget farligt alls. Puffen13, så grymt glad för din skull. Skitsnygga blev dom ju. Behövs inga implantat där. :-)
Tack! Gulligt sagt! :) Man kan lugnt säga att det blev en viss skillnad hehe. 
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem