Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
shaishai profilbild

shaishai

Kvinna ·

28 nov, 2018

Bröstförstoring februari 2019

Bröstförstoring

Någon mer som ska op'as i februari 2019 :D? Fick precis en tid till 5.e feb på Reformkliniken :)!

614

Sortera efter

shaishai

Kvinna ·

03 feb, 2019

Har op tid nu på tisdag men SÅÅ nojjig över att det inte kmr bli av pga snön :O!!! Bor i Göteborg o op’as i Malmö.. hur är det för dig Anek78? Du op’as dagen efter mig, bor du i närheten av kliniken eller behöver du också ta tāg dit?
Gilla

Anderzonnn

Kvinna ·

03 feb, 2019

shaishai har du bestämt dig ännu vad du ska ha? ?
Gilla

Tjenix

Kvinna ·

03 feb, 2019

Shaishai- du kan inte åka dit på måndag redan och sova på hotell en natt?
Gilla

Anek78

Kvinna ·

03 feb, 2019

shaishai skrev:

Har op tid nu på tisdag men SÅÅ nojjig över att det inte kmr bli av pga snön :O!!! Bor i Göteborg o op’as i Malmö.. hur är det för dig Anek78? Du op’as dagen efter mig, bor du i närheten av kliniken eller behöver du också ta tāg dit?

Heej :-) Nää jag åker från sthlm till Landskrona så det är inte direkt nära :-) men jag åker bil ner redan på tisdag så jag känner mig rätt säker på just den fronten.. Men sjukt nervös över lag inför open. Aa just det tågen är ju inte pålitliga när d e snö :-( fy jag hoppas det inte blir krångel för dig!!
Gilla

Eleeea

Kvinna ·

03 feb, 2019

Lisenaj skrev:

Hej! Ska opereras den 12/2 i Landskrona hos Peter Cosmo. Sjukt nervös..
Väljer mellan motivas 500cc full och 590 cc corsé. Läst att många som är mellan två storlekar borde ta den större, stämmer detta? Funderar på om jag ska låta honom bestämma och att han inte ska säga något till mig förrän efter operationen. =D

Ska också operera mig hos Peter den 25/2. Är också sjukt nervös!!!
Gilla

Anderzonnn

Kvinna ·

04 feb, 2019

I motivas implantat är det ju chip i. Men läst att nån sa att man fick bestämma om man ville ha det i eller inte. Någon som vet nått om det? Chipet va väl till för att man senare skulle kunna smidigt läsa av vilket typ av implantat de är osv har jag för mig, finns de nån här som ska ta utan chip? ? Bara av ren nyfikenhet alltså ? Min Kirug nämnde inget om det därav nyfiken om nån vet. ?
Gilla

Emeline

Kvinna ·

04 feb, 2019

shaishai skrev:

Åh det låter stressande! Har du ingen som kan köra dig istället? Lycka till imorgon!
Gilla

Buppie

Kvinna ·

04 feb, 2019

shaishai skrev:

Oj bor du i Gbg! Trodde du var från Malmö. Här är ingen snö iaf (Malmö). SKa du åka tåg?
Gilla

Buppie

Kvinna ·

04 feb, 2019

Iiih då är ni några som ska opereras imorgon! Lycka till! Så spännande att februarigruppens operationer börjar komma igång nu :) För mig är det dags om två veckor. Förhoppningsvis ligger jag på mitt rum på kliniken vid den hör tiden då och är färdigopererad. Undrar verkligen sååå hur brösten kommer att bli. Eftersom jag inte har varit ute efter stora bröst utan fasta, pigga bröst ska det bli så spännande.´med storleken. Mäter ni bröstbredden själva bara rakt över? Jag minns nämligen inte ens om han sa hur många cm jag hade.
Gilla

mammazita

Kvinna ·

04 feb, 2019

NJTLS skrev:

Hej Tjejer!
Helt ny på denna sida så får se om inlägget hamnar rätt ens.
Kul att läsa om alla som har op nu snart och allas oro och nyfikenhet.
Jag är inte ensam i all denna fundering och rädsla blandas med glädje.
Tänkt igenom detta i 10 år och nu efter en massa kilos viktnedgång så kände ja att de var på tiden.
Så jag räknar dagarna till op som är nu den 18/2 någon mer som ska göra på nordiska kliniken då?
Jag och en väninna gör samma dag hos Patrik. Så spännande!
Ska köra motiva round corse 650cc någon som ska ha dom också ?

Åh vad kul att ni ska opereras på nordiska också, gjorde min operation förra månaden.. det kommer gå så bra! :-D
Gilla

Chana

Kvinna ·

04 feb, 2019

shaishai skrev:

Du kunde sovit hos mig. Här är iaf ingen i malmö så det lär vara lugnt när du väl kommer hit iaf. Lycka till och uppdatera gärna hur det var eftersom jag skall opereras på samma ställe och samma kirurg nästa vecka.
Gilla

Chana

Kvinna ·

04 feb, 2019

Buppie skrev:

Iiih då är ni några som ska opereras imorgon! Lycka till! Så spännande att februarigruppens operationer börjar komma igång nu :)

För mig är det dags om två veckor. Förhoppningsvis ligger jag på mitt rum på kliniken vid den hör tiden då och är färdigopererad. Undrar verkligen sååå hur brösten kommer att bli. Eftersom jag inte har varit ute efter stora bröst utan fasta, pigga bröst ska det bli så spännande.´med storleken. Mäter ni bröstbredden själva bara rakt över? Jag minns nämligen inte ens om han sa hur många cm jag hade.

Skall du göra både lyft och förstoring? Har du ankarärr? Blev det snyggt sist? Jag skall byta ut mina implantat plus lyft. Hade inte ankarärr sist och är lite nojig för det.
Gilla

Chana

Kvinna ·

04 feb, 2019

Buppie skrev:

Iiih då är ni några som ska opereras imorgon! Lycka till! Så spännande att februarigruppens operationer börjar komma igång nu :)

För mig är det dags om två veckor. Förhoppningsvis ligger jag på mitt rum på kliniken vid den hör tiden då och är färdigopererad. Undrar verkligen sååå hur brösten kommer att bli. Eftersom jag inte har varit ute efter stora bröst utan fasta, pigga bröst ska det bli så spännande.´med storleken. Mäter ni bröstbredden själva bara rakt över? Jag minns nämligen inte ens om han sa hur många cm jag hade.

Skall också opereras hos Tuve
Gilla

boobieloobie97

Kvinna ·

04 feb, 2019

Jag har planerat i mars på Proforma hos Örjan :)
Gilla

Tjenix

Kvinna ·

04 feb, 2019

Shaishai- lycka till imorgon!
Gilla

Anek78

Kvinna ·

05 feb, 2019

Lycka till idag Shaishai!! :-)
Gilla

Girlyboo

Kvinna ·

05 feb, 2019

Har op 21/2 på art clinic i Uppsala. Så taggad, så nervös! Jag ska ha 380cc efter Andreas Lindahl rekommendation. Och ankarlyft. Var på konsultation i somras på nordiska kliniken och där ville den läkaren sätta in 550cc. När jag frågade på art clinic om kanske ha 400-450 avråder han mig snabbt och säger mina bröst inte skulle klara det. Nu är jag lite velig om 380cc att det kanske känns litet? Är 165 lång, 57kg,ammat 2 barn och gått ner 60kg så här väldigt mkt häng oc tömma påsar. När kommer man upp i medlemskap för se bilder? Så tacksam denna sida finns så man kan bli lite lugnare :)
Gilla

Flowertwiggy

Kvinna ·

05 feb, 2019

boobieloobie97 skrev:

Jag har planerat i mars på Proforma hos Örjan :)

Det finns en marstråd för oss med operation i mars. Välkommen dit! :)
Gilla

Hopp

Kvinna ·

05 feb, 2019

Idag ska jag bestämma mig (tjatig jag vet) men är sååå jä*la rädd att ångra att jag inte tog 495 om jag tar 440 och tvärtom. Är ju lång så borde klara 495 utan att det ser opat ut men 440 såg helt okej ut ändå. Så naturligt liksom. Har ju typ inga bröst idag så allt är svårt att föreställa sig. Skulle vilja se 440 anatomiska framför på någon men verkar knappt finnas alltså
Gilla

shaishai

Kvinna ·

05 feb, 2019

Ååh tack alla ni <3!! Chana vad snäll du är! I made it to Malmö! Nu sitter jag och väntar tills klockan blir 10.. kom tidigt :P hur känner ni som op’as imorgon?? :) jag sov inte speciellt mkt inatt, vilket känns nu, är såå sömnig men vet att jah inte kmr kunna sova pga alla känslor och intryck hahah
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem