Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
shaishai profilbild

shaishai

Kvinna ·

28 nov, 2018

Bröstförstoring februari 2019

Bröstförstoring

Någon mer som ska op'as i februari 2019 :D? Fick precis en tid till 5.e feb på Reformkliniken :)!

614

Sortera efter

pprinsessan

Kvinna ·

05 feb, 2019

Stort lycka till shaishai, vilken tur att du kom fram i tid ? hoppas allt går bra!!! Kram
Gilla

B-ruden

Kvinna ·

05 feb, 2019

Håller på och förbereder allt hemma nu, storstädar, TVÄTTAR, gör matlådor.. Imorgon kväll ska jag duscha med descutan, lägga mig i en renbäddad säng och på torsdag morgon bär det av.. Känner redan nu att jag kommer vara spyfärdig av nervositet på pendeln upp till sthlm ? Så jävla taggad på detta men kan fortfarande inte förstå att det händer på riktigt ? Lycka till allihopa, jag skriver några rader när jag mår bättre ❤??
Gilla

ramina92

Kvinna ·

05 feb, 2019

B-ruden skrev:

Håller på och förbereder allt hemma nu, storstädar, TVÄTTAR, gör matlådor.. Imorgon kväll ska jag duscha med descutan, lägga mig i en renbäddad säng och på torsdag morgon bär det av.. Känner redan nu att jag kommer vara spyfärdig av nervositet på pendeln upp till sthlm ?
Så jävla taggad på detta men kan fortfarande inte förstå att det händer på riktigt ?
Lycka till allihopa, jag skriver några rader när jag mår bättre ❤??

Åh lycka till!!! Vad spännande. Ska också opereras hos Mattias i vår så skriv sen hur det gick, det skulle vara kul att veta :D vill veta allt haha. Är det nått speciellt du har packat? för skulle behöva lite tips, det är lätt att man glömmer nått liksom
Gilla

shaishai

Kvinna ·

05 feb, 2019

Precis vaknat från op!!! Det blev 500cc i full profil ergonomix! Jösses vad ont det gör mellan brösten där bh’n är! Skaver som bara den!
Gilla

shaishai

Kvinna ·

05 feb, 2019

pprinsessan skrev:

Stort lycka till shaishai, vilken tur att du kom fram i tid ? hoppas allt går bra!!! Kram

Tack fina du <3!!
Gilla

pprinsessan

Kvinna ·

05 feb, 2019

Åh vad skönt att allt har gått bra, opererar in ungefär lika mycket cc på torsdag. Kram på dig ❤️❤️
Gilla

Anek78

Kvinna ·

05 feb, 2019

Härligt att höra att du e klar!! ? Ta hand om dig
Gilla

Chana

Kvinna ·

05 feb, 2019

shaishai skrev:

Precis vaknat från op!!! Det blev 500cc i full profil ergonomix! Jösses vad ont det gör mellan brösten där bh’n är! Skaver som bara den!

Hoppas allt kommer gå bra. Blev du väl behandlad? Jag op ju där nästa vecka. Kerstin är ju fantastisk, hon var med mig på min förra op på citadell. Fick du prata med Tuve innan op ang strl? Känner mig fortf nojig att det han rekommenderade blir för stort.. Vila nu o svara när du orkar och mår bättre.
Gilla

Chana

Kvinna ·

05 feb, 2019

LYCKA TILL!! ??
B-ruden skrev:

Håller på och förbereder allt hemma nu, storstädar, TVÄTTAR, gör matlådor.. Imorgon kväll ska jag duscha med descutan, lägga mig i en renbäddad säng och på torsdag morgon bär det av.. Känner redan nu att jag kommer vara spyfärdig av nervositet på pendeln upp till sthlm ?
Så jävla taggad på detta men kan fortfarande inte förstå att det händer på riktigt ?
Lycka till allihopa, jag skriver några rader när jag mår bättre ❤??

Gilla

Hopp

Kvinna ·

05 feb, 2019

Åh så kul för dig att du gjort din. Hoppas resultatet blir som du tänkt. Håller alla tummar och tår för det. Var det något du saknade innan kl eller som du är jätteglad att du hade med efter op?
shaishai skrev:

Gilla

B-ruden

Kvinna ·

05 feb, 2019

Tack! ? Jag packar inget annat än telefon, leg och möjligtvis telefonladdare (och headset), har inte många mil till och från kliniken :) åker därifrån så tidigt jag kan med, så känner väl inget behov av att ha nåt med mig. Shaishai Stort GRATTIS ? Är så spänd men samtidigt rädd haha! Hoppas allt gått bra, smärtan går förhoppningsvis över snabbt och hoppas bh:n inte skaver jämt, säkert svullnaden som gör det ? Krya! ❤
Gilla

Anderzonnn

Kvinna ·

05 feb, 2019

Girlyboo skrev:

Har op 21/2 på art clinic i Uppsala.
Så taggad, så nervös!
Jag ska ha 380cc efter Andreas Lindahl rekommendation. Och ankarlyft.
Var på konsultation i somras på nordiska kliniken och där ville den läkaren sätta in 550cc.
När jag frågade på art clinic om kanske ha 400-450 avråder han mig snabbt och säger mina bröst inte skulle klara det. Nu är jag lite velig om 380cc att det kanske känns litet? Är 165 lång, 57kg,ammat 2 barn och gått ner 60kg så här väldigt mkt häng oc tömma påsar.
När kommer man upp i medlemskap för se bilder?
Så tacksam denna sida finns så man kan bli lite lugnare :)

Jag ska sätta in 400 eller 425. hade planer på 450 men skippar de även om jag till å med kunde sätta in 550.Jag väger nu 50 kg och är 163 cm. Ammat 1 barn, dom har inte häng, men mycket mindre än innan.
Gilla

Chana

Kvinna ·

05 feb, 2019

Någon som gjort ankarärr?? Blev det bra, läkte fint? Skall göra förstoring och lyft. Jag har gjort en operation innan också förstoring och lyft, men inte ankarärr. Men kirurgen sade nu att resultatet blev bättre med ankar.
Gilla

Cherry19

Kvinna ·

05 feb, 2019

Opererades igår förmiddag. Ankarlyft och implantat.
Gilla

Chana

Kvinna ·

05 feb, 2019

Anderzonnn skrev:

Girlyboo skrev:

Har op 21/2 på art clinic i Uppsala.
Så taggad, så nervös!
Jag ska ha 380cc efter Andreas Lindahl rekommendation. Och ankarlyft.
Var på konsultation i somras på nordiska kliniken och där ville den läkaren sätta in 550cc.
När jag frågade på art clinic om kanske ha 400-450 avråder han mig snabbt och säger mina bröst inte skulle klara det. Nu är jag lite velig om 380cc att det kanske känns litet? Är 165 lång, 57kg,ammat 2 barn och gått ner 60kg så här väldigt mkt häng oc tömma påsar.
När kommer man upp i medlemskap för se bilder?
Så tacksam denna sida finns så man kan bli lite lugnare :)

Jag ska sätta in 400 eller 425. hade planer på 450 men skippar de även om jag till å med kunde sätta in 550.Jag väger nu 50 kg och är 163 cm. Ammat 1 barn, dom har inte häng, men mycket mindre än innan.

Min kirurg menade också att 500 passade min kropp bra. Jag är lite velig, för är väldigt smal. Vill inte att det skall se för onaturligt ut. Jag har gjort en op innan för 12 år sedan, förstoring och lyft men enbart 300 i. Har fött barn. De är fortfarande snygga men blivit betydligt mindre. Men jag velar också väldigt mycket med strl.
Gilla

Girlyboo

Kvinna ·

05 feb, 2019

Hej! Ja alltså, jag skulle vilja ha mer då jag känner jag vill ha stora bröst (inte så där som bomber heller) men att jag kanske ångrar 380 och inte 450.. men då läkaren avrådde mig med större, inte ens 400 ville han för han sa huden var så tunn efter viktnedgången.. När har du op ? Tycker jag googlar som en tok på allt fast jag trodde jag visste o var bestämd med strl..
Gilla

Girlyboo

Kvinna ·

05 feb, 2019

Hej chana! Jag är också väldigt smal, inga former alls (längre hade förut 85F och idag 75B) men nu har du 300? Vad är det i en bh? Då jag känner jag inte vill betala så här mycket pengar för att bara gå upp 1-2 kupor heller... kirurgen i sthlm ville direkt sätta in 550 och inget lyft. På art clinic var det direkt att det inte skulle vara mer än 380 och ett måste med ankarlyft samt förminska bröstgårdarna. Undran är varför kirurgerna är så olika i sina omdömen. Ena vill ha så mycket mer i som att han får provision eller nåt, medan andra är emot för han säger att det är för min egna skull... gaaaah blir galen, sen är det ingen förutom så klart min sambo som vet detta så här inte många att prata av mig med om detta. Han orkar inte höra så mycket mer, =) haha! Tacksam för denna sida
Gilla

Sunshine700

Kvinna ·

05 feb, 2019

Ska operera i feb 28/2. Ska åka själv, ingen har möjlighet att följa med. Hoppas de går bra! Haha
Gilla

Tjenix

Kvinna ·

05 feb, 2019

Min tur imorgon! Ska vara på reformkliniken kl 9. Håller på och packar just nu. Något jag inte får glömma?
Gilla

Sunshine700

Kvinna ·

05 feb, 2019

Majalaja skrev:

Opererades igår förmiddag. Ankarlyft och implantat.

Hur gick det?:)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem