shaishai
Kvinna ·
28 nov, 2018
Bröstförstoring februari 2019
BröstförstoringNågon mer som ska op'as i februari 2019 :D? Fick precis en tid till 5.e feb på Reformkliniken :)!
Sortera efter
AnnaElisabeth
Kvinna ·
06 feb, 2019
Chana
Kvinna ·
06 feb, 2019
Då var op gjord, allt gick bra!
Har ätit världens godaste mackor och druckit världens godaste kaffe? kom inte på op förrens kl 14, så lååååång fastan! Svimmade nästan inne hos Tuve när han skulle rita på mig?
Chana
Kvinna ·
06 feb, 2019
Jag hade ju implantat sen innan så fickan fanns ju redan där så ingen smärta alls nästan
Tjenix
Kvinna ·
06 feb, 2019
shaishai
Kvinna ·
07 feb, 2019
shaishai
Kvinna ·
07 feb, 2019
shaishai
Kvinna ·
07 feb, 2019
Jag trodde 375 kommer bli stort! Kanske inte behöver oroa mig då. Så olika det kan vara?. Vad blev det till slut?
Chana
Kvinna ·
07 feb, 2019
Chana- nej tror inte jag fick lugnande, vart bara smärstillande och mot illamående. Fick också lugnande på citadell kommer jag ihåg!
Saknade dock inte lugnande mediciner idag, kände mig ganska lugn ändå?
Ja fy, kommer också ihåg att smärtan var FRUKTANSVÄRD efteråt så jag är såååå glad att jag inte har ont denna gången? säkert samma för dig! Jepp jag har gjort ankarärr!
Ska du lyfta också? Hur många cc ska du lägga in och hur stora har du idag om man får fråga??
Chana
Kvinna ·
07 feb, 2019
Chana- nej tror inte jag fick lugnande, vart bara smärstillande och mot illamående. Fick också lugnande på citadell kommer jag ihåg!
Saknade dock inte lugnande mediciner idag, kände mig ganska lugn ändå?
Ja fy, kommer också ihåg att smärtan var FRUKTANSVÄRD efteråt så jag är såååå glad att jag inte har ont denna gången? säkert samma för dig! Jepp jag har gjort ankarärr!
Ska du lyfta också? Hur många cc ska du lägga in och hur stora har du idag om man får fråga??
Tjenix
Kvinna ·
07 feb, 2019
B-ruden
Kvinna ·
07 feb, 2019
Hopp
Kvinna ·
07 feb, 2019
Gick så bra idag, trots massor av illamående! Var på plats redan 7:15 ca och fick byta om, väntade däremot till 7:50 innan jag blev hämtad av Mattias. Hann bli fnittrig av pillrerna jag fick när jag kom haha.
Testade 500 och 550 eftersom jag inte hade bestämt mig än, så blev 500 känns stort men lagom stort! När han började rita på mig och jag fick lyfta på armarna så kom illamåendet, såpass att jag spydde när jag lagt mig ner.. efter spyan var allt bra igen haha.
Illamåendet kom igen på uppvaket när jag fick mer smärtstillande, då fick jag nåt mot illamåendet i två omgångar.
Alltid så för mig, smärta=illamånde, så det enda jag ätit idag är en liten kexchoklad, blev ingen upplevelse med frukostbrickan för mig förutom doften utav det haha.
Sovit till och från hela dagen, så skönt när jag kom hem och kan fortsätta mina powernaps hemma i soffan ?
Nervositeten släppte helt denna dag, jag sov hela natten och allt går super.
Smärtan är som kraftig träningsvärk och som att nån sitter på ens bröstkorg men det värsta släpper nog inom ett par dagar.
Stort lycka till till er alla, ångrar inte en sekund av smärtan eller illamåendet ???
Fialotta1
Kvinna ·
07 feb, 2019
Buppie
Kvinna ·
07 feb, 2019
Iiih då är ni några som ska opereras imorgon! Lycka till! Så spännande att februarigruppens operationer börjar komma igång nu :)
För mig är det dags om två veckor. Förhoppningsvis ligger jag på mitt rum på kliniken vid den hör tiden då och är färdigopererad. Undrar verkligen sååå hur brösten kommer att bli. Eftersom jag inte har varit ute efter stora bröst utan fasta, pigga bröst ska det bli så spännande.´med storleken. Mäter ni bröstbredden själva bara rakt över? Jag minns nämligen inte ens om han sa hur många cm jag hade.
Skall du göra både lyft och förstoring? Har du ankarärr? Blev det snyggt sist? Jag skall byta ut mina implantat plus lyft. Hade inte ankarärr sist och är lite nojig för det.
Buppie
Kvinna ·
07 feb, 2019
Jag trodde 375 kommer bli stort! Kanske inte behöver oroa mig då. Så olika det kan vara?. Vad blev det till slut?
Jo men verkligen! Jag tog 500 till slut och tycker inte att de är så stora med kläder faktiskt, trots att de är svullna :P.. men det kan även vara så att jag går runt i stora hoodies :P.. så länge de inte ser stora ut i kläder så gör det mig inte så mkt om de ser stora ut naket (vilket de gör) ?
Cherry19
Kvinna ·
07 feb, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
07 feb, 2019
Jo men verkligen! Jag tog 500 till slut och tycker inte att de är så stora med kläder faktiskt, trots att de är svullna :P.. men det kan även vara så att jag går runt i stora hoodies :P.. så länge de inte ser stora ut i kläder så gör det mig inte så mkt om de ser stora ut naket (vilket de gör) ?
Citerar fel inlägg här, men, Shaishai pratade ni om round eller ergonomix innan op? Jag fick bara med mig 400 cc och att jag valde full istället för demi. Resten är blankt, borde man inte fått ett papper på vad det är man tänkt sätta in :O Och garanti osv? När fick du veta operationstid? Jag är jättenervös över att få opereras sent på dagen då jag blir väldigt hungrig..... Inte vanligt hungrig utan björnhungrig.
Så det är bröstband man får här också? Jag trodde det bara var en bh! Tusen frågor....
Cherry19
Kvinna ·
07 feb, 2019
k_-
Kvinna ·
07 feb, 2019
Elisaa
Kvinna ·
07 feb, 2019