shaishai
Kvinna ·
28 nov, 2018
Bröstförstoring februari 2019
BröstförstoringNågon mer som ska op'as i februari 2019 :D? Fick precis en tid till 5.e feb på Reformkliniken :)!
Sortera efter
Chana
Kvinna ·
08 feb, 2019
Lolitamin
Kvinna ·
08 feb, 2019
Jag opereras 7/2 på nordiska kliniken! Spännande :)
Anderzonnn
Kvinna ·
08 feb, 2019
Ja det är jag. Jag mailade Tuve att jag var nervös. Jag vill ha ett naturligt fast resultat. Tydligen hade vi skrivit in round me om jag vill ha mer naturligt så är Ergonomix bättre tyckte han. Dvs droppformat. Haha bläääää jag har op om 3 dgr o nojar fortfarande ???
Iiih då är ni några som ska opereras imorgon! Lycka till! Så spännande att februarigruppens operationer börjar komma igång nu :)
För mig är det dags om två veckor. Förhoppningsvis ligger jag på mitt rum på kliniken vid den hör tiden då och är färdigopererad. Undrar verkligen sååå hur brösten kommer att bli. Eftersom jag inte har varit ute efter stora bröst utan fasta, pigga bröst ska det bli så spännande.´med storleken. Mäter ni bröstbredden själva bara rakt över? Jag minns nämligen inte ens om han sa hur många cm jag hade.
Skall du göra både lyft och förstoring? Har du ankarärr? Blev det snyggt sist? Jag skall byta ut mina implantat plus lyft. Hade inte ankarärr sist och är lite nojig för det.
Hej!
Nej jag har inte opererats förut, så jag har inga sådana ärr. Är också lite orolig, mest över smärtan! Hur känns det för dig?
Jag är nog säker på att jag valde round nu! Om det andra är droppformade. Ja jag borde kanske maila honom med oron men samtidigt vet jag inte vad han ska skriva för att göra mig mindre nervös.
Hopp
Kvinna ·
09 feb, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
09 feb, 2019
Någon mer än jag i denna tråd som ska ha mentors anatomiska implantat?
pprinsessan
Kvinna ·
09 feb, 2019
k_-
Kvinna ·
09 feb, 2019
Emeline
Kvinna ·
09 feb, 2019
Lolitamin
Kvinna ·
09 feb, 2019
Lolitamin vill inte skrämma upp dig men mår fruktansvärt. Sover en halvtimme då och då, kan inte äta osv.. hoppas det går bättre för dig ❤️
Emeline
Kvinna ·
09 feb, 2019
Lolitamin vill inte skrämma upp dig men mår fruktansvärt. Sover en halvtimme då och då, kan inte äta osv.. hoppas det går bättre för dig ❤️
Que
Kvinna ·
09 feb, 2019
Que
Kvinna ·
09 feb, 2019
Jag opereras 7/2 på nordiska kliniken! Spännande :)
B-ruden
Kvinna ·
09 feb, 2019
Chana
Kvinna ·
09 feb, 2019
Hopp
Kvinna ·
09 feb, 2019
Jag ska! 395cc av de fastaste bakom muskeln :)
B-ruden
Kvinna ·
09 feb, 2019
pprinsessan
Kvinna ·
09 feb, 2019
Lirishi
Kvinna ·
10 feb, 2019
Hopp
Kvinna ·
10 feb, 2019
Chana jag tror det är morfinet som gör en illamående, speciellt på fastande mage. Och är man redan illamående så är det inte så lockande att äta något haha. Magen kurrade för mig ikväll så har ätit en smörgås men är fortfarande inte sugen på något, får tvinga i mig.
Trodde inte jag skulle må så illa som jag gjort haha.
Hopp förklarade kirurgen varför du inte kan ha bakom muskeln?
Linuli
Kvinna ·
10 feb, 2019
Well, jag fick ingen information kring sådant alls. Väldigt lite information. Jag har ju gått in på Motivas hemsida och sett där, men jag anser att sådant borde man bli upplyst om. Jag fick informationspapper med mig hem ang. dusch, antibiotika, rökning osv. Men inget angående mina implantat. Jag har heller inte bokat in någon tid där vi ska bestämma mer angående mina implantat före operationen. Jag tänkte nog inte på försäkring utan garanti, vad händer om något blir fel med operationen som skulle ha med själva kirurgen att göra osv. Nu har jag researchat på min kirurg och läst en del om honom så det känns tryggt, dock hade jag velat ha information i handen.