shaishai
Kvinna ·
28 nov, 2018
Bröstförstoring februari 2019
BröstförstoringNågon mer som ska op'as i februari 2019 :D? Fick precis en tid till 5.e feb på Reformkliniken :)!
Sortera efter
shaishai
Kvinna ·
10 feb, 2019
shaishai
Kvinna ·
10 feb, 2019
shaishai
Kvinna ·
10 feb, 2019
Hopp
Kvinna ·
10 feb, 2019
Hopp --> Jag ska ha mentors anatomiska! :)
Chana
Kvinna ·
10 feb, 2019
Que
Kvinna ·
10 feb, 2019
Que
Kvinna ·
10 feb, 2019
Godmorgon! Var det någon mer som skulle opereras imorg? Isåfall LYCKA till. Själv skall jag infinna mig på kliniken kl 7. Känns lite surrealistiskt. Haft så mycket annat i huvudet så inte hunnit tänka så mycket på just detta, men nu är jag faktiskt sjukt nervös. O jag minns den jäääääävla smärtan efteråt. I stygnen och ryggen.....andas in, andas ut ?
Hopp
Kvinna ·
10 feb, 2019
Hej! Kul att ha hittat de här forumet och den här tråden. Jag gjorde min op i onsdags 6/2 hos Jesper på akademikliniken. Är super nöjd än sålänge :)
Nu till min fråga! Hur länge kommer ni vara hemma från jobbet ? Jag har tänkt vara hemma minst 2 veckor!
pprinsessan
Kvinna ·
10 feb, 2019
Bhcager
Kvinna ·
10 feb, 2019
shaishai
Kvinna ·
10 feb, 2019
Bounty
Kvinna ·
10 feb, 2019
pprinsessan
Kvinna ·
10 feb, 2019
Lirishi
Kvinna ·
10 feb, 2019
Ska du ha bakom? Har du nå häng idag innan op?
Hopp --> Jag ska ha mentors anatomiska! :)
Tjenix
Kvinna ·
10 feb, 2019
Chana
Kvinna ·
10 feb, 2019
Hur går det för alla februaribröst??
Allt har gått bra för mig! Trött på denna jäkla bh:n! På onsdag ska jag tillbaka till kliniken för suturtagning. Tycker de ser bra ut. Lite "platta" på insidan, alltså från bröstbenet och ut... förmodar att volymen kommer dit så småningom:)
Velade ju lite mellan 380/450 och valde de mindre. Hade nog kunnat ta 450 nu så här i efterhand men är ändå nöjd:) ville ju ha en "söt" ,nätt byst? lätt att bli storleksgalen när man tittar på alla bröstbilder. blev nog lite chockad när jag fick se dem efter op, ... måste fråga HUR mkt han tog bort på onsdag:)
Ärren som jag var sååååå nervös för innan jag bestämde mig för op bryr jag mig inte alls om längre! Får man såhär fasta snygga bröst så spelar de ingen roll! ?
Lycka till alla ni som ska op i veckan!
Chana
Kvinna ·
10 feb, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
10 feb, 2019
shaishai
Kvinna ·
11 feb, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
11 feb, 2019
Aah jag längtar också tills vi är läkta! och nu så räknar jag ner till åb på fredag så att jag kan börja massera mina stenhårda torpeder hahah så att de kan mjukna till o få en rundare form, nu är de super strutiga :)!
Anderzonnn, ladda upp med cola flaskor hemma! Det hjälpte jättemkt mot illamåendet!
Jag vet att jag inte tål morfin, klarar man sig utan det? Kan man säga att man inte alls vill ha det?