shaishai
Kvinna ·
28 nov, 2018
Bröstförstoring februari 2019
BröstförstoringNågon mer som ska op'as i februari 2019 :D? Fick precis en tid till 5.e feb på Reformkliniken :)!
Sortera efter
Que
Kvinna ·
12 feb, 2019
Que
Kvinna ·
12 feb, 2019
Hahaha blev fundersam när du nämnde magen ? har du tjuvkikat på brösten? Såg att du oxå har 625cc round, Patrik ändrade till 625cc på operationsdagen ?
Alltså hur faaaaaan duschar man???? Blir galen, känner mig så ÄCKLIG!
Chana
Kvinna ·
12 feb, 2019
linx
Kvinna ·
12 feb, 2019
Anek78
Kvinna ·
12 feb, 2019
Girlyboo
Kvinna ·
12 feb, 2019
Jag körde dubbel kroppsdusch kvällen innan samt samma morgon, tvättade inte håret :)
sannisen
Kvinna ·
12 feb, 2019
Jag körde dubbel kroppsdusch kvällen innan samt samma morgon, tvättade inte håret :)
Hej! Struntade du i tvätta håret? Jag vill verkligen inte tvätta håret med det då det blir så sjukt torrt och tovor som tar dagar få ur.. sa dom något eller frågade dig om det när du var där sen för op? Vill verkligen inte tvätta håret med de :'(
pprinsessan
Kvinna ·
12 feb, 2019
pprinsessan
Kvinna ·
12 feb, 2019
Chana
Kvinna ·
12 feb, 2019
Usch att många verkar bli illamående. Jag har as lätt för att bli det. Räcker med att åka bil ? dock på papperna ja fick fylla va det en fråga om man har lätt att må illa så kryssade i ja.
Vet att endel kan må illa av narkosen med, men sen när de försvinner ur kroppen kanske man istället mår illa av all medicin. 17 dagar kvar för min den.. Känns som tiden går sakta..men ändå nervös redan nu. Verkar va så olika info från varje Kirug med angående tid innan man får lyfta saker eller tex att endel får en klippt bh medans andra från likande sportbh.. Menar är ju ändå samma ingrepp alla gör. Hoppas ni som opererat er överlever smärtan iallfall. ?♀️??
Jag är också sån som mår illa och kräks lätt. Mår illa av bilåkning, alltid mått illa mycket under mina graviditeter och vid anspänning, då kräks jag. Efter att jag hade tatuerat mina ögonbryn kräktes jag tre gånger på vägen hem av anspänning och av att jag tyckte det var en sån fruktansvärd och obehaglig smärta att bli ristad med kniv i ansiktet, haha!?
Men som jag skrivit innan har jag mått bra hela tiden sedan min op som var för exakt en vecka sedan idag.
Chana
Kvinna ·
12 feb, 2019
Lycka till i veckan tjejer! Chana, kul att höra att du kände likadant som jag om kliniken! Alla var helt underbara :)! Buppie du kommer vara i trygga händer :)!
Emeline, jag la upp en bild häromdagen om du vill titta :)! Keep in mind att de är SVULLNA hahaha och att strutigheten kommer att runda till sig med tiden :)!
Jag behövde bara duscha med hibiscrub när jag kom till kliniken och då behövde jag inte ta håret :) dagen innan op duschade jag som vanligt hemma ocj tog håret en extra gång för att hålla det extra fräscht haha.. nu måste mik stackars man tvätta mitt hår för att jag inte kan lyfta armarna över huvudet
Bounty
Kvinna ·
12 feb, 2019
Ekbröst
Kvinna ·
12 feb, 2019
Vad hade ni med er till kliniken? Mobil, bok, tandborste..? Är det något annat som man behöver? ☺️
Que
Kvinna ·
12 feb, 2019
Jag har fått köra intimservetter som dusch, jag äcklad av mig själv just nu men men ? längtar tills man kan duscha ordentligt, ska bokstavligen talat övernatta i duschen då hahaha!!
Är det sant? Jag gick enbart på Patriks rekommendationer gällande storlek hehe, han kanske blev så nöjd med ditt resultat så att han körde samma storlek och profil på mig oxå ?
Bounty
Kvinna ·
12 feb, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
12 feb, 2019
Hej! Struntade du i tvätta håret? Jag vill verkligen inte tvätta håret med det då det blir så sjukt torrt och tovor som tar dagar få ur.. sa dom något eller frågade dig om det när du var där sen för op? Vill verkligen inte tvätta håret med de :'(
Jag kommer nog att tvätta håret med descutan/hibiscub, tar hellre det säkra före det osäkra ;)
Girlyboo
Kvinna ·
12 feb, 2019
Yes jag struntade i att tvätta håret, va precis som dig rädd för tovor osv :) nej dom sa inget på kliniken, vad är det värsta som kan hända lixom? :D
Girlyboo
Kvinna ·
12 feb, 2019
Jag kommer nog att tvätta håret med descutan/hibiscub, tar hellre det säkra före det osäkra ;)
Jag fick hem papper vad jag skulle Köpa å tvätta kroppen med, är det där som de flesta skrivit. Skulle tvätta kroppen kvällen innan samt morgonen men INTE HÅRET med det Medlet. Ja antar jag får en sån där sak på huvudet när jag opereras ?. Så lustigt att alla kirurger säger olika.
Emeline
Kvinna ·
12 feb, 2019
Jag fick hem papper vad jag skulle Köpa å tvätta kroppen med, är det där som de flesta skrivit. Skulle tvätta kroppen kvällen innan samt morgonen men INTE HÅRET med det Medlet. Ja antar jag får en sån där sak på huvudet när jag opereras ?. Så lustigt att alla kirurger säger olika.
På mitt papper står det nog att tvätta håret.
Men det konstiga var de står 3st dubbel dusch. 1 på morgonen, en på kvällen och sen morgonen innan op.
Men varför morgonen där (den 1a tvätten)? Känner den dagen kommer man ju ändå bara svettas eller vad som så det känns onödig tvättning... självklart förstår jag den på kvällen och den på morgonen på op dagen... men skulle vilja duscha på kliniken då jag ska sitta över 2 Tim i bil för ta mig ner till Uppsala... så kommer nog inte va så "fräsh" ändå.. haha!
Girlyboo
Kvinna ·
12 feb, 2019
På mitt papper står det nog att tvätta håret.
Men det konstiga var de står 3st dubbel dusch. 1 på morgonen, en på kvällen och sen morgonen innan op.
Men varför morgonen där (den 1a tvätten)? Känner den dagen kommer man ju ändå bara svettas eller vad som så det känns onödig tvättning... självklart förstår jag den på kvällen och den på morgonen på op dagen... men skulle vilja duscha på kliniken då jag ska sitta över 2 Tim i bil för ta mig ner till Uppsala... så kommer nog inte va så "fräsh" ändå.. haha!
På mina papper som jag fått ska jag också göra 3st dubbelduschar och det står faktiskt att jag ska ”duscha och tvätta håret vid totalt 3 tillfällen”. Men dubbelduscha håret vid 3 tillfällen låter lite väl, men vet inte om jag då vågar skippa håret på alla 3 duscharna!?
Usch att många verkar bli illamående. Jag har as lätt för att bli det. Räcker med att åka bil ? dock på papperna ja fick fylla va det en fråga om man har lätt att må illa så kryssade i ja.
Vet att endel kan må illa av narkosen med, men sen när de försvinner ur kroppen kanske man istället mår illa av all medicin. 17 dagar kvar för min den.. Känns som tiden går sakta..men ändå nervös redan nu. Verkar va så olika info från varje Kirug med angående tid innan man får lyfta saker eller tex att endel får en klippt bh medans andra från likande sportbh.. Menar är ju ändå samma ingrepp alla gör. Hoppas ni som opererat er överlever smärtan iallfall. ?♀️??