shaishai
Kvinna ·
28 nov, 2018
Bröstförstoring februari 2019
BröstförstoringNågon mer som ska op'as i februari 2019 :D? Fick precis en tid till 5.e feb på Reformkliniken :)!
Sortera efter
Emeline
Kvinna ·
12 feb, 2019
Girlyboo
Kvinna ·
13 feb, 2019
Funderar med på att maila, de bör ju svara samma till oss eftersom båda ska göra på Art Clinic!! Men du kan ju förklara att ditt hår är jättetorrt och du är rädd att du får tovor du inte kan reda ut! Bara att överdriva så kanske du får ”dispens”!? Jag har supertorrt hår så är inte heller superpepp, men kan tänka mig att göra en dubbeldusch men inte mer!
Girlyboo
Kvinna ·
13 feb, 2019
Funderar med på att maila, de bör ju svara samma till oss eftersom båda ska göra på Art Clinic!! Men du kan ju förklara att ditt hår är jättetorrt och du är rädd att du får tovor du inte kan reda ut! Bara att överdriva så kanske du får ”dispens”!? Jag har supertorrt hår så är inte heller superpepp, men kan tänka mig att göra en dubbeldusch men inte mer!
Måste höra med dom, mitt hår har blivit torrare med tiden (som det aldrig varit) ska ta Maila få se vad jag får för svar.. skriver här när/om jag får svar ;)
pprinsessan
Kvinna ·
13 feb, 2019
Girlyboo
Kvinna ·
13 feb, 2019
Alltså dom kan ju inte direkt göra något om ni inte tvättar håret ? det stod i mina papper att jag också skulle göra det men jag sket i det.
B-ruden
Kvinna ·
13 feb, 2019
Emmao
Kvinna ·
13 feb, 2019
pprinsessan
Kvinna ·
13 feb, 2019
Chana
Kvinna ·
13 feb, 2019
Widen
Kvinna ·
13 feb, 2019
Jag mår mycket bättre än jag trodde. Inget illamående, bara extremt svullna tuttar ? min högertutte känns svullnare än vänstra. När jag gjorde min första op för 10000 år sedan på citadell hade jag så ont i ärret att det kändes som bröstvårtan skulle trilla av. Jag skrek rakt ut varje ggn.jag reste mig. Så känner jag inte alls nu. Skönt.
shaishai
Kvinna ·
13 feb, 2019
Jag mår mycket bättre än jag trodde. Inget illamående, bara extremt svullna tuttar ? min högertutte känns svullnare än vänstra. När jag gjorde min första op för 10000 år sedan på citadell hade jag så ont i ärret att det kändes som bröstvårtan skulle trilla av. Jag skrek rakt ut varje ggn.jag reste mig. Så känner jag inte alls nu. Skönt.
Ha ha hade också jättesvullna bröst efter operationen, men skönt att du mår bra! :-) Är du nöjd med din operation hos Tuve annars? Jag opade mig hos honom förra året men blev inte som jag förväntat mig...
Widen
Kvinna ·
13 feb, 2019
Ha ha hade också jättesvullna bröst efter operationen, men skönt att du mår bra! :-) Är du nöjd med din operation hos Tuve annars? Jag opade mig hos honom förra året men blev inte som jag förväntat mig...
Hej Widen! Vad var det som hände om jag får fråga :)? Op’ade mig hos Tuve förra veckan :)
Chana
Kvinna ·
13 feb, 2019
linx
Kvinna ·
13 feb, 2019
Tjenix
Kvinna ·
13 feb, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
13 feb, 2019
Elisaa
Kvinna ·
13 feb, 2019