shaishai
Kvinna ·
28 nov, 2018
Bröstförstoring februari 2019
BröstförstoringNågon mer som ska op'as i februari 2019 :D? Fick precis en tid till 5.e feb på Reformkliniken :)!
Sortera efter
Buppie
Kvinna ·
13 feb, 2019
shaishai
Kvinna ·
13 feb, 2019
shaishai
Kvinna ·
13 feb, 2019
Precis opererats (för ngra dgr sen) å mina bröst ser ut som två strutar. Har sån inre panik över detta. Finns inte en endaste efterbild man kan se någonstans som visar operation direkt efter. Alltså är detta vanligt? Jag känner implantatet så högt upp..
Snartmintur
Kvinna ·
13 feb, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
13 feb, 2019
Jag hoppas verkligen verkligen det, hade inte riktigt förstått att det kan se ut så här efteråt, då alla efterbilder är 6 mån efter. Ingen ja känner som gjort minns att d såg ut så här. Yes förstått att ja måste vänta in ny medlemsnivå men menade att inte ens Google kunde visa ngra bra direkt efter op bilder ?
shaishai
Kvinna ·
13 feb, 2019
Jag hoppas verkligen verkligen det, hade inte riktigt förstått att det kan se ut så här efteråt, då alla efterbilder är 6 mån efter. Ingen ja känner som gjort minns att d såg ut så här. Yes förstått att ja måste vänta in ny medlemsnivå men menade att inte ens Google kunde visa ngra bra direkt efter op bilder ?
Chana
Kvinna ·
14 feb, 2019
Godkväll tjejer! Gjorde som sagt min op-bröstförstoring och bröstlyft imorse på Reformkliniken. Allt har gått jättebra. Trycker som faaaaan över bröstet pga förband o i rygg,ajaj, men annars mår jag bara fint just nu. (Hoppas det håller i sig o inte eskalerar fööör mkt!)Underbar personal med hög servicekänsla. Guldstjärna till Charlotte, Marit, Kerstin, Tuve o de 2 äldre roliga herrarna som ansvarade för narkosen! Vi serveras kaffe,Cola, smärtstillande, på löpande band. Har världens finaste rumskamrat som gjort samma op som mig. Top notch! Nu hoppas vi på att resultatet blir lika bra. Kram på er
Vad glad jag blir av ditt inlägg! På måndag är det min tur och det känns overkligt och nervöst nu!
Elisaa
Kvinna ·
14 feb, 2019
Lirishi
Kvinna ·
14 feb, 2019
Har precis fått se mina nya vänner och jag är sö nöjd att det inte är klokt, precis som jag ville att det skulle se ut och kirurgen sa även att jag slipper bröstbandet då dom redan är fina.! :)
Igår var smärtan jobbigt men idag känns det bra! Detta är verkligen det bästa jag gjort för mig sjölv! Lycka till till er andra som har operationen framför er:) sån lycka alltså
Lisenaj
Kvinna ·
14 feb, 2019
Elisaa
Kvinna ·
14 feb, 2019
Lolitamin
Kvinna ·
14 feb, 2019
Men jösses vad många som mår dåligt och kräks ?? stackare, krya!! Kan inte minnas jag mådde illa efter min första op. Efter korrigeringen hade jag dock typ sjuk frossa, kliade o kröp i hela kroppen. Sjukt obehagligt. Men gick över efter ett par timmar. Nu blir jag helt nervös inför mån
Chana
Kvinna ·
14 feb, 2019
Men jösses vad många som mår dåligt och kräks ?? stackare, krya!! Kan inte minnas jag mådde illa efter min första op. Efter korrigeringen hade jag dock typ sjuk frossa, kliade o kröp i hela kroppen. Sjukt obehagligt. Men gick över efter ett par timmar. Nu blir jag helt nervös inför mån
Jag undrar om den gemensamma nämnaren är morfin? Väldigt många blir sjuka av morfin, kan det vara så?
Lisenaj
Kvinna ·
14 feb, 2019
Hopp
Kvinna ·
14 feb, 2019
Hopp
Kvinna ·
15 feb, 2019
lovvan
Kvinna ·
15 feb, 2019
Jag undrar om den gemensamma nämnaren är morfin? Väldigt många blir sjuka av morfin, kan det vara så?
Tjenix
Kvinna ·
15 feb, 2019
Hopp
Kvinna ·
16 feb, 2019
Nu under em har mitt vänstra bröst svullnat upp och är mer spänt än det andra...
9 dagar sedan op....
Varit likadant för någon annan? Normalt??
Emeline
Kvinna ·
16 feb, 2019
Godkväll tjejer! Gjorde som sagt min op-bröstförstoring och bröstlyft imorse på Reformkliniken. Allt har gått jättebra. Trycker som faaaaan över bröstet pga förband o i rygg,ajaj, men annars mår jag bara fint just nu. (Hoppas det håller i sig o inte eskalerar fööör mkt!)Underbar personal med hög servicekänsla. Guldstjärna till Charlotte, Marit, Kerstin, Tuve o de 2 äldre roliga herrarna som ansvarade för narkosen! Vi serveras kaffe,Cola, smärtstillande, på löpande band. Har världens finaste rumskamrat som gjort samma op som mig. Top notch! Nu hoppas vi på att resultatet blir lika bra. Kram på er