shaishai
Kvinna ·
28 nov, 2018
Bröstförstoring februari 2019
BröstförstoringNågon mer som ska op'as i februari 2019 :D? Fick precis en tid till 5.e feb på Reformkliniken :)!
Sortera efter
Hopp
Kvinna ·
16 feb, 2019
pprinsessan
Kvinna ·
16 feb, 2019
shaishai
Kvinna ·
17 feb, 2019
shaishai
Kvinna ·
17 feb, 2019
Hopp
Kvinna ·
17 feb, 2019
Hopp
Kvinna ·
17 feb, 2019
B-ruden
Kvinna ·
17 feb, 2019
shaishai
Kvinna ·
17 feb, 2019
Emeline
Kvinna ·
17 feb, 2019
Buppie
Kvinna ·
17 feb, 2019
Lycka till imorgon Buppie!
Anderzonnn
Kvinna ·
18 feb, 2019
Emmao
Kvinna ·
18 feb, 2019
Sunshine700
Kvinna ·
18 feb, 2019
Hej allesammans!
Fy vad jag avskyr bh:n och bröstbandet. Har super svullna armhålor och band+bh skapar ett fruktansvärt tryck/obehag i armhålorna på mig. Kan inte hålla armarna intill kroppen när jag står upp så svullet och upptryckt allt är. Hoppas innerligt att detta lägger sig allteftersom för jag håller på att bli galen. Är super öm i överarmarna men har inga större problem att lyfta armarn över huvudet eller tvätta håret etc. Ngn annan som upplever samma typ av besvär? Jag har i samband med dusch suttit en längre stund utan tortyren och bandet och läst el dylikt för att få någon slags återhämtningsperiod he he. Tänker att det inte kan påverka slutresultatet av huvudtaget. Hur känner ni andra? Någon som känner igen sig?
Emeline
Kvinna ·
18 feb, 2019
Hej allesammans!
Fy vad jag avskyr bh:n och bröstbandet. Har super svullna armhålor och band+bh skapar ett fruktansvärt tryck/obehag i armhålorna på mig. Kan inte hålla armarna intill kroppen när jag står upp så svullet och upptryckt allt är. Hoppas innerligt att detta lägger sig allteftersom för jag håller på att bli galen. Är super öm i överarmarna men har inga större problem att lyfta armarn över huvudet eller tvätta håret etc. Ngn annan som upplever samma typ av besvär? Jag har i samband med dusch suttit en längre stund utan tortyren och bandet och läst el dylikt för att få någon slags återhämtningsperiod he he. Tänker att det inte kan påverka slutresultatet av huvudtaget. Hur känner ni andra? Någon som känner igen sig?
Har du fortfarande problem?
Gjorde du inte bröstförstoringen i dec?
Yoana
Kvinna ·
18 feb, 2019
shaishai
Kvinna ·
18 feb, 2019
shaishai
Kvinna ·
18 feb, 2019
Tjenix
Kvinna ·
18 feb, 2019
Tjenix
Kvinna ·
18 feb, 2019
Hopp
Kvinna ·
18 feb, 2019
Opererades igår och den här smärtan alltså 😢 Ska inte skrämma upp någon för det där är så sjukt individuellt, men jag tycker det är olidligt. Mår bara illa och kräks i timmar om jag tar den starkare tabletten (Oxynorm), men utan gör det ju så förbannat ont! Hittar inte något bra sätt att ligga på så inte mycket sömn än. Cola fick jag på kliniken och gud vad jag kräktes sen så vill typ inte ens lukta på en Cola just nu, annars tar jag alla tips jag kan få från er tjejer! Fan vad jag beundrar alla som går igenom detta!!