shaishai
Kvinna ·
28 nov, 2018
Bröstförstoring februari 2019
BröstförstoringNågon mer som ska op'as i februari 2019 :D? Fick precis en tid till 5.e feb på Reformkliniken :)!
Sortera efter
shaishai
Kvinna ·
18 feb, 2019
Chana
Kvinna ·
18 feb, 2019
Emmao
Kvinna ·
18 feb, 2019
Emmao, jag knäpper upp min bh from hell och tar av bandet varje morgon då bygeln har arbetat in sig i huden :O! Sååå skönt o ta av sig allt! O klia på bh märkena är det bästa :)!!
Jag har snitten i armhålorna :) har inte du också det emmao? Jag hade armarna fastklistrade på sidorna första veckan då jag tyckte det sved vid snitten OCH för att jag var rädd att få ont, vågade lyfta efter återbesöket i fredags efter att Tuve bad mig sätta händerna på huvudet :P
Chana
Kvinna ·
18 feb, 2019
Hej allesammans!
Fy vad jag avskyr bh:n och bröstbandet. Har super svullna armhålor och band+bh skapar ett fruktansvärt tryck/obehag i armhålorna på mig. Kan inte hålla armarna intill kroppen när jag står upp så svullet och upptryckt allt är. Hoppas innerligt att detta lägger sig allteftersom för jag håller på att bli galen. Är super öm i överarmarna men har inga större problem att lyfta armarn över huvudet eller tvätta håret etc. Ngn annan som upplever samma typ av besvär? Jag har i samband med dusch suttit en längre stund utan tortyren och bandet och läst el dylikt för att få någon slags återhämtningsperiod he he. Tänker att det inte kan påverka slutresultatet av huvudtaget. Hur känner ni andra? Någon som känner igen sig?
Chana
Kvinna ·
18 feb, 2019
Shaishai- fixk du någon tid för nästa besök? Fått för mig att det är ett besök efter 3 mån men jag har kanske fel för mig?
Girlyboo
Kvinna ·
18 feb, 2019
k_-
Kvinna ·
18 feb, 2019
B-ruden
Kvinna ·
19 feb, 2019
Buppie
Kvinna ·
19 feb, 2019
Chana
Kvinna ·
19 feb, 2019
Snart är det min tur, sjukt nervös... men på torsdag gäller det. Glad jag har min man med mig...
Är orolig som bara den nu över smärtstillande, blir så dålig av det och som jag nu läst är ni många som blir det.. är det någon som druckit Cola zero och det funkat? Jag kan inte dricka något med socker så undrar om det funkar....
Tjenix
Kvinna ·
19 feb, 2019
AnnaElisabeth
Kvinna ·
19 feb, 2019
Chana
Kvinna ·
19 feb, 2019
Grattis till alla nya bröst?
Nu har jag bytat tejpen själv för första gången. Kändes äckligt att dra av den, kändes som att hela bröstvårtan skulle följa med haha
Ärren såg fina ut, små knutor längst ut i ändarna av ärren under vecket... vet inte vad det kan vara?
Dock tycker jag att ärren under vecken är väldigt långa, de går långt ut på sidorna och även långt fram mot bröstbenet... hur ser era ärr ut ni som lyft?
Lelle92
Kvinna ·
19 feb, 2019
pprinsessan
Kvinna ·
19 feb, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
20 feb, 2019
Hej alla! Så spännande att höra allas berättelser men blir sååå nervös då ni säger att ni mår så illa! Har så lätt att bli illamående så man kanske kan skippa morfinet, eller kommer det göra för ont då?? Ska opereras på NK den 27 februari :D
Anderzonnn
Kvinna ·
20 feb, 2019
Så kul att läsa alla inlägg?. Än är vi några kvar i tråden som inte opererats ännu. För min del är det i övermorgon som gäller men jag börjar känna mig sjuk! Inte konstigt för hela familjen har varit genomförkylda. Hoppas inte det ställer till det på torsdag? Någon som vet eller varit med om samma?
Buppie
Kvinna ·
20 feb, 2019
Hopp
Kvinna ·
20 feb, 2019
AnnaElisabeth
Kvinna ·
20 feb, 2019
Shaishai- fixk du någon tid för nästa besök? Fått för mig att det är ett besök efter 3 mån men jag har kanske fel för mig?