shaishai
Kvinna ·
28 nov, 2018
Bröstförstoring februari 2019
BröstförstoringNågon mer som ska op'as i februari 2019 :D? Fick precis en tid till 5.e feb på Reformkliniken :)!
Sortera efter
Buppie
Kvinna ·
28 jan, 2019
Mammabella
Kvinna ·
28 jan, 2019
shaishai
Kvinna ·
28 jan, 2019
shaishai
Kvinna ·
28 jan, 2019
Vilken mått på bröstkorg. Jag va också bred fick jag höra på konsultation. Velar mellan olika storlekar.
Anderzonnn
Kvinna ·
28 jan, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
28 jan, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
28 jan, 2019
Mammabella
Kvinna ·
28 jan, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
28 jan, 2019
Emmao
Kvinna ·
29 jan, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
29 jan, 2019
Buppie
Kvinna ·
29 jan, 2019
Buppie : Fast man gör ju ristestet hemma? i en bh med kupa som man VILL kunna fylla ut. Och därav väljer cc utifrån det. Som FÖRHOPPNINGSVIS fyller ut den storleken man vill uppnå? Jag har inte ens bestämt att jag ska lägga i 400cc. Utan jag velar fortfarande mellan tre storlekar o testar flera cc. Jag har köpt tre olika kup storlekar som jag HOPPAS /ÖNSKAR uppnå någon av dom! Och därav lägger i så mycket att ris på så vis. Sen får man ju se lite i efterhand hur de blir. Om man inte gör ristestet å man bara chansar på tex olika siffror 250,400cc osv, hur vet du då om du når de önskemålet du helst vill komma nära? . Sen kanske de blir någon skillnad hit å dit efteråt absolut, men man testar ju ändå. Jag tänker det jag vill uppnå därav skrivit. Jag testar ju inte bara nått på konsultation å tänker " detta kanske blir en c eller d". ☺️ Samt har jag inte heller ändrat infon som jag skrev om mig här i början, vart medlem nu ett tag å inte skrivit dit ny beskrivning. ☺️
Buppie
Kvinna ·
29 jan, 2019
Vilken mått på bröstkorg. Jag va också bred fick jag höra på konsultation. Velar mellan olika storlekar.
Jag har 13 cm i bröstbredd :)
Buppie, jag har pengar sparade som jag använde mig av :) min man stöttar mig i mitt val och tror att han är minst lika taggad som jag, få lite bröst att klämma på :P .. hur är det med dig :)?
Anderzonnn
Kvinna ·
29 jan, 2019
shaishai
Kvinna ·
30 jan, 2019
Jag har 13 cm i bröstbredd :)
Buppie, jag har pengar sparade som jag använde mig av :) min man stöttar mig i mitt val och tror att han är minst lika taggad som jag, få lite bröst att klämma på :P .. hur är det med dig :)?
Vad kul :) Min man stöttar också men tycker det är lite onödigt. Han bryr sig inte och tycker de är fina, så vi får se vad han säger efter op. Finansiering sker via gåvopengar, har en rik farfar som ger stora klumpsummor lite då och då.
Emmao
Kvinna ·
30 jan, 2019
Eleeea
Kvinna ·
30 jan, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
31 jan, 2019
Hopp
Kvinna ·
31 jan, 2019