Sarael
Kvinna ·
31 aug, 2021
Bröstförstoring hösten 2021
BröstförstoringKänns som det behövs en sån här tråd! Vill gärna följas åt med er andra som ska opereras i höst :) Känns skönt att peppa varandra! Själv ska jag göra en bröstförstoring och nippelplastik på AK i Göteborg den 30 september. Har idag en liten A och hoppas på en liten C. Velar fortfarande om storlekar och ska tillbaka till kliniken nästa vecka för att prova implantat igen. Det blir i alla fall Mentor anatomiska med låg profil, vill ha lite överpol och ett naturligt resultat. Är rätt nervös faktiskt! Har gjort många operationer tidigare, men inga plastikoperationer. Känns så orealistiskt att jag kommer få bröst! Anser knappt att jag har några just nu. Kan inte ens föreställa mig det. Men i övrigt är jag så himla pepp! Hur känns det för er? När och var har ni op? Vad är era förväntningar? :)
Sortera efter
Sarael
Kvinna ·
17 okt, 2021
Majken11
Kvinna ·
18 okt, 2021
zijn
Kvinna ·
18 okt, 2021
Majken11
Kvinna ·
18 okt, 2021
Sofi89
Kvinna ·
18 okt, 2021
Majken11
Kvinna ·
18 okt, 2021
Sarael
Kvinna ·
18 okt, 2021
Sarael
Kvinna ·
18 okt, 2021
Hej alla imorgon är det min Stora dag. 11.30 ska ja befinna mig på kliniken och hoppas sen man vaknar upp med 2 bulor på bröstet ?
Jonthe1982
Man ·
18 okt, 2021
Så!nu har man läst alla 31 sidor, tog några timmar haha😀
Var ändå en kul, intressant läsning då tjejen har bokad tid idag på akademi gbg.
Hon bokade konsultation redan nästa vecka hos Armin Assareh, fast det fanns så väldans lite information om honom. Plus att han började på AkademiKliniken för blott 3 månader sedan samt ett lite underligt inlägg om honom ang ålder och utbildningsgrad fick oss lite aviga.
Vi bokade om till DR Jonas Lundberg. Såg filmen han lagt ut på akademiklinikens hemsida och man blev ju lite kär i han🙂.
Han verkar ju faktiskt väldigt omtyckt också. Ser ju under era inlägg att många här inne har haft honom.
Min lilla fråga är väl hur Jonas känns i verkligheten? Har någon erfarenheter utav Armin?
Tacksam för svar :)
Sofi89
Kvinna ·
18 okt, 2021
Sarael
Kvinna ·
19 okt, 2021
Så!nu har man läst alla 31 sidor, tog några timmar haha😀
Var ändå en kul, intressant läsning då tjejen har bokad tid idag på akademi gbg.
Hon bokade konsultation redan nästa vecka hos Armin Assareh, fast det fanns så väldans lite information om honom. Plus att han började på AkademiKliniken för blott 3 månader sedan samt ett lite underligt inlägg om honom ang ålder och utbildningsgrad fick oss lite aviga.
Vi bokade om till DR Jonas Lundberg. Såg filmen han lagt ut på akademiklinikens hemsida och man blev ju lite kär i han🙂.
Han verkar ju faktiskt väldigt omtyckt också. Ser ju under era inlägg att många här inne har haft honom.
Min lilla fråga är väl hur Jonas känns i verkligheten? Har någon erfarenheter utav Armin?
Tacksam för svar :)
Majken11
Kvinna ·
19 okt, 2021
Sofi89
Kvinna ·
19 okt, 2021
zijn
Kvinna ·
19 okt, 2021
Hej alla imorgon är det min Stora dag. 11.30 ska ja befinna mig på kliniken och hoppas sen man vaknar upp med 2 bulor på bröstet ?
Majken11
Kvinna ·
19 okt, 2021
Majken11
Kvinna ·
19 okt, 2021
Sarael
Kvinna ·
19 okt, 2021
Jag måste sluta att titta på mina bröst nu?mår dåligt o tycker det inte händer någonting med formen:(
Börjat dessutom skymta db på ena, felet jag opererade mig för?Hoppas innerligt att det förändrar sig o inte blir värre! Fy fan alltså. Tur jag börjar jobba nästa vecka så man tänker på något annat o inte läser sönder alla trådar här om diverse komplikationer!
Sofi89
Kvinna ·
19 okt, 2021
Majken11
Kvinna ·
19 okt, 2021
ddxxvv010
Kvinna ·
19 okt, 2021
Hur känner du dig nudå, med allt? Känns det lite bättre med val av storlek och så? Det kanske känns mer rätt ju mer de börjar kännas som bröst och inte som två bollar.. ?