Sarael
Kvinna ·
31 aug, 2021
Bröstförstoring hösten 2021
BröstförstoringKänns som det behövs en sån här tråd! Vill gärna följas åt med er andra som ska opereras i höst :) Känns skönt att peppa varandra! Själv ska jag göra en bröstförstoring och nippelplastik på AK i Göteborg den 30 september. Har idag en liten A och hoppas på en liten C. Velar fortfarande om storlekar och ska tillbaka till kliniken nästa vecka för att prova implantat igen. Det blir i alla fall Mentor anatomiska med låg profil, vill ha lite överpol och ett naturligt resultat. Är rätt nervös faktiskt! Har gjort många operationer tidigare, men inga plastikoperationer. Känns så orealistiskt att jag kommer få bröst! Anser knappt att jag har några just nu. Kan inte ens föreställa mig det. Men i övrigt är jag så himla pepp! Hur känns det för er? När och var har ni op? Vad är era förväntningar? :)
Sortera efter
MrsPw
Kvinna ·
09 sep, 2021
DrAB
Kvinna ·
11 sep, 2021
M.S
Kvinna ·
13 sep, 2021
MrsPw
Kvinna ·
13 sep, 2021
Hej där ute!
Missat denna tråd helt???.
Mamma på 31år, tidigare bröstförstoring med 375cc bakom muskeln.
Op på onsdag, byte av implantat men framför muskeln???.
Nervös som faaaaaaan
CocoChanel
Kvinna ·
13 sep, 2021
Sarael
Kvinna ·
13 sep, 2021
Hej allesammans, så spännande att läsa denna tråden!? Jag har själv en inbokad operation hos Bellakliniken 1/11. Så sjukt taggad men samtidigt lite kluven om jag har valt rätt storlek.. är lite rädd över att jag skall bli missnöjd för att jag tog för liten storlek samtidigt så vill jag inte ha för stora.? Är/har någon utav er också varit i samma sits jag är i just nu?
Mvh
CocoChanel
Kvinna ·
13 sep, 2021
Sarael
Kvinna ·
13 sep, 2021
Tack snälla!?
Tack för tipset, jag får slå en signal till kliniken imorgon och kika om jag kan komma förbi och prova igen! Är du nöjd i övrigt med din storlek?
Mvh
DrAB
Kvinna ·
13 sep, 2021
ms.anja
Kvinna ·
13 sep, 2021
CocoChanel
Kvinna ·
14 sep, 2021
Tack snälla!?
Tack för tipset, jag får slå en signal till kliniken imorgon och kika om jag kan komma förbi och prova igen! Är du nöjd i övrigt med din storlek?
Mvh
Hehe, jag vet inte än! Opereras om 2,5 vecka, men känner mig så säker som jag kan vara nu innan på att det är rätt. Har helt slutat känna mig nojig över storleken, men ska helt klart bli spännande att se hur det känns efter operationen! :) Hoppas det hjälper dig också att testa implantat en gång till!
annjo
Kvinna ·
14 sep, 2021
zijn
Kvinna ·
14 sep, 2021
Så kul att läsa denna tråd.
Jag opererade mig i torsdags, 9/9 på Art Clinic i Göteborg, Martin Halle.
360 cc Motiva ergonomix.
Jag är väldigt nöjd än så länge och det har gått över förväntan efter operationen. Jag känner ingen smärta längre men går lite stelt fortfarande.
Jag hade ju längtat efter detta så länge så det är fortfarande lite svårt att förstå att det är gjort nu :)
M.S
Kvinna ·
14 sep, 2021
M.S
Kvinna ·
14 sep, 2021
Sarael
Kvinna ·
14 sep, 2021
Duschen avklarad, imorgon gäller det ????. Tror knappt att det är sant, dagarna har bara flugit förbi! Strax efter lunch har jag tid, men har en bit att åka plus lämna barn på skolan.
Jag längtar efter en snus så jag döööööör????
CocoChanel
Kvinna ·
14 sep, 2021
Duschen avklarad, imorgon gäller det ????. Tror knappt att det är sant, dagarna har bara flugit förbi! Strax efter lunch har jag tid, men har en bit att åka plus lämna barn på skolan.
Jag längtar efter en snus så jag döööööör????
M.S
Kvinna ·
15 sep, 2021
CocoChanel
Kvinna ·
15 sep, 2021
Tusen tack!?
Känner mig tillfälligt väldigt lugn. Sovit skit dåligt och sugen som fan på snus??.
Ska snart väcka sonen, ge han frulle. Se till att han blir färdig till 8 och sedan ta min sista dusch och invänta min skjuts vid 10??
CocoChanel
Kvinna ·
15 sep, 2021
Så kul att läsa denna tråd.
Jag opererade mig i torsdags, 9/9 på Art Clinic i Göteborg, Martin Halle.
360 cc Motiva ergonomix.
Jag är väldigt nöjd än så länge och det har gått över förväntan efter operationen. Jag känner ingen smärta längre men går lite stelt fortfarande.
Jag hade ju längtat efter detta så länge så det är fortfarande lite svårt att förstå att det är gjort nu :)