Tjingeling
Kvinna ·
31 okt, 2021
Bröstförstoring i dec 2021
BröstförstoringHej! Jag har en bröstförstoring inplanerad 13/12 och tycker att det vore skönt om vi som ska göra en operation i december kunde stötta varandra i en tråd, för jag är lite nervös. Jag är självklar över beslutet men det känns lite läskigt ändå… kan vara skönt att veta om andra tjejer som är i samma situation, och att kunna bolla känslor och situationer från stort till smått i en sådan här process. Jag ska ha mentor, 375 cc anatomiska bakom muskeln. Jag / Charles från Victoriakliniken har varit inne på att lägga framför muskeln då jag tränar väldigt mycket, men efter flera konsultationer så tog vi beslutet bakom muskeln då det fanns risk att implantatkanterna skulle synas mellan brösten då implantaten var av modell större och min hud är lite tunn. Så nu är jag lite nervös, då jag blev tvungen att ställa om mitt mindset. Tycker du att en stöttande grupp kan vara en bra idé så skriv gärna.
Sortera efter
lillzan
Kvinna ·
14 dec, 2021
Lunabelle
Kvinna ·
14 dec, 2021
W1k
Kvinna ·
14 dec, 2021
W1k hur gick det annars med återbesöket? Vad händer för dig nu kommande veckorna? Jag ska ha tortyrbhn samt bröstband dygnet runt i fyra veckor till. Men får äntligen duscha med tvål, dock ingen deo eller rakning i armhålorna ?. Får också sova plant igen, yei ?
Ebba25
Kvinna ·
14 dec, 2021
W1k hur gick det annars med återbesöket? Vad händer för dig nu kommande veckorna? Jag ska ha tortyrbhn samt bröstband dygnet runt i fyra veckor till. Men får äntligen duscha med tvål, dock ingen deo eller rakning i armhålorna ?. Får också sova plant igen, yei ?
Hade ju som sagt återbesök via Mail och det sas ingenting mer än kompresserna. Kommer inte ihåg vad Said sa efter op hur länge jag skulle ha bröstbandet, man var ju inte riktigt i skick för att ta in så mycket information ? Tänker att jag kör på tortyrbhn tills dom andra kommit med posten, misstänker att det kan ta ett tag, bröstbandet får jag nog maila och fråga om!
Har du alltså kunnat sova på sida innan återbesöket??
W1k
Kvinna ·
14 dec, 2021
Hade ju som sagt återbesök via Mail och det sas ingenting mer än kompresserna. Kommer inte ihåg vad Said sa efter op hur länge jag skulle ha bröstbandet, man var ju inte riktigt i skick för att ta in så mycket information ? Tänker att jag kör på tortyrbhn tills dom andra kommit med posten, misstänker att det kan ta ett tag, bröstbandet får jag nog maila och fråga om!
Har du alltså kunnat sova på sida innan återbesöket??
Haha nej allt som sades efter op är som bortblåst ?
Nej jag har sovit sittandes fram till igår, nu sover jag nästan helt plant på rygg med två kuddar under huvudet. ?
lillzan
Kvinna ·
15 dec, 2021
Lunabelle
Kvinna ·
15 dec, 2021
Jkh
Kvinna ·
15 dec, 2021
lillzan
Kvinna ·
15 dec, 2021