Tjingeling
Kvinna ·
31 okt, 2021
Bröstförstoring i dec 2021
BröstförstoringHej! Jag har en bröstförstoring inplanerad 13/12 och tycker att det vore skönt om vi som ska göra en operation i december kunde stötta varandra i en tråd, för jag är lite nervös. Jag är självklar över beslutet men det känns lite läskigt ändå… kan vara skönt att veta om andra tjejer som är i samma situation, och att kunna bolla känslor och situationer från stort till smått i en sådan här process. Jag ska ha mentor, 375 cc anatomiska bakom muskeln. Jag / Charles från Victoriakliniken har varit inne på att lägga framför muskeln då jag tränar väldigt mycket, men efter flera konsultationer så tog vi beslutet bakom muskeln då det fanns risk att implantatkanterna skulle synas mellan brösten då implantaten var av modell större och min hud är lite tunn. Så nu är jag lite nervös, då jag blev tvungen att ställa om mitt mindset. Tycker du att en stöttande grupp kan vara en bra idé så skriv gärna.
Sortera efter
Tjingeling
Kvinna ·
23 dec, 2021
Ebba25
Kvinna ·
23 dec, 2021
Förresten, Mommy3 och Ebba25, kan ni inte lägga upp bilder så att man kan följa hur brösten ändrar form? Tycker alltid att det är intressant att se, för då förstår man lite bättre hur mycket de förändras.
majskolven
Kvinna ·
23 dec, 2021
Jenny8203
Kvinna ·
23 dec, 2021
Jkh
Kvinna ·
23 dec, 2021
Cherryblossom
Kvinna ·
23 dec, 2021
Förresten, Mommy3 och Ebba25, kan ni inte lägga upp bilder så att man kan följa hur brösten ändrar form? Tycker alltid att det är intressant att se, för då förstår man lite bättre hur mycket de förändras.
Jag lider med dig som fick uppskjuten optid! Man är ju så inställd på sitt datum och räknar verkligen ner dagarna!! :( men det kommer vara värt väntan!
Jag la upp några bilder i silvergalleriet ifall du vill se processen för mig fram tills nu. :)
Ebba25
Kvinna ·
23 dec, 2021
Jag lider med dig som fick uppskjuten optid! Man är ju så inställd på sitt datum och räknar verkligen ner dagarna!! :( men det kommer vara värt väntan!
Jag la upp några bilder i silvergalleriet ifall du vill se processen för mig fram tills nu. :)
Tusen tack! Jag hoppas verkligen att tiden går snabbt, för man går ju runt och nojar över storlek och operation och annat så man vill ju inte dra ut på det i onödan.
Wow vad fina dina bröst är redan! Intressant att det där är Mini, trodde att de skulle upplevas mindre "putiga" och plattare på något sätt om man har väldigt lite byst från början, men de har verkligen en superfin form. Och spännande att du valde Ergonomix 2! Jag funderade på det men har ändå valt Mentor anatomiska eftersom Patrik trodde att det skulle bli bäst på mig. Hur resonerade du kring val om storlek och profil?
Miab
Kvinna ·
23 dec, 2021
LLL21
Kvinna ·
23 dec, 2021
Amanda_KS
Kvinna ·
23 dec, 2021
LLL21
Kvinna ·
23 dec, 2021
majskolven
Kvinna ·
23 dec, 2021
lillzan
Kvinna ·
23 dec, 2021
Amanda_KS
Kvinna ·
23 dec, 2021
Vad tråkigt att höra att du inte känner dig nöjd med storleken. Skulle du kunna lägga upp en bild på resultatet hittills? Och kanske bild på vad du hade önskat eller beskriva vad du hade önskat? Så kanske någon (som vet mer än jag) hjälpa dig att förklara vad du kan vänta dig. Hoppas det ordnar sig för dig!
Amanda_KS
Kvinna ·
23 dec, 2021
Amanda_KS: jag tyckte mina såg sjukt platta och små ut precis när jag var nyopererad! Jag la in 600cc, nu är dom nästan enorma enligt mig haha :) hoppas dom sjunker och svullnaden går ner asap istället
Mommy3
Kvinna ·
23 dec, 2021
Ebba25
Kvinna ·
23 dec, 2021
majskolven
Kvinna ·
23 dec, 2021
Pojkmamman
Kvinna ·
24 dec, 2021