ninjaboob
Kvinna ·
09 okt, 2023
Bröstförstoring i januari 2024
BröstförstoringJag har sett tidigare trådar där folk som ska opereras samtidigt hänger - så jag testar också nu! Jag ska boka tid för bröstförstoring i januari 2024 och är supertaggad! Ska innan dess på ännu en konsultation för att testa storlek igen. Det är ju fördelaktigt när man hinner fundera lite i och med att tiden är ett tag framåt ;) Vilka ska mer göra OP i januari??
Sortera efter
Whitney
Kvinna ·
10 jan, 2024
Whitney
Kvinna ·
10 jan, 2024
Jag ska opereras den 23e i Linköping. Lägga in 370 och 405cc, Mentor siltex moderate plus bakom muskel. Sååå nervös! Har ni några tips inför första veckan hemma? :)
Whitney
Kvinna ·
10 jan, 2024
Whitney
Kvinna ·
11 jan, 2024
Emmav93
Kvinna ·
11 jan, 2024
Godmorgon tjejer?
Ni som gjort era operationer!
Vilken typ av Bh fick ni?
Jag har fått en med bygel?. Och det känns sådär?. Med tanke på att jag gjorde även ett lyft!
Skaver ju mot såren ?
Nnil
Kvinna ·
11 jan, 2024
Godmorgon tjejer?
Ni som gjort era operationer!
Vilken typ av Bh fick ni?
Jag har fått en med bygel?. Och det känns sådär?. Med tanke på att jag gjorde även ett lyft!
Skaver ju mot såren ?
Whitney
Kvinna ·
11 jan, 2024
Yohonney
Kvinna ·
11 jan, 2024
Min syster fick också med bygel när hon gjorde sina bröst!
Det är typ 7-8 år sedan nu, och vi gjorde det inte på samma klinik.
Tycker det är lite märkligt?
Men ska på återbesök nästa fredag. Så jag ska se om man inte kan byta till en utan bygel!
Whitney
Kvinna ·
11 jan, 2024
Låter fruktansvärt obekvämt med bygel i detta läge ?
Hoppas du kan få en mjukare sen!
Längtar tills min operation nu, om en vecka har jag nya tuttar ?
Min syster fick också med bygel när hon gjorde sina bröst!
Det är typ 7-8 år sedan nu, och vi gjorde det inte på samma klinik.
Tycker det är lite märkligt?
Men ska på återbesök nästa fredag. Så jag ska se om man inte kan byta till en utan bygel!
Emmav93
Kvinna ·
11 jan, 2024
Whitney
Kvinna ·
11 jan, 2024
Hur mår ni?
Detta är nog värsta dagen hittills för mig. Känns bokstavligen som om att allt bara ska spängas. Stränar, och har svårt att andas. Känns bättre när jag rör mig i lugn takt men de är svårt när jag normalt sett flyger fram med allt som har med familjeliv att göra. Dör av tristess och smärta.
Emmav93
Kvinna ·
11 jan, 2024
Samma här?. Värsta dagen hittills! Har haft så ont,Det känns verkligen som de ska sprängas i sönder???. Har även ont i såren !
Har hört att dag 2-3 är värst?. Hoppas på att morgon dagen blir bättre?
Ville ju gå ut på en promenad idag!! Det hade aldrig gått ?
Hur mår ni?
Detta är nog värsta dagen hittills för mig. Känns bokstavligen som om att allt bara ska spängas. Stränar, och har svårt att andas. Känns bättre när jag rör mig i lugn takt men de är svårt när jag normalt sett flyger fram med allt som har med familjeliv att göra. Dör av tristess och smärta.
Phew
Kvinna ·
11 jan, 2024
Emmav93
Kvinna ·
12 jan, 2024
Whitney
Kvinna ·
12 jan, 2024
Whitney
Kvinna ·
15 jan, 2024
Hej alla! Jag ska opereras den 15 jan ?? känner mig lugn men kommer nog vara nojjig dagen innan, just sövningen tycker jag känns läskig ?
Yohonney
Kvinna ·
15 jan, 2024
Hej alla! Jag ska opereras den 15 jan ?? känner mig lugn men kommer nog vara nojjig dagen innan, just sövningen tycker jag känns läskig ?
Stora dagen idag?
Stort lycka till ?
Yohonney
Kvinna ·
15 jan, 2024
Fjalar
Kvinna ·
15 jan, 2024
Hej tjejer!
Nu har det snart gått en vecka, hur mår ni? Hur har veckan varit??
Brösten är jättefina men lite större än vad jag hade tänkt mig hehe. Kommer nog bli bra sen när svullnaden lägger sig :) Hade lite träningsvärk/stela muskler i axlar-bröstrygg-mage de första dagarna men det är helt borta nu. Har dock kvar lite muskelsammandragningar i bröstmusklerna som gör ont och är jobbigt.
Är så glad att jag flätade mitt hår innan op. Det ser faktiskt helt okej ut fortfarande nu dag 6.
Är du peppad inför din op??
Yohonney
Kvinna ·
15 jan, 2024
Hej! Jag opererades för snart en vecka sen och det har verkligen varit upp och ner under veckan. Bra med den smärtstillande medicinen men fick problem med förstoppning (har väldigt känslig mage). Så besvärligt med ytterligare en sak som inte går smidigt. Har varit lite svårt att sova på natten också så är lite som en zombie på dagen. Slutade med morfinliknande preparat dag 4 och mår ändå bättre än förväntat :)Hej tjejer!
Nu har det snart gått en vecka, hur mår ni? Hur har veckan varit??
Brösten är jättefina men lite större än vad jag hade tänkt mig hehe. Kommer nog bli bra sen när svullnaden lägger sig :) Hade lite träningsvärk/stela muskler i axlar-bröstrygg-mage de första dagarna men det är helt borta nu. Har dock kvar lite muskelsammandragningar i bröstmusklerna som gör ont och är jobbigt.
Är så glad att jag flätade mitt hår innan op. Det ser faktiskt helt okej ut fortfarande nu dag 6.
Är du peppad inför din op??
Ja känner att det knastrar hela tiden, mest på overkanten ?