ninjaboob
Kvinna ·
09 okt, 2023
Bröstförstoring i januari 2024
BröstförstoringJag har sett tidigare trådar där folk som ska opereras samtidigt hänger - så jag testar också nu! Jag ska boka tid för bröstförstoring i januari 2024 och är supertaggad! Ska innan dess på ännu en konsultation för att testa storlek igen. Det är ju fördelaktigt när man hinner fundera lite i och med att tiden är ett tag framåt ;) Vilka ska mer göra OP i januari??
Sortera efter
Lovle
Kvinna ·
15 jan, 2024
Whitney
Kvinna ·
15 jan, 2024
Tyvärr blev det flyttat till onsdag så får stå ut lite till ??
Hej alla! Jag ska opereras den 15 jan ?? känner mig lugn men kommer nog vara nojjig dagen innan, just sövningen tycker jag känns läskig ?
Stora dagen idag?
Stort lycka till ?
Whitney
Kvinna ·
15 jan, 2024
Hej tjejer!
Nu har det snart gått en vecka, hur mår ni? Hur har veckan varit??
Whitney
Kvinna ·
15 jan, 2024
Tack för svar Whtiney! :) Då ska jag ladda upp med lite c-vitamin med!
Ja jag ska bara göra implantat utan lyft. Är lite orolig då jag har 350-400 i egen vävnad med kirurgen sa att inget lyft behövs ändå, hoppas han har rätt, haha. Hur gjorde ni andra med descutan, han sa att jag inte behöver använda i hår eller ansikte. Får man då smörja in ansiktet ändå? Inte fått svar på den frågan från honom :)
Emmav93
Kvinna ·
15 jan, 2024
Hej tjejer!
Nu har det snart gått en vecka, hur mår ni? Hur har veckan varit??
Fjalar
Kvinna ·
16 jan, 2024
Hur ofta per dag tog du den smärtstillande medicinen? Såg idag att jag har fått en sorts tablett på recept så ska hämta ut de imorgon ? natten oroar mig lite då jag alltid sover på mage så blir svårt att vänja sig vid rygg plus smärtan ?
Tack för tipset med att fläta håret, det ska jag göra! Jag är super pepp, längtar tills jag är hemma igen efter operationen och får se mina barn (känns läskigt att bli sövd)?
Fjalar
Kvinna ·
16 jan, 2024
Emmav93
Kvinna ·
16 jan, 2024
Mitt ena "plåster" släppte i ena kanten. Försökte först tejpa det med kirurgtejp men det släppte också. Så igår fick jag hjälp att ta bort, tjuvkika(!) och sätta dit ett nytt. Har varit lite nojjig över hur ärret skulle se ut på den sidan för det har svitit mer där. Allt såg bra ut? Så spännande det ska bli sen.
För er som känner att brösten kommer sjunka ner mer, sitter snittet/ärret en bit under bröstet redan nu eller i bröstvecket (om det inte är i armhålan förstås)?
Fjalar
Kvinna ·
16 jan, 2024
Tack för svar Whtiney! :) Då ska jag ladda upp med lite c-vitamin med!
Ja jag ska bara göra implantat utan lyft. Är lite orolig då jag har 350-400 i egen vävnad med kirurgen sa att inget lyft behövs ändå, hoppas han har rätt, haha. Hur gjorde ni andra med descutan, han sa att jag inte behöver använda i hår eller ansikte. Får man då smörja in ansiktet ändå? Inte fått svar på den frågan från honom :)
Fjalar
Kvinna ·
16 jan, 2024
Mina snitt sitter nog ganska precis i bröstvecket.
Har lagt ut en bild på 1 vecka postop för er som vill se ?
Whitney
Kvinna ·
16 jan, 2024
Whitney
Kvinna ·
16 jan, 2024
Mitt ena "plåster" släppte i ena kanten. Försökte först tejpa det med kirurgtejp men det släppte också. Så igår fick jag hjälp att ta bort, tjuvkika(!) och sätta dit ett nytt. Har varit lite nojjig över hur ärret skulle se ut på den sidan för det har svitit mer där. Allt såg bra ut? Så spännande det ska bli sen.
För er som känner att brösten kommer sjunka ner mer, sitter snittet/ärret en bit under bröstet redan nu eller i bröstvecket (om det inte är i armhålan förstås)?
Emmav93
Kvinna ·
16 jan, 2024
Kollade dina bilder ???
Yohonney
Kvinna ·
16 jan, 2024
Whitney
Kvinna ·
16 jan, 2024
Nu är första omgången av duschen gjord ? imorgon kl 14 är det dags! Så taggad ???
Emmav93
Kvinna ·
17 jan, 2024
Nu är första omgången av duschen gjord ? imorgon kl 14 är det dags! Så taggad ???
Yohonney
Kvinna ·
18 jan, 2024
Whitney
Kvinna ·
18 jan, 2024
Hallå bruuudar! Jag kom hem vid 22 igår, operationen blev framskjuten några timmar. Men nu är tuttarna på plats, har inte kikat ännu då jag gick direkt och la mig igår ? ska se om jag vågar senare idag? sovit några timmar till och från under natten, känner mig lustigt nog utvilad ändå! Känns som att revbenen har agerat boxningssäck ?
Yohonney
Kvinna ·
18 jan, 2024
Vad härligt att höra att allt gick bra? Jaa, sömnen är ju inte den bästa nu?. Längtar tills man kan sova en hel natt☺️
Såå sövningen gick bra☺️? Det var inte så hemskt eller hur? Jag har ju blivit sövd några ggr innan, men denna gång var den bästa måste jag säga? smidigt, snabbt och jag mådde riktigt bra när jag vaknade upp?.
Vad har du fått för bh?
Och vad har du fått för restriktioner nu efter operationen?
Hallå bruuudar! Jag kom hem vid 22 igår, operationen blev framskjuten några timmar. Men nu är tuttarna på plats, har inte kikat ännu då jag gick direkt och la mig igår ? ska se om jag vågar senare idag? sovit några timmar till och från under natten, känner mig lustigt nog utvilad ändå! Känns som att revbenen har agerat boxningssäck ?
Whitney
Kvinna ·
18 jan, 2024