Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Bröstförstoring i mars 2014

Bröstförstoring

Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt

1086

Sortera efter

papaya

papaya

Kvinna ·

Jag skall op 5 mars, hos Jan weislander....finns det fler som skall op där?Jag tyckte 275/300cc passade mig bäst men Jan föreslog 300/325 cc men han skulle se under op. Hoppas verkligen det inte blir några stora bröst. Känner ändå att jag måste prata med honom innan op.
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Jag har ju 35 mil enkel resa, men jag kör på det som vi har bestämt. Jadu, undrar om man verkligen träffa en läkare för att bara prova. Kostar det något? När ska du opa dig sunrise? Jag önskade även eget rum, känns skönt att ha ett eget tycker jag.
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Jag trodde alla får eget rum... Har också en del att köra, men har lugnat mig lite med storleken nu, fast de flesta här väljer mindre, det väcker ju en del oro, men det känns bättre och bättre nu med mina rispåsarna, började verkligen acceptera de :)
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Ja då har du en bit ner till Landskrona... Har du någon som följer med dig?

Tror inte att det kostar något, Marie sa att det bara var att höra av sig och komma och prova tills man var nöjd... :) Jag ska opa mig 12 mars... Emånad kvar i dag!!! 👍  Eget rum, trodde att det bara var enkelrum, får höra med Marie för det vill ju såklart jag med ha ;)

Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Nu har jag fått vilken tid jag opas den 12 mars, jag ska vara där redan klockan 08:00 på morgonen. Lika bra att få det gjort så tidigt som möjligt på morgonen så slipper jag vara nervös så länge.. Eget rum får alla berättade sköterskan men var man två kompisar som ville opa sig samtidigt så fanns det ett dubbelrum med... :)

Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Ja det är skönt att få tidig tid, men hon satte lite senare på mig just för att jag hade en bit att åka. Min man kommer följa med, så vi åker ner dagen innan för att få lite barnfri tid med shopping och mat :) Bor du i närheten? Ska du ha någon med dig? Vet inte om jag läst, men vilken storlek, MP/HP, bakom/framför ska du ha?
Gilla
Mineon

Mineon

Kvinna ·

Har velat fram och tbx om storlek. Var på en till konsultation idag och valde att gå ner till 400 cc. Vet att skillnaden är minimal men kändes mer rätt. Nu är det bara att invänta op :)
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Mysigt med lite egentid med mannen :) Jag bor ungefär 10 mil från Landskrona, tar ungefär 1 1/2 timme med tåg. Åker tidigt härifrån med tåget och sedan taxi från Landskronas tågstation. Jag kommer att åka själv, men mamma säger att hon gärna hade velat följa med som stöd, men är osäker på hur jag kommer att må, kanske bara sover hela tiden och bara vill vara i fred? Ska fundera på det om jag åker själv eller inte. Jag har valt 590 cc ultra high profile bakom. Och du? :)

Gilla
tjejen-medbobis

tjejen-medbobis

Kvinna ·

Nk82 skrev:
Är vi 3 st då som opas samma dag på citadell? Ska me opa mig den 3/3 :) Kl 10 ska jag vara där

Jag ska opas samma dag som du kl 11 ska jag va där :)) Bröstförstoring tror det blir mentor 450cc hög profil tex.

Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

10 mil är ju helt ok avstånd :) det är väl ganska skönt att ha någon med sig, även om du sover. Hämtar hon dig dagen efter? Jag ska ha perthese MP 305/320 framför då jag har lite häng, haha.. Bild finns ;-) Tjejen-medbobis: då kanske vi ses på en kvälls fika :) Eller hur är det på citadell, finns det något "samlingsrum" om man inte bara vill ligga på rummet. Fast det kanske man gör ändå.
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Det är helt ok avstånd :) Visst kan det vara skönt att ha någon med sig som känner en väl. Ska fundera lite till.. Om hon följer med så ska hon sova på ett hotell i närheten. :) Försökte gå in och titta på din bild men lyckades inte hitta den, var letar jag under? :)

Angående samlingsrum har jag tyvärr ingen aning men det borde finnas något slags rum där man kan umgås..

Gilla
flickan

flickan

Kvinna ·

någon som ska opereras på KKAB jönköping den 12 mars? :)

Gilla
flickan

flickan

Kvinna ·

14 mars menar ja ;) 

Gilla
Duenna

Duenna

Kvinna ·

Operation 17 mars, vet ej hos vem än dock, haha. Antingen Tuve på Citadell, eller Johan på Bella. Har varit på konsultation hos Tuve (kändes super!) och ska till Johan nästa vecka. Spännande!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hej! Jag ska opas den 5/3 på Art clinik i JKPG och blir nervös bara jag tänker på det! 

Gilla
filurifax

filurifax

Kvinna ·

Ok, ny medlem sedan typ 5 minuter... Jag ska opereras på Citadell av Tuve den 5/3. Var på en konsutation för två dagar sedan den 11/2 och valde då i vänster 300cc MP Perthese + i höger 325cc MP Perthese. Testade flera olika men detta kändes bra...då. Ångrar att jag inte tog foto med implantaten i bh:n, nu har jag totalt glömt bort hur det kändes och jag tror jag vill välja nååågot snäpp större.

F-n, vad svårt...vill inte ha super stora bröst men inte heller råka ut för känslan att de är för små. Hur kan man veta liksom? Tänker boka en ny tid inom det snaraste för att testa igen.

Kul att vara här! :) Good Luck till er som också har detta framför sig.

Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Sunrise skrev:

Det är helt ok avstånd :) Visst kan det vara skönt att ha någon med sig som känner en väl. Ska fundera lite till.. Om hon följer med så ska hon sova på ett hotell i närheten. :) Försökte gå in och titta på din bild men lyckades inte hitta den, var letar jag under? :)

Angående samlingsrum har jag tyvärr ingen aning men det borde finnas något slags rum där man kan umgås..

Om du gå in på min sida, så ska den finnas där lite längre ner :)
Gilla
Strumpbyxan

Strumpbyxan

Kvinna ·

Thkj:Har du fått någon tid än? Jag ska vara där kl 11:00 iaf! :)
Gilla
Thkj

Thkj

Kvinna ·

Strumpbyxan, ska också vara där kl 11:00! Så då syns vi!
Gilla
pernilla

pernilla

Kvinna ·

Ska också opereras i mars, närmare bestämt den 11:e på Citadellkliniken. Har mest beslutsångest över storleken...

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem