Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Bröstförstoring i mars 2014

Bröstförstoring

Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt

1086

Sortera efter

Duenna

Duenna

Kvinna ·

Brösten kan absolut, som Vladena säger, bli större eller mindre även efter en månad. Min vän som opererade sig för 1.5 år sedan (410cc perthese hos Johan Nordqvist) ändrade storlek ett par gånger under första året. Ju mer muskeln släppte med sig och ju mer brösten tog form - ju större blev dom. Tror att hon sa att de ändrade sig en gång mellan en månad och 2.5 och sen ytterligte en gång på sluttampen. :)
Gilla
Tuttfian

Tuttfian

Kvinna ·

Då var det snart dax för mig att opas..

På fredag i Jönköping KKAB..

Känner inte så mycket nu men kommer vara grymt nervös på fredag!!

Gilla
Körsbärsblomma

Körsbärsblomma

Kvinna ·

reitan skrev:
Opererade mig igår och har så jäkla ont. Fick alvedon att ta under dagarna och sen nån jätte stark på natten som räcker i 6dagar. Å nått mot infektion. Men alvedon hjälper ingenting alls! Kan knappt röra armarna för att det gör så ont :(

Fy vad hemskt! Trodde att alla fick morfintabletter att ta vid behov.. Stackare! Du måste ringa din klinik och klaga.
Gilla
reitan

reitan

Kvinna ·

Det är mot natten jag fick det!! :o man måste vänta 12timmar mellan varje tablett kan isf ta en under dagen också och be om att få flera när dom tagit slut? Måste jag åka hela vägen till kliniken då för att få nya?
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Nk82, jag vet faktiskt inte om han menade att brösten skulle ändra formen eller även storleken, jag vill inte ha ännu större. Jag har skickat bilder varje vecka, så jag skickade igår och fick de där detektiven till svaret :)
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Ska också fortsätta massera 4 veckor till, men behöver inte skicka fler bilder, bara om jag har frågor och så
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Han skrev att jag kan gå utan bh även på dagen om jag vill och att det kan kännas konstigt i början, typ som när man ta bort gipset, men så småningom vänjer kroppen sig :)
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Vad skönt att höra Vladena! :) Längtar tills jag också nått lika långt som dig! Jag skickade bilder i dag till Jörg och han tyckte att det såg bra ut. Lite svullet men bra. Jag skulle fortsätta med tortyren och bröstbandet och massera.

Gilla
störrebröst 2014

störrebröst 2014

Kvinna ·

Tack sult nk82 och miss jen för era tips!! :)) Kommer nog köra på ryggskott ;)) hihi.... På måndag så är det iallafall dags!! Wiiehooo!!!
Gilla
miss jen

miss jen

Kvinna ·

störrebröst 2014 skrev:
Tack sult nk82 och miss jen för era tips!! :)) Kommer nog köra på ryggskott ;)) hihi.... På måndag så är det iallafall dags!! Wiiehooo!!!
Lycka till med ditt ryggskott och hoppas du vaknar ur narkosen överlycklig :)
Gilla
BoobiJ

BoobiJ

Kvinna ·

Hej hörrni :) nu ha jag äntligen fått mina nya bästisar :) jag är överlycklig över resultate , kunde inte vara mer nöjd ! Beslutade mig för mentor 375cc hp bakom , Magnus min läkare tyckte att det kanske skulle bli lite stort då jag endå hade ganska mycket vävnad själv men sa att jag ville ha ganska stora, han gick ned på de och det blev så super bra, trots att brösten bara är några timmar, så de kommer bara bli finare och finare :) jag är så glad känslan är obeskrivlig :) Jag mår bortskämt bra, och är hemma i min egen säng :) Nu ska jag bara njuta :) :) !!
Gilla
störrebröst 2014

störrebröst 2014

Kvinna ·

BoobiJ skrev:
Hej hörrni :) nu ha jag äntligen fått mina nya bästisar :) jag är överlycklig över resultate , kunde inte vara mer nöjd ! Beslutade mig för mentor 375cc hp bakom , Magnus min läkare tyckte att det kanske skulle bli lite stort då jag endå hade ganska mycket vävnad själv men sa att jag ville ha ganska stora, han gick ned på de och det blev så super bra, trots att brösten bara är några timmar, så de kommer bara bli finare och finare :) jag är så glad känslan är obeskrivlig :) Jag mår bortskämt bra, och är hemma i min egen säng :) Nu ska jag bara njuta :) :) !!
Å vad kul att höra boobiJ :)) jag hoppas på att må lika bra i början på nästa vecka!!
Gilla
BoobiJ

BoobiJ

Kvinna ·

Ja de hoppas jag :) jag mår lätt illa annars, så jag sa de så fick nå extra mediciner i narkosen så jag mådde verkligen toppen efter :) världens skönaste känsla att bli sövd :) :) Lycka till vad spännande :) :) de kommer vara en underbar känsla efter och helt underbart :) :)
Gilla
Firebird

Firebird

Kvinna ·

BoobiJ skrev:
Ja de hoppas jag :) jag mår lätt illa annars, så jag sa de så fick nå extra mediciner i narkosen så jag mådde verkligen toppen efter :) världens skönaste känsla att bli sövd :) :) Lycka till vad spännande :) :) de kommer vara en underbar känsla efter och helt underbart :) :)

Härligt att allt gick bra! Jag op mig också nyss och ÄLSKAR verkligen att äntligen ha ett par bröst! :D

Jag var supernervös för narkosen precis när jag klev in i op salen, men jisses vilken skön känsla det är att bli sövd! Haha! :D Och toppen mådde jag även efter när jag hade vaknat! Jag tror jag babblade lite väl mkt varje gång de kom och tittade till mig. Hahah.

Gilla
reitan

reitan

Kvinna ·

Är det vanligt med olika stora bröst i början ? Gått två dagar och det ena bröstet är mer varmt och mindre känsel i eller hur man ska förklara. Så man inte blir norrig att det kommer bli sån stor storleksskillnad!!?
Gilla
Kidius

Kidius

Kvinna ·

Opererades igår på citadell och nu ligger jag hemma i soffan och är så glad över att allt gått bra. Är supernöjd med hela vistelsen och mina nya vänner ser jätte fina ut. Klart att jag har ont och tortyren är ju fruktansvärd, men den som vill vara fin får lida pin
Gilla
Thkj

Thkj

Kvinna ·

Idag är det exakt tre veckor sedan min op! Brösten börjar bli väldigt fina och har mjuknar en hel del. Men, nu börjar jag känna av hur musklerna flexar över implantaten. Det gör inte ont men är obehagligt och irriterande. Dessutom så hoppar ju tuttarna lite grann när detta sker. Det händer tex in jag torkar av bordet eller gör roterande rörelser.... Är det nån mer i ett så här tidigt skede som känner av det här? Hoppas inte det blir värre eller att jag får ont! Att muskeln rör sig och implantatet kanske man får räkna med? När jag medvetet flexar muskeln ser jag ju hur brösten trycks ihop. Nån annan med samma problem?
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Idag kom det lönen, inget roligt syn, när de har dragit på 7000 för min sjukskrivning :(
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Thkj skrev:
Idag är det exakt tre veckor sedan min op! Brösten börjar bli väldigt fina och har mjuknar en hel del. Men, nu börjar jag känna av hur musklerna flexar över implantaten. Det gör inte ont men är obehagligt och irriterande. Dessutom så hoppar ju tuttarna lite grann när detta sker. Det händer tex in jag torkar av bordet eller gör roterande rörelser.... Är det nån mer i ett så här tidigt skede som känner av det här? Hoppas inte det blir värre eller att jag får ont! Att muskeln rör sig och implantatet kanske man får räkna med? När jag medvetet flexar muskeln ser jag ju hur brösten trycks ihop. Nån annan med samma problem?
Jag känner likadant, igår var det 3 veckor sen jag opererades, hemskt obehagligt när det blir så men antar att det är normalt:)

Gilla
fannzan

fannzan

Kvinna ·

Är det någon som tagit mentor på citadellkliniken?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem