Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

sult
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·
Tack Nk82! :) Jag tycker mer och mer om dem, kommer nog att bli bra.
Så fin den rosa bh:n var! Vilket märke är det på den? Hade jag också velat ha! :)
Hur tycker du att det går att jobba?? Jag börjar jobba på torsdag igen. Blandade känslor...

Strumpbyxan
Kvinna ·

Firebird
Kvinna ·
Jag gjorde op i torsdags. (20/3)
Förutom att jag har väldigt ont i stort sett hela tiden så har allt gått bra och jag är väldigt nöjd än sålänge! :)

Nk82
Kvinna ·

fannzan
Kvinna ·

reitan
Kvinna ·

störrebröst 2014
Kvinna ·

Firebird
Kvinna ·
Nk82: det skall jag göra :)
fannzan: vet precis hur du känner! Är själv superivrig och tittar överallt på nätet efter fina underkläder. Längtar till att få börja använda fina bh'ar! :D
reitan: Det är helt normalt med smärtan du har. :) Jag hade så ont att jag nästan grät. Värst var det de 3 första nätterna - fram mot morgonkvisten då var smärtan som allra värst. Kunde inte resa mig upp självmant. Nu har min smärta från brösten avtagit ganska mycket och har "bara" ont i stygnen. Vaknade imorse med en otroligt kraftig värk på just där stygnen sitter. Pratade med min klinik och han sa att det är helt normalt att efter några dagar känna smärtan nere vid snitten ist för överaalt på brösten. Det kommer att avta efter några dagar sa han, bara man tar sina värktabletter som man ska och om du har fått Oxynorm reitan så vänta inte för länge med att ta den för det är svårare att bli av med smärtan om du tar den för sent när smärtan satti igång, alltså när den är som kraftigast.

sult
Kvinna ·
Officiellt så hade jag ryggskott i 2 veckor, ALLA har gått på det, t o m en av mina bästa vänner som var här och fikade när jag hade "ryggskott"
:-)

Kidius
Kvinna ·

Mallans_bralla
Kvinna ·
sult.. skön story :D haha! bra gjort ;)

Nk82
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

miss jen
Kvinna ·
Jag tänkte också köra med ryggskott eftersom jag brukar ha problem med ryggen. Men jag sa att jag har semester haha.

Nk82
Kvinna ·
Jajjamen :-)