Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Bröstförstoring i mars 2014

Bröstförstoring

Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt

1086

Sortera efter

sult

sult

Kvinna ·

Nk82 skrev:
Sult va kul :) snart är tortyren ett minne blått och vi få använda våra nya fina underkläder :)

Jajjamen :-)

Gilla
Strumpbyxan

Strumpbyxan

Kvinna ·

Nk82: tack så mycket!!!
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Nu finns en ny bild på mina 13-dagars bröst i mitt galleri om ni vill se. De börjar sakta ta form men är högt uppe fortfarande.
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Sunrise, fina :) önskar man kunde se slut resultat NU!!! Har lagt upp en bild på min andra bh, lika skön som den svarta. Ha jobbat i 2 dagar och idag är mitt vänster bröst ömt och ganska hårt.. Hoppas det snart gå över.
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Tack Nk82! :) Jag tycker mer och mer om dem, kommer nog att bli bra.

Så fin den rosa bh:n var! Vilket märke är det på den? Hade jag också velat ha! :)

Hur tycker du att det går att jobba?? Jag börjar jobba på torsdag igen. Blandade känslor...

Gilla
Strumpbyxan

Strumpbyxan

Kvinna ·

Nk82: Bh:arna är superfina!! När jag gick in o läste om dom så står det att de som är full shaper har en minimizer effekt. Hur ser brösten ut när du drar på en top över bh-n? Ser de mindre ut då lr går det fortfarande att framhäva dom om man vill? Tänkte nu när man äntligen fått bröst vill man ju gärna att det ska synas oxå ;P
Gilla
Firebird

Firebird

Kvinna ·

Jag gjorde op i torsdags. (20/3)

Förutom att jag har väldigt ont i stort sett hela tiden så har allt gått bra och jag är väldigt nöjd än sålänge! :)

Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Det har gått bra, har snälla arbetskompisar som hjälper till o ta lite tyngre lyft. Är ff försiktig, men jag vill ju inte att dom ska göra allt. Va jobbar du med? Full shaper DITA tror jag den hette o köpt på change. I en topp som inte är super tight så syns det inte så mycket, då kan man knappt tror att jag gjort det. Men i bh ser det ju snyggt ut. Och i tightare och urringade så syns det. Fast jag vill inte ha för stort, har blandade känslor om brösten faktiskt., Firebird, skönt att allt gick bra :) ta det lugnt o vila
Gilla
fannzan

fannzan

Kvinna ·

På måndag är det min tur. Kul med alla bh tips. Nu vill man verkligen shoppa snygga underkläder!
Gilla
reitan

reitan

Kvinna ·

Opererade mig igår och har så jäkla ont. Fick alvedon att ta under dagarna och sen nån jätte stark på natten som räcker i 6dagar. Å nått mot infektion. Men alvedon hjälper ingenting alls! Kan knappt röra armarna för att det gör så ont :(
Gilla
störrebröst 2014

störrebröst 2014

Kvinna ·

Hej tjejer!! Jag är ju sist ut i mars och tänkte höra med er med lite mer erfarenhet vad ni sa till förskolan angående att ni var sjukskrivna?? Vill inte direkt berätta för hela världen att jag gjort bröstförstoring! Nån med nåt bra tips??
Gilla
Firebird

Firebird

Kvinna ·

Nk82: det skall jag göra :)

fannzan: vet precis hur du känner! Är själv superivrig och tittar överallt på nätet efter fina underkläder. Längtar till att få börja använda fina bh'ar! :D

reitan: Det är helt normalt med smärtan du har. :) Jag hade så ont att jag nästan grät. Värst var det de 3 första nätterna - fram mot morgonkvisten då var smärtan som allra värst. Kunde inte resa mig upp självmant. Nu har min smärta från brösten avtagit ganska mycket och har "bara" ont i stygnen. Vaknade imorse med en otroligt kraftig värk på just där stygnen sitter. Pratade med min klinik och han sa att det är helt normalt att efter några dagar känna smärtan nere vid snitten ist för överaalt på brösten. Det kommer att avta efter några dagar sa han, bara man tar sina värktabletter som man ska och om du har fått Oxynorm reitan så vänta inte för länge med att ta den för det är svårare att bli av med smärtan om du tar den för sent när smärtan satti igång, alltså när den är som kraftigast.

Gilla
sult

sult

Kvinna ·

störrebröst 2014 skrev:
Hej tjejer!! Jag är ju sist ut i mars och tänkte höra med er med lite mer erfarenhet vad ni sa till förskolan angående att ni var sjukskrivna?? Vill inte direkt berätta för hela världen att jag gjort bröstförstoring! Nån med nåt bra tips??

Officiellt så hade jag ryggskott i 2 veckor, ALLA har gått på det, t o m en av mina bästa vänner som var här och fikade när jag hade "ryggskott"

:-)

Gilla
Kidius

Kidius

Kvinna ·

Imorgon är det min tur! Pirrigt värre.. Hur ska jag kunna somna ikväll?
Gilla
Mallans_bralla

Mallans_bralla

Kvinna ·

sult.. skön story :D haha! bra gjort ;)

Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

störrebröst 2014 skrev:
Roligt att du tar upp det :) jag hade ingen som helst tanke på att säga något till dagis att jag va sjukskriven, och framför allt när vi åkte iväg och jag skulle operas.. Jag hade fixat för barnen och lagt in tiderna till dagis.. Det blev lite lustigt.. Och jag kände mig dum. Säg bara att du ska göra en operation och att du kommer vara sjukskriven 2-3 v eller hur länge du ska vara hemma. Tala om vem dom kan kontakta ifall något händer osv, allt som inte jag sa haha
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

På lördag fick jag lov från Jörg att bränna upp tortyren :P så det är bara tre dagar och tre nätter kvar, känns så jävla bra!!!
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Fick börja träna typ allt möjligt bara det gör inte ont och använda Cicatrix på ärren också. Sen sa han att jag ska köpa bh som är så låga som möjligt i mitten och plattar inte till brösten, de ska hålla form typ, och inte så dyra för brösten kommer att ändras och då passar de kanske inte sen. Jag är så förväntansfull, det är nya tider som är på G :))))
Gilla
miss jen

miss jen

Kvinna ·

störrebröst 2014 skrev:

Jag tänkte också köra med ryggskott eftersom jag brukar ha problem med ryggen. Men jag sa att jag har semester haha.

Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Vladena skrev:
Fick börja träna typ allt möjligt bara det gör inte ont och använda Cicatrix på ärren också. Sen sa han att jag ska köpa bh som är så låga som möjligt i mitten och plattar inte till brösten, de ska hålla form typ, och inte så dyra för brösten kommer att ändras och då passar de kanske inte sen. Jag är så förväntansfull, det är nya tider som är på G :))))
HÄRLIGT :) Hur ofta har du kontakt med han? Har du mailat bilder till han eller hur gör ni? Peter sa på återbesöket att jag skulle maila bilder om 3 veckor ( ska göra det på söndag) och säga vad jag tycker å så. Ska bli så skönt att sova utan bh. Men brösten blir väl inte större/mindre? Hoppas inte det nu när jag shoppat dyra underkläder. Kanske ska skicka med mina bh bilder och fråga om dom är ok.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem