Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Bröstförstoring i mars 2014

Bröstförstoring

Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt

1086

Sortera efter

Kidius

Kidius

Kvinna ·

Körsbärsblomma skrev:

Kidius skrev:
Körsbärsblomma: Oxynorm är vid behov men max 3 ggr/ dag!

Det beror på hur många mg det är. Mina fick tas max 8 ggr per dag :)
Finns det svagare än 5 mg??
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Gud så skönt Vladena! Längtar tills jag kan uppleva samma sak!! 👍

Gilla
Körsbärsblomma

Körsbärsblomma

Kvinna ·

Kidius skrev:
Körsbärsblomma skrev:

Kidius skrev:

Det beror på hur många mg det är. Mina fick tas max 8 ggr per dag :)

Finns det svagare än 5 mg??

Det vet jag inte. Vad har du för erfarenhet då? Har svårt att tänka mig att apoteket skriver fel ordination vid 3 uthämtningstillfällen. Sedan finns det ju andra motsvarigheter till Oxynorm, vet inte om det är någon skillnad i ordinationen dem emellan. Ganska irrelevant hur eller hur, hoppas och tror inte att någon skulle överdosera sina smärtstillande för att en annan på ett forum fick en annan ordination. Bäst att följa det som står på sina egna :)

Gilla
Nya boobisar

Nya boobisar

Kvinna ·

Opererade mig i går och har grymt ont, hög på morfin!
Gilla
Kidius

Kidius

Kvinna ·

Efter 4 dagar tycker jag att mina bröst är rätt strutiga.. Ingen skön syn i tortyren alls. Har t-shirts och tunikor på mig för att dölja formen. Någon mer som känner igen detta? Hoppas verkligen att formen ändras. Har aldrig haft strut bröst och vill inte ha det nu heller. Tålamod antar jag att jag behöver , men är ju så nyfiken! Skall på återbesök på onsdag och kolla hur tortyren sitter. Tuve pratade om att man ibland behöver byta storlek då. Hoppas verkligen att han menar en storlek större då tortyren sitter så fruktansvärt hårt runt om bröstkorgen. Någon som vet vad han menar?
Gilla
Körsbärsblomma

Körsbärsblomma

Kvinna ·

Mina var också jättestrutiga men de blir bara rundare och rundare så du behöver inte vara orolig :)
Gilla
störrebröst 2014

störrebröst 2014

Kvinna ·

Imorgon är det min tur att få en kvinnligare kropp!!! ÄNTLIGEEN!!!
Gilla
Kidius

Kidius

Kvinna ·

Körsbärsblomma skrev:
Mina var också jättestrutiga men de blir bara rundare och rundare så du behöver inte vara orolig :)
Tack!! Det var det jag ville höra:-)
Gilla
Mallans_bralla

Mallans_bralla

Kvinna ·

Ja, jag väntar på det runda att ta form jag med ;)

Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Kidius, formen kommer att ändra sig under halv år framöver, så du behöver inte oroa dig alls. Min första tortyr var också liten så att jag kunde knappt ta djupare andetag och var andfådd hela tiden, tack och lov fick jag en större storlek på återbesöket, hoppas du få med, tycker verkligen synd om dig, kommer ihåg hur jag själv lidit :(
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Det var min första natt utan tortyren, gjorde faktiskt mer ont än att sova med. Stigit upp på morgonen och gick direkt till spegel för att kontrollera att de sitter på samma plats :) funderar verkligen att maila till Jörg och fråga om det är normalt...
Gilla
Strumpbyxan

Strumpbyxan

Kvinna ·

Ny bild på mina 24-dagars b00bisar finns uppe för de som är intresserade! :)
Gilla
sult

sult

Kvinna ·

Idag är det sista dagen med tortyren, Har fått ok av kirurgen efter visade bilder att ta av den imorgon för gott!

TJOHOOOOO!!!!!!!!

Gilla
Firebird

Firebird

Kvinna ·

Kidius skrev:
Min kirurg och sköterskan jag gick igenom medicinerna med sa att det är max 8 ggr/dag. Står även det på förpackningen. Pratade igen med en narkosläkare för några dagar sedan och han sa att dessa skall tas max 8 ggr/dag.
Gilla
mik82

mik82

Kvinna ·

Strumpbyxan skrev:
Åhh så fina! Och jäklar vilken grym utveckling från bild dag 1 till bild dag 24!
Gilla
Strumpbyxan

Strumpbyxan

Kvinna ·

mik82: Tack så mycket!! Jaa, det är en jätteskillnad mellan dag 1 och nu! :D så kul att se och även att känna! Så till alla er nyopererade.... Ha tålamod!!! <3 Och vet ju att mina kommer ändra sig ännu mer med tiden, men till det bättre :)
Gilla
Thkj

Thkj

Kvinna ·

Strumpbyxan, verkligen jättefina!! Det är kul att se utvecklingen från dag 1:-) Jag har också lagt ut bild på mina 21-dagars:-)
Gilla
Thkj

Thkj

Kvinna ·

Vladena, kan det inte vara bra att sova i sport-bh? Som extra stöd? Det kommer nog jag göra!
Gilla
Firebird

Firebird

Kvinna ·

Nu har jag laddat upp 2 bilder i silvergalleriet. Det är bild på både före och efter op :) Dock bara 3 dagar efter men ska uppdatera mer sen när de läkt mer :) Allt har gått bra förutom att jag har en väldig smärta i snitten :/
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Strumpbyxan skrev:
Jätte fina :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem