Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Bröstförstoring i mars 2014

Bröstförstoring

Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt

1086

Sortera efter

sult

sult

Kvinna ·

Nu har jag lagt upp en 3 månaders bild på mina solandes tuttar :-?

Gilla
sult

sult

Kvinna ·

Nk82 skrev:
sult skrev:

Nk82 skrev:
Thkj; dina bröst är ju skit snygga. Börjar bli nervös inför 3 månaders besöket, vad han ska säga Peter, han kanske inte alls tycker som jag.

Jag ska dit på tisdag, har skrivit ihop en liten lista med frågor :-)

Spännande :) va är det för frågor om jag får fråga?

Jag skickar ett pm till dig med mina frågor i morgon :-)

Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

sult skrev:

Nu har jag lagt upp en 3 månaders bild på mina solandes tuttar :-?

Dina bröst är oxå super fina :) är du nöjd själv?
Gilla
sult

sult

Kvinna ·

Ja mestadels, det vänstra är inte riktigt med på samma sätt som det högra, svårt att förklara..

Trodde att dom skulle bli mjukare dock, men men, dom är ju inte klara än :-) 

Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Ha ha, Thkj, vi har ju samma typ av implantant och samma storlek och ungefär samma utgångsläge, så visst de är rätt så lika, fast jag tyckte att dina var snyggare från början, mina förändrades mer med tiden tror jag, eller det är bara inbildning :)
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Ny bild
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Har någon redan varit på tremånads kontroll? Jag har inte ens bokat tid. Vad gör man där egentligen, har ingen lust att köra till Malmö...
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Vladena; jag ska på torsdag. Jag vet faktiskt inte vad man gör? Jag vill ju åka eftersom jag vill korra. Eller hellre hade jag velat vara nöjd som dom är. Hör med din kirurg, kom inte ihåg vem som opade dig. Kanske räcker med att du skickar bilder eller ha telefon kontakt. Du hade me långt att åka va? 35 mil enkel är inte så skoj
Gilla
Duenna

Duenna

Kvinna ·

Tuve bokade mitt tremånadersbesök på första återbesöket (en vecka därefter). Jag behövde inte boka in något besök, han har själv tagit tag i att boka in alla våra återbesök.
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Nk82, det är ju det jag menar, att köra så här långt för 5 minuters besök, för att han skulle titta och sälja att det ser bra ut, det vet jag själv ;) Det är en annan sak om jag skulle inte varit nöjd som du eller hade några frågor, men det har jag inte... Ska maila till Jörg, få se vad han säger
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Ja gör det, det hade jag gjort. Ta ju tid att åka, blir ju en hel dag i bilen. Sist jag va så ju besöket ca 10 min haha..
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Jag var på 3-månaders kontroll förra veckan hos Jörg. Skönt att ha det gjort. Men har man inga större problem eller frågor så kan jag tycka att det känns onödigt om man ska åka långt. Men jag har ju besvär med det ena bröstet att det blöder från det ena ärret, han tittade och tog bort en trådknut och sedan brände han. Ont som tusan men nu börjar det bli bättre. Han tittade på brösten och tog kort. tog upp lite frågor och han berättade lite oxå sedan var det klart, tog en kvart cirka. Jag får nu använda vilka bh:ar som jag vill till och med push-up ;) Känns skönt. Hur går det för er andra?

Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Sunrise, vad menar du han berättade? Jag fick nu mail av honom att jag kan bara skicka bilder om jag är nöjd i övrigt. Visst har jag lite problem, att de ömmar ff speciellt när jag ligger i strupläge, inte prata om mage, att det ff gör ont på ena i underkanten och har tendens till dubbel bröst där. Men jag tror inte att han kan göra nånting åt det, så jag ser inte meningen i att köra dit ändå...
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Va det någon som skulle på 3 månaders besök imorgon? Jag ska på torsdag :)
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Han berättade att känslen kan dröja flera månader till innan den kommer tillbaka helt. Han sa även att jag skulle sluta med att tejpa ärren redan nu och att det inte hade någon större betydelse för hur ärren kommer att bli i slutändan. Men funderar på om det inte är 6 månader som man ska tejpa??!!? Någon som vet?

Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Jag har skickat bilder till Jörg idag och skrivit lite om mina upplevelser, få se vad han svarar :)
Gilla
sult

sult

Kvinna ·

Nk82 skrev:

Jag var där idag och allt var som det skulle :-)

Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

sult skrev:

Nk82 skrev:

Jag var där idag och allt var som det skulle :-)

Härligt att höra :) va gjorde dom? Gick ganska fort va? Börjar bli nervös inför imorgon.
Gilla
sult

sult

Kvinna ·

Det tog typ en kvart, tittade, kände, fotade och svara på frågor.

Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Precis som Sult skriver tog typ en kvart :) Hoppas det gått bra för dig NK82 idag.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem