Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

sult
Kvinna ·

sult
Kvinna ·
Jag ska dit på tisdag, har skrivit ihop en liten lista med frågor :-)
Jag skickar ett pm till dig med mina frågor i morgon :-)

Nk82
Kvinna ·
Nu har jag lagt upp en 3 månaders bild på mina solandes tuttar :-?

sult
Kvinna ·
Ja mestadels, det vänstra är inte riktigt med på samma sätt som det högra, svårt att förklara..
Trodde att dom skulle bli mjukare dock, men men, dom är ju inte klara än :-)

Vladena
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Duenna
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·
Jag var på 3-månaders kontroll förra veckan hos Jörg. Skönt att ha det gjort. Men har man inga större problem eller frågor så kan jag tycka att det känns onödigt om man ska åka långt. Men jag har ju besvär med det ena bröstet att det blöder från det ena ärret, han tittade och tog bort en trådknut och sedan brände han. Ont som tusan men nu börjar det bli bättre. Han tittade på brösten och tog kort. tog upp lite frågor och han berättade lite oxå sedan var det klart, tog en kvart cirka. Jag får nu använda vilka bh:ar som jag vill till och med push-up ;) Känns skönt. Hur går det för er andra?

Vladena
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·
Han berättade att känslen kan dröja flera månader till innan den kommer tillbaka helt. Han sa även att jag skulle sluta med att tejpa ärren redan nu och att det inte hade någon större betydelse för hur ärren kommer att bli i slutändan. Men funderar på om det inte är 6 månader som man ska tejpa??!!? Någon som vet?

Vladena
Kvinna ·

sult
Kvinna ·
Jag var där idag och allt var som det skulle :-)

Nk82
Kvinna ·
Jag var där idag och allt var som det skulle :-)

sult
Kvinna ·
Det tog typ en kvart, tittade, kände, fotade och svara på frågor.

Sunrise
Kvinna ·
Precis som Sult skriver tog typ en kvart :) Hoppas det gått bra för dig NK82 idag.
Nu har jag lagt upp en 3 månaders bild på mina solandes tuttar :-?