Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Bröstförstoring i mars 2014

Bröstförstoring

Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt

1086

Sortera efter

sult

sult

Kvinna ·

Hur går det för er?!?

Själv är jag nöjd :-)

Gilla
Thkj

Thkj

Kvinna ·

Hej Sult! Det har varit lite fram och tillbaka för mig hur det känts! Men just nu känns det jättebra! Jag har hela tiden varit nöjd med det synliga resultatet! Just nu har jag inte heller ömma bröst och musklerna håller sig lugna:-) du har fått ett jättefint resultat tycker jag!!
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Härligt att höra att ni är nöjda och allt är bra :) Har ni några nya bilder? En fråga är det normalt att känna implantatet?? För när jag tar handen under bröstet och lyfter upp bröstet lite så kan jag känna det när jag trycker lätt på bröstet med fingret. Jäkligt svårt att förklara, men typ som en bubbla man trycker ner och släpps upp.. Skönt att det snart är återbesök
Gilla
sult

sult

Kvinna ·

Hej på er :-)

TackThkj, du har fina du med, hoppas att dina "problem" ger med sig.

Precis så känner jag också Nk82 så jag hoppas att det inte är nåt konstigt..

Själv har jag haft lite ont när jag sover på nåt konstigt sätt, ibland när jag ligger på sidan så känns det som att tuttarna ska lossna men det kommer säkert bli bättre.

Det är fantastiskt att gå i nåt ganska tajt utan bh nu när det har varit varmt och det inte ser platt och hängit ut :-)

Som sagt, jag är nöjd!

Lägger kanske in en ny bild ikväll.

Gilla
Körsbärsblomma

Körsbärsblomma

Kvinna ·

Jag också jättenöjd med resultatet, lade ut en ny bild på mina 2 månader gamla. Det är fortfarande ont ibland, särskilt i musklerna och även efter att jag sovit på sidan/magen. Längtar tills 3 månader gått så jag slipper ha sport-bh 24/7. Snart så!

Gilla
Firebird

Firebird

Kvinna ·

Körsbärsblomman, är det bara 3 månader du behöver ha stöd bh-n? Hur äf deg när du sover? Måste du ha den då med länge till?
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Hej ni, alla tjejer! Nu är jag tillbaka från min semester. Det var underbart på alla vis, och det var så härligt att gå i sommarkläder utan bh och i bikini, fantastiskt känsla. Har till och med vågat gå på hamam och massage, massören var väldigt förvånat när han såg ärren :) jag såg inte, jag kände att han stelnade till bara :) men det brydde jag mig inte om, ingen annan märkte nåt iaf, ingen som glödde kunstigt eller så, däremot njöt jag av komplimanger och uppmärksamhet, alltså för hela mig :P Jag kan säga att jag slappnade av på riktigt efter massage då jag legat på mage nästan halvtimme och varit masserat på ryggen, kändes lite läskigt i början, men när jag insåg att det går bra så slappnade jag av på riktigt. Däremot gick det inte att simma, kändes jätte obehagligt faktiskt, men hoppas det ändras med tiden
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Låter ju super härligt! Märkligt det där med att simma, hihi..
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Med hundsim gick det bra en liten stund faktiskt :)
Gilla
Thkj

Thkj

Kvinna ·

Har lagt upp bilder på mina tremånaders-tuttar:-) brände mig i solen idag....
Gilla
Körsbärsblomma

Körsbärsblomma

Kvinna ·

Firebird skrev:
Körsbärsblomman, är det bara 3 månader du behöver ha stöd bh-n? Hur äf deg när du sover? Måste du ha den då med länge till?

Jag SKA ha den dygnet runt i 3 månader, men GÄRNA upp till 6 månader.
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Thkj; dina bröst är ju skit snygga. Börjar bli nervös inför 3 månaders besöket, vad han ska säga Peter, han kanske inte alls tycker som jag.
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Thkj, jätte snygga! :) Nk82, det är du som måste vara nöjd med resultaten och Peters uppgift att göra dig nöjd, om han inte lyckats så få han göra om, du betalade stora pengar till honom inte för att göra honom nöjd eller hur?
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Hej igen tjejer! Nu har jag också skaffat några bilder på mina 12 veckorsgamla bröst. Har också gjort en jämförelsebild med 4 veckor emellan, skillnaden är inte så stor, men om man tittar noga, syns det att underpolen har blivit större (0,5cm faktiskt när jag mäter :))och det är inte lika boligt ovanför. Känns faktiskt jätte bra. Har bokat nu en bodiballans pass på torsdag, få se hur det går :) längtar att återgå till det helt normala livet utan några begränsningar :)
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Vladena skrev:
Thkj, jätte snygga! :) Nk82, det är du som måste vara nöjd med resultaten och Peters uppgift att göra dig nöjd, om han inte lyckats så få han göra om, du betalade stora pengar till honom inte för att göra honom nöjd eller hur?
Ja jag vet Vladena, klart jag ska bli nöjd för den summan. Jag själv tror att jag skulle behövt antingen hög profil eller lyft. Hade ju faktiskt tendens till häng. Men dina är super fina :) skulle vara riktigt nöjd med dom! Man får ju sms av citadell när man ska komma ju, är det dagen innan. Är osäker på tiden. Ska lägga upp en 3 månaders bild jag me senare ikväll.
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Tack Nk82, jag är faktiskt jätte nöjd, njöt på riktigt där på semester och tåg bh på mig bara på kvällen när jag skulle dansa ;)
Gilla
Thkj

Thkj

Kvinna ·

Tack, vad ni är gulliga:-) Vladena, jag tycker att du och jag har fått ett väldigt likt resultat! När jag tittade bland allas bilder så trodde jag dina bröst var mina....ha ha ha!!! Nk82, hoppas det löser sig för dig och att Peter är tillmötesgående! När ska du dit? Kram!!
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Nästa vecka 5 juni :)
Gilla
sult

sult

Kvinna ·

Nk82 skrev:
Thkj; dina bröst är ju skit snygga. Börjar bli nervös inför 3 månaders besöket, vad han ska säga Peter, han kanske inte alls tycker som jag.

Jag ska dit på tisdag, har skrivit ihop en liten lista med frågor :-)

Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

sult skrev:

Nk82 skrev:

Jag ska dit på tisdag, har skrivit ihop en liten lista med frågor :-)

Spännande :) va är det för frågor om jag får fråga?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem