Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Bröstförstoring i mars 2014

Bröstförstoring

Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt

1086

Sortera efter

Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Hemkommen från ett mycket trevlig besök på Citadellet i Landskrona! Verkligen superfint och väldigt varm och trevlig personal! Jag fick prova igen och känner mig nöjd med mitt beslut om att välja 590 cc!! :) Vill bara att det ska bli operationsdag!! Längtar verkligen! Tänker berätta för minnärmsta chef imorgon, känns lite nervöst men vad kan hon säga egentligen... Ska bli skönt att berätta för henne. :) Har ni berättat på era arnetsplatser ännu? Hur har reaktionerna varit?

Gilla
Mineon

Mineon

Kvinna ·

Jag har varit helt öppen med min operation och berättat på jobbet. Vissa är nyfikna och vill veta mer. Andra säger inte så mycket.
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Tack Mineon! :) Känns skönt att höra att det gått bra för dig att berätta på jobbet. När ska du opas?

Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Jag har oxå varit helt öppen med min operation på jobbet, chefen sa inte så mycket, utan tyckte det va bra att jag sa till i god tid just för kunna planera med vikarie å så. Va kul sunrise :) när ska du opa dig?
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Så skönt för dig! :) Jag ska opa mig 12 mars hos Jörg Bohn. Citadellet är verkligen superfint!

Gilla
Mineon

Mineon

Kvinna ·

17 mars är det min tur :)
Gilla
BoobiJ

BoobiJ

Kvinna ·

Ska opa mig 26 mars , på Läkarhuset Norr :) Funderar på 375cc hp mentor , men är Tveksam på om jag ska ta större endå ! Många som ångrar att dom inte gjorde större ! Lägger ni in bakom eller framför ?
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Jag har äntligen berättat på jobbet, fast inte för alla, gick och laddat i flera dagar innan jag vågat säga det, de dagarna var jätte jobbiga. Reaktionerna var väldigt positiva alltså från de som jag har närmast relation till. Till chefen hade jag inte sagt något än faktiskt, bara markerat mig sjuk i schemat och skrivit operation i kommentarer, men hon har inte tittat där än tror jag, för att det är inte godkänt från henne, men vikarier redan fixat såg jag, så det är lugnt :)
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Har fortfarande ångest över storleken, nu fick jag äntligen tillgång till nakenbilder igår, så jag kollat hela kvällen, tror faktiskt att jag kunde nog välja lite större....
Gilla
Noppan

Noppan

Kvinna ·

Jag ska göra min op den 10 mars på viktoriakliniken, är också sjukt förväntansfull och lite nervös och börjar bli osäker på storlek men de ska nog  bli bra :)

Gilla
Pinkladie

Pinkladie

Kvinna ·

Linnlofgren :

Spännande !! Jag vet faktiskt inte vad jag ska ha för strl.. Tar det som känns bäst på plats hehe 😎

Lutar mot 350 high profile !

Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Har ringt till Citadell nu och frågat om man kan prova igen på operationsdagen, och det fick jag! !! Så vi får se, jag kanske väljer något större då :)))
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Vladena; va lustigt, för när jag mailade och frågade så skrev hon, om jag ville komma o prova impl str igen bör jag ringa o boka en tid snarast. Och det är en vecka sen. Men jag har ingen lust att åka ner igen eftersom det ta en hel dag. Så jag kör på min stl. Få hoppas jag blir nöjd iaf.
Gilla
Mineon

Mineon

Kvinna ·

Jag har oxå velat fram och tillbaka om storlek. När jag äntligen bestämt mig (förhoppningsvis) började jag vela om jag bör ändra och ta släta ist. Ska ha framförplacering.
Gilla
BoobiJ

BoobiJ

Kvinna ·

Va blir de för storlek ? Och varför valde du framför ? Jag har ännu inte bestämt mig så jag är nyfiken :)
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Jag ska me ha framför, men det bestämde kirurgen. 305/320 perthese MP
Gilla
Mineon

Mineon

Kvinna ·

Gick ner från 450 till 400 hp Min kirurg rekommenderade framför när jag sa att jag ville kunna träna som vanligt. Det är så många val så man blir helt snurrig :)
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

NK82, när jag var på konsultation sa sköterska till mig att man kan ändra sig tidigast 2 veckor innan operationen, igår ringde jag för att jag blev osäker vilken exakt typ av implantant jag ska ha så att jag kan köra rispåsar med samma mått och prova igen, det finns ju massa olika, då sa jag också att jag minns knappt hur de såg ut på konsultationen och frågade om de har möjlighet att prova i Ladskrona också? Då sa sköterska, Marie var det, att det absolut finns möjlighet, och om jag vevar med storlek då kan jag prova, bara jag säger det vid ankomst, hon sa att jag måste ju vara lycklig :)))) det var så gulligt tyckte jag :)
Gilla
Josefinast

Josefinast

Kvinna ·

Den 27/3 är det min tur och tiden kan inte gå långsammaste. Så förväntansfull!! Blir på proforma hos Örjan. :D
Gilla
lisa-lotta

lisa-lotta

Kvinna ·

Va roligt att så många ska operera sig i mars. Jag ska operera mig den 12 mars på Akademikliniken av Jonas Röjdmark. Längtar väldigt mycket men som några fler här velar jag mellan två storlekar. 255 g och 295 g. Enligt Jonas fungerar båda på mig men 295 är lite bredare (0,5 cm) och han menar att det kan kännas som att de kommer lite utåt sidorna. 

Är det någon som vet hur mycket det påverkar? Tycker inte en halv cm låter så mycket...? 

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem