Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

Sunrise
Kvinna ·

Mineon
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·
Tack Mineon! :) Känns skönt att höra att det gått bra för dig att berätta på jobbet. När ska du opas?

Nk82
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·
Så skönt för dig! :) Jag ska opa mig 12 mars hos Jörg Bohn. Citadellet är verkligen superfint!

Mineon
Kvinna ·

BoobiJ
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Noppan
Kvinna ·
Jag ska göra min op den 10 mars på viktoriakliniken, är också sjukt förväntansfull och lite nervös och börjar bli osäker på storlek men de ska nog bli bra :)

Pinkladie
Kvinna ·
Linnlofgren :
Spännande !! Jag vet faktiskt inte vad jag ska ha för strl.. Tar det som känns bäst på plats hehe 😎
Lutar mot 350 high profile !

Vladena
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Mineon
Kvinna ·

BoobiJ
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Mineon
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Josefinast
Kvinna ·

lisa-lotta
Kvinna ·
Va roligt att så många ska operera sig i mars. Jag ska operera mig den 12 mars på Akademikliniken av Jonas Röjdmark. Längtar väldigt mycket men som några fler här velar jag mellan två storlekar. 255 g och 295 g. Enligt Jonas fungerar båda på mig men 295 är lite bredare (0,5 cm) och han menar att det kan kännas som att de kommer lite utåt sidorna.
Är det någon som vet hur mycket det påverkar? Tycker inte en halv cm låter så mycket...?
Hemkommen från ett mycket trevlig besök på Citadellet i Landskrona! Verkligen superfint och väldigt varm och trevlig personal! Jag fick prova igen och känner mig nöjd med mitt beslut om att välja 590 cc!! :) Vill bara att det ska bli operationsdag!! Längtar verkligen! Tänker berätta för minnärmsta chef imorgon, känns lite nervöst men vad kan hon säga egentligen... Ska bli skönt att berätta för henne. :) Har ni berättat på era arnetsplatser ännu? Hur har reaktionerna varit?