Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Bröstförstoring i mars 2014

Bröstförstoring

Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt

1086

Sortera efter

al80

al80

Kvinna ·

Jag ska också opereras om ett par veckor, Östersjökliniken på Öland. Det här med strl var inte lätt... Bestämde mig dock för 400 cc medium+. Självklart känns det "stort" när man är där, iaf i mitt fall då jag inte har mycket till egna bröst. Men försökte att välja en storlek som kändes ok i förhållande till min kroppstyp osv. Längtar och hoppas på ett lyckat resultat!

Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Kul du hittade hit Flurifax :) Ska också opas på Citadellkliniken dock 12 mars så du hinner före mig. Under konsultationen filmade mannen hela tiden så det är skönt att titta på när man funderar på hur det såg ut och vad som sades under mötet. :) Tror hellre att är man osäker så välj det alternativet som är lite större, inte kul att efter op känna att man valt för lite.. Lycka till! 👍

Gilla
sult

sult

Kvinna ·

Det är ju så, som det verkar, att det är betydligt fler som önskar att dom hade gjort liiite större än tvärtom..

Gilla
tjejen-medbobis

tjejen-medbobis

Kvinna ·

Nk82 skrev:
10 mil är ju helt ok avstånd :) det är väl ganska skönt att ha någon med sig, även om du sover. Hämtar hon dig dagen efter? Jag ska ha perthese MP 305/320 framför då jag har lite häng, haha.. Bild finns ;-) Tjejen-medbobis: då kanske vi ses på en kvälls fika :) Eller hur är det på citadell, finns det något "samlingsrum" om man inte bara vill ligga på rummet. Fast det kanske man gör ändå.

Hade varit kul att se :) men när jag opa mig första gången så träffa jag aldrig nån hade egen rum och fick fika där , så jag vet inte men kanske så hade man kunnat ses ja om de har nån samlingsrum :)) sa faktiskt fråga när jag är där.

Gilla
Strumpbyxan

Strumpbyxan

Kvinna ·

Thkj! Men!! Haha, gud vad kul! :D jag skickar ett pm till dig :)
Gilla
Linkan82

Linkan82

Kvinna ·

Jag ska opa mig den 28 mars på Sensia i Luleå. Hos Olafur Jakobsson. Tänkte lägga in 300 cc. Vill ha en större byst, men inte för stor😉 Är toknervös/förväntasfull/glad. Många känslor på samma gång, har velat detta så länge men velat fram och tillbaks.

Gilla
filurifax

filurifax

Kvinna ·

Sunrise, tack för det! Smart av er att filma, det är ju ett riktigt bra tips till andra. Jag har nu bokat en ny utprovning precis en vecka före op så jag ska nog kunna bestämma mig för en passande storlek.

Lycka till den 12:e!

Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Tack! Börjar bli lite smått nervös nu.. Men längtar verkligen till den 12:e mars! Skönt  för dig att kunna prova en gång till och så pass nära op oxå! 🙂

Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Nu börjar mars närma sig med stormsteg!! Hur känner ni andra?? Är ni nervösa eller tar ni det lugnt?? 👍

Gilla
kjamjojon

kjamjojon

Kvinna ·

Sunrise skrev:

Nu börjar mars närma sig med stormsteg!! Hur känner ni andra?? Är ni nervösa eller tar ni det lugnt?? 👍

Jag längtar sjukt mycket . Men fortfarande beslut ångest mellan 450 o 500
Gilla
mik82

mik82

Kvinna ·

Jag är inte nervös...än ;) längtar bara så mkt
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Om 2 veckor är det min tur :) är inte nervös än, men kommer väl att bli. Undrar hur brösten blir, känns som mina ha vuxit sista tiden haha.. Äter värre än en Karl, kanske är därför. Tänk om dom blir för stora.. Nä men det ska bli så skönt när allt är klart och efter man varit på återbesöket.
Gilla
Linnlofgren

Linnlofgren

Kvinna ·

jaa, har inte vart nervös innan men så nu börjar det. Ska betala in till kliniken imorgon och då insåg jag liksom att nu är det bara 14 dagar kvar tills man ligger där. Förstod då hur nära det var!

Så nu börjar den ordentliga nedräkningen.

Någon annan som har op dag den 4 mars på proforma? :)

Gilla
Mallans_bralla

Mallans_bralla

Kvinna ·

Är inte nervös, bara förväntansfull. Men det känns långt bort.. men det är bara för att jag ska hinna med tre veckors Thailand emellan 😉 hihi!

Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Jag har 4 mars fast på citadell. Sjukt nervös, drömmer om tuttar varenda natt på ett eller annat sätt :/ Inatt drömde jag att de hade inte min storlek när jag skulle opereras, så de skulle sätta in 300 cc, och jag gick på det först men sen ångrade mig på operationsbordet och sprang därifrån :))) så det är helt sjukt vad det snurrar i skallet på mig. Har nog stor ångest över storleken fortfarande, fast nu är det för sent att ändra nåt, exakt två veckor kvar tills jag ligger där på operationsbordet...
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Jag ska ner till Citadellkliniken i morgon och prova igen, är lite osäker på om jag ska välja 500, 550 eller 590 och känner att jag behöver prova så att det känns bra... Ska även då betala operationen, sen är det för sent att ångra sig... Har dubbla känslor just nu. Inom mig vill jag verkligen det här men så tänker jag tänk om det inte blir bra och jag lägger 55 000 på bara mig och det blir skit.. :( Känns jobbigt just nu...

Gilla
Pinkladie

Pinkladie

Kvinna ·

VAd fick dig att bestämma framför? Velar själv sjukt mycket om bakom/framför !

Gilla
Pinkladie

Pinkladie

Kvinna ·

Jag ska opereras den 4 mars på Proforma hos Örjan. Det blev verkligen sjukt "på riktigt" när man såg pengarna svisha iväg.. Är så himla förväntansfull :)

Ska du lägga framför eller bakom? Vilken storlek?

Gilla
Linnlofgren

Linnlofgren

Kvinna ·

Åh men va roligt! :) inte hittat någon än som har samma datum och klinik :) Precis! Nu börjar de närma sig ordentligt, håller på att börja fixa så jag har någon dag innan med tvätt tider osv eftersom jag vet inte när jag orkar tvätta igen ;) Jag ska lägga in 500cc och har high profil, lägger bakom. Hur ska du göra? :)
Gilla
Körsbärsblomma

Körsbärsblomma

Kvinna ·

Jag ska lägga in Silimed 505cc hos Patrik Höijer på Laser & Estetik i Sthlm den 14 mars! :) Självklart funderar man om och om igen över om man valt rätt storlek... Jag har haft 3D-konsultation på Laser & Estetik vilket hjälper väldigt mycket, men man ser ju ändå inte hur det kommer se ut i helkropp. Jag väljer mellan 445 och 505cc. Det sägs ju att om man väljer mellan 2 storlekar så ska man ta den större för man vänjer sig väldigt snabbt och många ångrar att de inte gjorde större. Därför ska jag köra på 505 :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem