Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Bröstförstoring i mars 2014

Bröstförstoring

Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt

1086

Sortera efter

Ingeborg

Ingeborg

Kvinna ·

Lycka till alla som det börjar närma sig för:) Jag har 26 dagar kvar till op :)
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Tack :) Nu är jag nervös.. Nu är det nära :-)
Gilla
Kidius

Kidius

Kvinna ·

Även jag ska få nya fina fasta bröst i mars. 26/3 på Citadellkliniken. Kirurg: Tuve Mårtensson
Gilla
lollobella

lollobella

Kvinna ·

Hänger på här. Op 3 mars Dan fagrell , Göteborg Urammad c kupa , egen volym 2,5 Dl ( 200/250cc) Skall göra ankarlyft , ta bort 50cc i hud lägga till Mentor runda högprofil 350cc bakom muskel. Vart på konsultation i flera vändor Peter tarnow - opersonlig Per windh/ kunnig., trevlig men en för stor för-kärlek till anatomiska , Vilket kändes lite begränsande . Vill stt min kirurg ska kunna hantera de flesta operationer . Dan fagrell / helt grym!!!! Personlig , trevlig kunnig, ödmjuk. På måndag smäller det! Har ni lagt upp bilder? Någon som har ca samma utgångsläge som jsg och lägga in 350cc bakom !? Hade bart kul och följas åt:)
Gilla
filurifax

filurifax

Kvinna ·

Härligt att mars månad är här nu - på onsdag är det min tur och dagarna går inte fort nog känns det som!

Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Det är ju snart din tur! Känner detsamma att dagarna går väldigt sakta.... Men har en del kvar att förbereda här hemma innan det är dags.

Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Imorgon är det dags för dig!! Hur känns det? Ett stort lycka till!! :) 👍

Gilla
Mallans_bralla

Mallans_bralla

Kvinna ·

Imorgon flyger jag till Thailand och när jag kommer hem så är det op den 28 mars. Betalade in pengarna igår och det kändes konstigt att betala 34.000 på en gång!! haha 😀

Gilla
sult

sult

Kvinna ·

Japp, imorgon händer det :-)

Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

34000 det va inte så dyrt mot 42000 Ligger och slappa på hotellet, imorgon kl 9 går bilen Sult; stort Lycka till imorgon! Och till dig med lollobella :-)
Gilla
lollobella

lollobella

Kvinna ·

Sult Vad ska du opereras ? Lyft? Hur mkt cc. Vilken tid? Utgångsläge ? Min andra descutan nu strax :) Inte förberett ngt typ, lite stressad. Undra hur länge man har ont, har ju 2 små hemma aj sj? Har du före- bilder?
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Hur gamla är din barn? Jag har en 2 åring och en 4 åring hemma. Redan vaken, kan inte sova.. Duscha med descutan, ska jag göra när jag kommer till kliniken. Igår kväll va det bara dusch som vanligt o hår tvätt.
Gilla
lollobella

lollobella

Kvinna ·

Mina e 2?ich 4 Duschat med descutan 45 min kvar ! Pp vög till kliniken. Dödsångesten har sköljt över mig ett par ggr imorse . Nu längtar jag till det e över .... Hur mkt ska du lägga i? Bakom muskel ? Jag lägger i 350 cc bakom . + lyft. Vart opar du dig??
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Åh, lika gamla! Jag ska snart åka till kliniken, citadell. Kl 10 ska jag vara där. Ska ha 305/320 framför, är så glad att jag slap lyft. Har tedens till lite häng, bild finns ;) Lycka till.. Så spännande med ett par nya bröst, kan inte fatta knappt att JAG ska göra det.
Gilla
TrashyPinup

TrashyPinup

Kvinna ·

Har bytt klinik, blir Proforma Clinic istället för Östersjökliniken, känns skitbra! Fortfarande den 18/3, vilket också är skönt, så jag slipper ta upp diskussionen med chefen igen om att flytta ledigheten.

Nu ska jag återgå till mitt velande om jag vill lägga i 375cc eller 400cc :)
Gilla
lollobella

lollobella

Kvinna ·

N82 E såååååå glad vaken Överlevde
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Jag me :) dock väldigt trött, har äntligen ätit och druckit Cola. Har inte så ont, inte än iaf. Blev lite ändring på stl 320/275 Hur mår du? Har du ont?
Gilla
mik82

mik82

Kvinna ·

TrashyPinup skrev:

Har bytt klinik, blir Proforma Clinic istället för Östersjökliniken, känns skitbra! Fortfarande den 18/3, vilket också är skönt, så jag slipper ta upp diskussionen med chefen igen om att flytta ledigheten.

Kul, jag ska också opereras den 18 på proforma :)
Gilla
TrashyPinup

TrashyPinup

Kvinna ·

mik82 skrev:
TrashyPinup skrev:

Kul, jag ska också opereras den 18 på proforma :)

Häftigt, då kanske vi ses där då :)

Gilla
lollobella

lollobella

Kvinna ·

Gjort lyft och op. Gör ont bör jag typ andas in. Men absolut inget outhärdligt! Hemma i sängen och kollar tv. E trött o lite ur när jsg står. Vill lägga upp bilder men ngt fel. Vart bor du? Vill du mms mig? Maila ? Kan jsg få du din mail ? m Så nöjd!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem