Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

Ingeborg
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Kidius
Kvinna ·

lollobella
Kvinna ·

filurifax
Kvinna ·
Härligt att mars månad är här nu - på onsdag är det min tur och dagarna går inte fort nog känns det som!

Sunrise
Kvinna ·
Det är ju snart din tur! Känner detsamma att dagarna går väldigt sakta.... Men har en del kvar att förbereda här hemma innan det är dags.

Sunrise
Kvinna ·
Imorgon är det dags för dig!! Hur känns det? Ett stort lycka till!! :) 👍

Mallans_bralla
Kvinna ·
Imorgon flyger jag till Thailand och när jag kommer hem så är det op den 28 mars. Betalade in pengarna igår och det kändes konstigt att betala 34.000 på en gång!! haha 😀

sult
Kvinna ·
Japp, imorgon händer det :-)

Nk82
Kvinna ·

lollobella
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

lollobella
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

TrashyPinup
Kvinna ·
Har bytt klinik, blir Proforma Clinic istället för Östersjökliniken, känns skitbra! Fortfarande den 18/3, vilket också är skönt, så jag slipper ta upp diskussionen med chefen igen om att flytta ledigheten.

lollobella
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

mik82
Kvinna ·
Har bytt klinik, blir Proforma Clinic istället för Östersjökliniken, känns skitbra! Fortfarande den 18/3, vilket också är skönt, så jag slipper ta upp diskussionen med chefen igen om att flytta ledigheten.

TrashyPinup
Kvinna ·
Häftigt, då kanske vi ses där då :)

lollobella
Kvinna ·